خرید اقساطی با کمترین قیمت یخچال فریزر بست بدون ضامن

کدخبر: 2373424

بهترین لیست قیمت روز انواع یخچال فریزر بست، خرید قسطی یخچال فریزر بست در ایران با گارانتی اصلی، فروش اقساطی و نقدی یخچال فریزر بست با بهترین قیمت

 

یخچال فریزر بست ساخت کجاست

یخچال فریزر بست (bost) یکی از یخچال فریزرهایی است که امروزه در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و سطح شهر به فروش می‌رسد. اگر قیمت محصولات بست از جمله قیمت یخچال فریزر بست را با سایر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسیم که قیمت پایین‌تری دارند و همین موضوع سبب می‌شود تا بسیاری از خانواده‌ها در مورد برند بست کنجکاو شوند و سوالات مختلفی از جمله برند بست ساخت کجاست؟ مارک بست مال کدام کشور است؟ محصولات بست ساخت کجاست؟ یخچال فریزر بست ساخت کجاست؟ ذهن آنها را مشغول کند ما در ادامه به پاسخ این سوالات پرداخته‌ایم.

تبلیغات

برند بست یکی از برندهای ایرانی لوازم خانگی است که زیر مجموعه‌ی گروه صنعتی انتخاب بوده و فعالیت خود را در سال 1387 آغاز کرده است. گروه صنعتی انتخاب یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور است که توانسته ایزوها، استانداردها و جوایز بسیاری را در این زمینه کسب کند. جالب است بدانید که برندهای معروف و سرشناسی چون اسنوا، حایر و دوو نیز جزو زیر مجموعه‌های این گروه هستند.

گروه صنعتی انتخاب با توجه به تجاربی که در تولید محصولات اسنوا به دست آورده بود اقدام به تولید محصولاتی با قیمت منصفانه‌تر زد تا تمام افراد جامعه بتوانند آنها را خریداری کنند. در واقع هدف از ایجاد برند بست تولید و عرضه محصولاتی است که نیاز کلیه اقشار جامعه را برآورده کند. محصولات برند بست شامل لوازم خانگی مختلفی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی، لوازم خانگی کوچک و ... می‌شوند. لوازم خانگی بست در کنار قیمت مناسب، کیفیت و کارایی خوبی هم دارند.

تا اینجا دانستیم که برند بست یک برند ایرانی متولد شده از یک گروه سرشناس است. یخچال فریزر بست در کارخانجات اسنوا که در مورچه خورت اصفهان قرار دارند تولید شده و با نام برند بست به بازارهای فروش عرضه می‌شوند به همین دلیل برخی واژه‌ی یخچال فریزر بست اسنوا را نیز در معرفی یخچال فریزرهای بست به کار می‌‌‌برند.

یخچال فریزرهای بست در مدل‌‌‌های یخچال فریزر بست مدل brt130-10 و یخچال فریزر بست مدل brb240-13 با ظرفیت 24 فوت، یخچال فریزر بالا بست با ظرفیت 14 فوتی و ... به بازار فروش عرضه می‌شوند. اگر شما جزو اقشار کم درآمد جامعه هستید و یا به دنبال خرید یخچال ارزان قیمت در بازار هستید خرید یخچال فریزر بست می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. قیمت یخچال فریزر بست در تمامی مدل‌ها در سطح مطلوبی قرار دارد و شما طبق سلیقه و نیازتان می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید.

تبلیغات1

کیفیت یخچال فریزر بست

از آنجا که تا به امروز محصولات تولیدی گروه صنعتی انتخاب از جمله محصولات اسنوا از کیفیت خوبی برخوردار هستند و توانسته‌اند مشتریان خود را راضی نگه دارند می‌‌‌توان گفت که کیفیت محصولات بست نیز در سطح خوبی قرار دارد. در بالا اشاره کردیم که این محصولات در کارخانجات اسنوا تولید می‌شوند و در ساخت آنها از تجارب تولید اسنوا استفاده شده است.

کیفیت یخچال فریزر بست نیز همانند سایر تولیدات این برند در سطح خوبی قرار دارد اما از لحاظ داشتن امکانات چون صفحه نمایش، هوم بار، یخساز اتوماتیک و ...  نباید یخچال فریزرهای بست را با یخچال‌های اسنوا یا دوو مقایسه کنید. شما عزیزان با خرید یخچال فریزر بست از خدمات و گارانتی معتبر شرکت پاک سرویس نیز برخوردار خواهید شد و همین موضوع نیز مهر تاییدی بر کیفیت یخچال بست دارد.

شاید شما فکر کنید که این یخچال‌‌‌‌ها به دلیل اینکه قیمت پایینی دارند از لحاظ کارایی عملکرد خوبی نداشته و قابل اعتماد نیستند اما اینطور نیست. یخچال فریزرهای بست مجهز به امکانات مختلفی هستند و می‌‌‌توانند مواد غذایی شما را در طولانی مدت با حفظ بافت و ویتامین نگهداری کنند.

اگر شما مشخصات فنی یخچال فریزر بست را در مدل‌های مختلف مطالعه کنید خواهید دید که امکانات به روزی از جمله سیستم سرمایشی دوگانه (Twin Cooling System)، نوار دور درب ۱۰۰ % قابل شستشو و قابل تعویض (نانوسیلور)، سیستم کنترل نوسانات برق، وجود آب سردکن در مدل‌های فریزر پایین، سیستم کم صدا، دو سامانه سرمایش مجزا در فریزر و یخچال، اخطار بازماندن درب و ... را دارند. تمامی این فناوری و امکانات در بخچال فریزرهای برندهای محبوب و سرشناس نیز دیده می‌شود.

علاوه بر موارد گفته شده یخچال فریزرهای بست دارای سیستم کاملا بدون برفک هستند و داشتن رده‌ی انرژی A + نشان از کم مصرف بودن این محصولات دارد. مدل‎های یخچال فریزر پایین بست مجهز به نسل جدید کمپرسورهای (HE) هستند این کمپرسور کاملا پر قدرت بوده و بازدهی بالایی نیز دارند. در نتیجه می‎توان گفت که کیفیت یخچال فریزر بست و کارایی آنها با توجه به قیمت مناسبی که دارند بسیار خوب بوده و ارزش خرید را دارند.

قیمت یخچال فریزر بست در فروشگاه سل

قیمت یخچال فریزر بست همانند قیمت تلویزیون بست و سایر تولیدات این برند در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی یکسان نیست و با تفاوت قیمت همراه است. برای مثال ممکن است قیمت یخچال فریزر بست مدل brb240-10 در فروشگاهی با فروشگاه دیگر متفاوت باشد و پس از خرید از یک فروشگاه همان محصول را در فروشگاهی با قیمت مناسب‌تر بیابید و حسرت بخورید.

اگر به دنبال بهترین قیمت یخچال فریزر بست هستید فروشگاه سل بهترین مکان است. در سل قیمت مدل‌های مختلف یخچال فریزر بست چون یخچال فریزر ۱۴ فوت بست، یخچال فریزر بست مدل brb240-13، یخچال فریزر بست مدل brt130-10 و ... بهترین قیمت بازار است.

در سل علاوه بر قیمت یخچال فریزر بست قیمت سایر لوازم خانگی چون قیمت یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن، یخچال فریزر دوو، یخچال دوقلو اسنوا  و سایر یخچال‎‌ها از هر نوع و مارکی مناسب بوده و مکانی ایده‌آل برای خرید لوازم خانگی منزل و جهیزیه است.

تبلیغات2

 خرید اقساطی یخچال فریزر بست بدون ضامن

یکی از راه‌های خرید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر بست در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی بدون ضامن است و این مزیت برای کسانی که ضامن معتبر ندارند و می‌خواهند خرید اقساطی یخچال فریزر بست را انجام دهند گزینه‌‌ی ایده‎‌آل و مناسبی است.

شما عزیزان می‌توانید بدون داشتن ضامن معتبر انواع یخچال فریزر بست را از فروشگاه سل به صورت اقساطی خریداری کنید. برای جویا شدن از شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر بست بدون ضامن با کارشناسان سل تماس بگیرید.

ارسال نظر: