معرفی بهترین سریال های کمدی نتفلیکس

کدخبر: 2373450

این روزها، بهترین سریال های کمدی نتفلیکس بیش از هر زمان دیگری محبوبیت یافته‌اند. این امر، احتمالا ناشی از افزایش دغدغه‌ها و فشارهای روزمره، خانه‌نشینی طولانی مدت و نیاز فزاینده افراد برای سرگرم شدن است. پلت‌فرم نتفلیکس، مجموعه بسیار گسترده‌ای از فیلم و سریال در انواع ژانرها را در اختیار دارد. بنابراین، یافتن مناسب‌ترین گزینه کار دشواری است. در این مطلب، قصد داریم چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین سریال‌های کمدی این پلت‌فرم را با شما به اشتراک گذاشته و از این طریق روند انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین سریال‌های کمدی نتفلیکس براساس رتبه‌بندی IMDb

بهترین سریال های کمدی نتفلیکس براساس رتیه‌بندی IMDb عبارتند از:

 

پرورش شکست‌خورده (Arrested Development)

مجموعه Arrested Development یکی از بهترین سریال های کمدی نتفلیکس به حساب می‌آید که در قالب طنز موقعیت ساخته شده است. این مجموعه، در مقایسه با سایر سریال‌های طنز بالاترین امتیاز IMDB یعنی 10/8.7 را به خود اختصاص داده و داستان زندگی و مشکلات خانواده‌ای را روایت می‌کند که ثروت خود را از دست داده‌اند. سه فصل آغازین این سریال Arrested Development در فاصله سال‌های 2003 تا 2006 میلادی به وسیله کمپانی فاکس ارائه و سپس، ساخت آن برای مدت 7 سال متوقف شد. از موفقیت‌های این مجموعه می‌توان به کسب پنج جایزه Emmy و یک جایزه Golden Globe برای فصل نخست، هفت جایزه Emmy برای فصل دوم و چهار جایزه Emmy برای فصل سوم نمایش اشاره کرد. همچنین، در سال 2007 میلادی این سریال از نگاه مجله تایمز در فهرست بهترین مجموعه‌های طنز همه دوران‌ها قرار گرفت. از سال 2013، تولید این مجموعه کمدی محبوب توسط شرکت نتفلیکس از سر گرفته شد. تا کنون، پنج فصل از این سریال به نمایش درآمده است.

جای خوب (The Good Place)

مجموعه The Good Place نیز با کسب امتیاز 10/8.2 IMDB در فهرست بهترین سریال های کمدی نتفلیکس قرار دارد. این مجموعه که در ژانر کمدی تخیلی ساخته شده داستان زندگی پس از مرگ زنی را روایت می‌کند که به‌طور اشتباهی وارد بهشتی آرمانی می‌شود و ماجراهای خنده‌دار و طنزآمیزی را ایجاد می‌کند. تاکنون، 4 فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است.

بوجک هورسمن (BoJack Horseman)

مجموعه BoJack Horseman با کسب 10/8.7 امتیاز در IMDB یکی از پرطرفدارترین سریال‌های طنز نتفلیکس در ژانر کمدی سیاه به حساب می‌آید. این سریال داستان زندگی یکی از کمدین‌های قدیمی است که در قالب یک انسان با ظاهر اسب و در جامعه‌ای حیوان‌نما زندگی می‌کند. این فرد با ندانم کاری و اهمال، زندگی باشکوه پیشین خود را از دست داده و پس از گذشت سال‌ها قصد دارد به جایگاه پیشین خود بازگردد. تاکنون، 6 فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است.

شتز کریک (Schitt's Creek)

مجموعه Schitt's Creek نیز یکی دیگر از سریال‌های طنز است که در ژانر کمدی موقعیت تولید شده و با کسب امتیاز 10/8.4 در IMDB می‌توان آن را از بهترین سریال های کمدی نتفلیکس دانست. این مجموعه طنز کانادایی داستان زندگی خانواده ثروتمندی را روایت می‌کند که به‌دنبال اتفاقاتی تقریبا همه دارایی خویش را از دست داده و ناچارند خود را با شرایط تازه تطبیق دهند. در هفتاد و دومین دوره Emmy، جوایز بهترین بازیگران نقش اول زن و مرد به هنرپیشگان این سریال اختصاص یافت. تاکنون، 6 فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است.

دختر جدید (New Girl)

مجموعه New Girl یکی دیگر از سریال‌های طنز پرطرفداری است که رتبه 10/7.7 IMDB را به خود اختصاص داده و در فهرست بهترین سریال های کمدی نتفلیکس قرار دارد. این مجموعه تلویزیونی داستان زنی را روایت می‌کند که بنا به دلایلی با چند نفر هم‌خانه شده و همگی داستان‌های پرهیجانی را تجربه می‌کنند. تاکنون، 7 فصل از این مجموعه نمایش داده شده است.

پایان‌های خوش (Happy Endings)

مجموعه Happy Endings با کسب 10/7.7 امتیاز IMDB یکی دیگر از سریال‌های محبوب در ژانر کمدی است که داستان زندگی خانوادگی و چالش‌های طنزآمیز گروهی از دوستان را روایت می‌کند که در شیکاگو زندگی می‌کنند. تاکنون، 3 فصل از این سریال به نمایش درآمده است.

کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt‎)

مجموعه Unbreakable Kimmy Schmidt‎ یک سریال تلویزیونی محبوب در ژانر کمدی موقعیت است که امتیاز 10/7.6 IMDB را به خود اختصاص داده است. این مجموعه روایت‌گر داستان زنی است که در نوجوانی ربوده شده و بخش عمده‌ای از سال‌های زندگی خود را در یک پناهگاه زیرزمینی و با باورهایی افراطی سپری کرده است. پس از نجات و دستیابی به آزادی، شخصیت داستان تلاش می‌کند زندگی خود را از نو بسازد و از آزادی خود بیش‌ترین بهره را ببرد. تاکنون، 4 فصل از این سریال تلویزیونی پخش شده است.

گروه آی‌تی (The IT Crowd)

مجموعه The IT Crowd یک سریال بریتانیایی در ژانر کمدی موقعیت است که موفق شده امتیاز 10/8.5 IMDB را به خود اختصاص دهد. داستان این سریال درباره کارمندان بخش فناوری اطلاعات یک شرکت تجاری است که با وقایع گوناگون و خنده‌داری مواجه می‌شوند. تاکنون، 5 فصل از این سریال به نمایش گذاشته شده است.

تخریبگر آمریکایی (American Vandal)

مجموعه American Vandal یکی از بهترین سریال های کمدی نتفلیکس است که امتیاز 10/8.2 IMDB را به خود اختصاص داده و در قالب کمدی درام روایت می‌شود. در این مجموعه، جرایم حقیقی با نگاهی طنزآلود بررسی می‌شوند. تاکنون، دو فصل از این سریال به نمایش درآمده است.

متاسفم (I’m Sorry)

مجموعه I’m Sorry یکی از بهترین سریال های کمدی نتفلیکس است که رتبه 10/7.9 IMDB را به خود اختصاص داده و داستان زندگی خانوادگی و چالش‌های یک نویسنده طنز را روایت می‌کند. تاکنون دو فصل از این سریال نمایش داده شده است.

بی‌شرم (Shameless)

سریال آمریکایی و کمدی درام Shameless با اقتباس از مجموعه‌ای بریتانیایی به همین نام ساخته شده و رتبه 10/8.6 IMDB را کسب کرده است. این مجموعه تلویزیونی، داستان خانواده‌ای پرجمعیت از طبقه کارگر را روایت می‌کند و با نگاهی طنزآمیز به مشکلات اعتیاد به الکل و تاثیرات آن بر اعضاء خانواده می‌پردازد. تاکنون، 10 فصل از این مجموعه نمایش داده شده است.

اجتماع (Community)

مجموعه Community یکی از پرطرفدارترین سریال‌های طنز نتفلیکس در ژانر کمدی موقعیت است که رتبه 10/8.5  IMDB را به خود اختصاص داده است. سریال تلویزیونی اجتماع، داستان وکیلی را روایت می‌کند که پس از گرفتار شدن با مدرک تقلبی به دانشگاه می‌رود تا مدرک واقعی وکالت را دریافت کند. پنج فصل از این سریال در فاصله سال‌های 2009 تا 2014 میلادی توسط شبکه NBC تولید و ارائه شد. پس از آن، شرکت Yahoo ساخت مجموعه اجتماع را ادامه داد. تاکنون، 6 فصل از این سریال نمایش داده شده است.

دختران دری (Derry Girls‎)

مجموعه Derry Girls‎ یکی از بهترین سریال های کمدی نتفلیکس در ژانر کمدی سیاه است. این مجموعه تلویزیونی با کسب رتبه 10/8.4 IMDB نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. دختران دری روایت‌گر مشکلات خنده‌داری است که برای چند نوجوان ایرلندی ساکن در شهر Derry واقع در ایرلند شمالی اتفاق می‌افتد. تاکنون، دو فصل از این سریال پخش شده است.

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم چند نمونه از بهترین سریال های کمدی نتفلیکس را به شما معرفی کنیم. تماشای این قبیل مجموعه‌های تلویزیونی یکی از مناسب‌ترین روش‌های وقت‌گذرانی با اعضای خانواده و کنترل استرس است. پیشنهاد می‌کنیم شما هم این راه‌کار را امتحان کنید.

 

ارسال نظر: