محبوب ترین بازی PS5 را بیشتر بشناسید؛ Call of Duty

کدخبر: 2373431

بدون شک همه شما حداقل یک بار نام بازی کال آف دیوتی یا خرید گیفت کارت این بازی را شنیده اید! این بازی در بدو تولد یکی از بهترین های دنیای بازی های پلی استیشن در زمان خودش بود، و هم اکنون نیز با وجود تمام تغییر و تحولاتش، یکی از غول های صنعت بازی های کامپیوتری است. اگر شما هم به بازی کال آف دیوتی علاقه دارید، و کنجکاو هستید که بدانید کال آف چگونه توانست به بهترین بازی اکشن و رئال زمان خودش تبدیل شود، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

معرفی کال آف دیوتی، محبوب ترین بازی پلی استیشن

Call of Duty یا ندای وظیفه، یکی از بازی های سبک اکشن پلی استیشن هست، که در سال 2003 توسط کمپانی اکتیویژن برای pc معرفی شد، اما با گذشت مدت کوتاهی با استقبال شدید گیمرها روبرو شد، و همین اتفاق سبب شد تا نسخه کنسول و موبایلی بازی کال آف دیوتی ساخته شود. در واقع هر ساله هم زمان با رونمایی مدل های جدید کنسول های سونی و مایکروسافت، کمپانی اکتیوژن نیز یک نسخه جدید از کال آف را پرده برداری می کند.

یکی از دلایلی محبوبیت بازی کالاف دیوتی، ساختار بخشِ داستانی و مکانیک به شدت رئال و غافلگیر کننده بازی است. در واقع هدف اصلی اکتیویژن در طراحی فضای بازی کال آف دیوتی، ارائه یک تجربه واقعی و هیجان انگیز از جنگ بود، که به خوبی توانست آن را عملی کند. هوش مصنوعی Call of Duty واقعا معرکه است؛ تصور کنید بازیکن در هر مرحله چند تارگت برای انجام دادن دارد، که می‌تواند به هر روشی آن ها را انجام دهد، و هم زمان در برابر حملات دشمن نیز قرار دارد، سربازان دشمن می توانند از هر جهت او را غافلگیر کنند و حتی بکشند! بعد از موفقیت بزرگ کال آف، اکتیویژن به دنبال توسعه حضور این بازی در بازار بازی های موبایلی نیز بود، و به همین دلیل نسخه موبایلی کال آف را راهی بازار کرد، که برعکس نسخه ps4 و ps5 بازی با خرید cp کالاف دیوتی موبایلقابل اجرا هست. در حال حاضر نسخه های جدید و فوق العاده محبوب این بازی Advanced Warfare، Modern Warfare، World at War و Ghosts هستند. در این بین Modern Warfare 2 یک اثر سرگرم‌کننده، مثبت و قوی، و به عنوان بهترین نسخه سری ندای وظیفه معرفی شده است.

تبلیغات4

نقشه بازی کال آف دیوتی

بازی در فضای جنگ های جهانی گذشته و آینده، و میان ارتش آمریکا، بریتانیا و شوروی دنبال می شود. در جریان بازی، تنوع و تغییرات مرحله ای و محیطی بسیار بالاست، از نبردهای خونین، حماسی و سنگین استالینگرادی گرفته تا عملیات های شبانه و مخفیانه در ساحل، کنار دریا و در دل جنگل. کال آف دیوتی در میان بازی های سبک اکشن، از نظر شخصیت پردازی و گرافیک فوق العاده حرفه ای است و شما را به حیرت می آورد؛ شما هر چه به مراحل بالاتر این بازی ارتقا پیدا می کنید، بیشتر متوجه این موضوع می شوید. از دیگر شگفتانه های کال آف دیوتی، می توان به تنوع مودهای بازی اشاره کرد، مانند: Battle Royale، Multi player و Zambia. هر کدام از این مودها، تجربه خاص خود را دارند. کاراکترهای کال آف دیوتی در مراحل مختلف بازی تغییر می کنند، و مدل مبارزه، خلق و خو و شخصیت آن ها هم با هم فرق دارد. شخصیت های اصلی کال آف دیوتی کاپیتان پرایس، الکس میسون، دیوید میسون، توماس مریک و سایمون گاست هستند. امکان شخصی سازی این شخصیت ها نیز از دیگر جذابیت های این بازی است، که استفاده از آن مستلزم خرید گیفت کارت پلی استیشن است. با خرید گیفت کارت دسترسی شما به امکانات متعدد بازی بیشتر می شود، می توانید تسلیحات و ابزراهای جنگی بخرید، مراحل مختلف را قفل گشایی کنید و از بازی بیشتر لذت ببرید.

تبلیغات5

معرفی CP کالاف دیوتی موبایل

همان طور که گفتیم، یکی از ویژگی های بازی کال آف دیوتی امکان توسعه موقعیت ها، شخصی سازی شخصیت ها و قفل گشایی امکانات مختلف این بازی است. استفاده از این امکانات، فقط با واحد پول داخل بازی که به آن CP کال آف دیوتی گفته می شود، امکان پذیر است. مثلا اگر بازی شما نسخه موبایلی کال آف باشد، شما می توانید با خرید سی پی کال آف دیوتی موبایل از قسمت فروشگاه داخل بازی کال آف دیوتی، برای شخصیت خود مهمات، سلاح های پیشرفته، لباس جنگی مناسب محیط های مختلف و هر چیزی که لازم دارد، بخرید. استفاده از این امکانات، برای شما ضروری است، زیرا اولا استفاده از تسلیحات پیشرفته، هیجان و لذت شما از بازی چندین و چند برابر می کند. دوما در مراحل بالاتر بازی، شما برای عبور از جنگ های سخت و سنگین، و شکست دشمن باید به بروزترین تسلیحات و مهمات مجهز باشید. بنابراین خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل مسیر شما را هموارتر می کند، و شما را با سرعت بیشتری به سمت موفقیت در بازی سوق می دهد.

نحوه خرید cp کالاف دیوتی موبایل

خرید خرید cp کالاف دیوتی موبایل برای پیشرفت و ارتقاء شما در مراحل مختلف بازی مهم است. با توجه به اینکه کال آف دیوتی در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب است، خرید cp بازی  آن هم از محلی معتبر دغدغه آنهاست. همه بازی های آنلاین موبایلی برای استفاده از امکانات پولی داخل بازی، یک پنل پرداخت درون برنامه ای دارند که بازی کال آف دیوتی نیز از این قاعده مستثنی نیست، در واقع برای خرید سی پی کال آف دیوتی باید از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنید، اما متاسفانه دسترسی به این بخش برای کاربران وطنی، به علت تحریم های موجود علیه ایران، امکان پذیر نیست. ولی در اقدامی جالب، تعدادی از شرکت های ایرانی در جهت رفع این مشکل و دور زدن تحریم ها، و تسریع روند خرید های آنلاین و درون برنامه ای بازی ها، اقدام به ارائه سی پی، جم، تیکت و... با قیمت مناسب کردند. شما می توانید cp کالاف دیوتی موبایل را کاملا بی واسطه و مستقیم از شرکت افراگیفت تهیه کنید، و مطمئن باشید که امنیت حساب کاربری شما در بازی به خطر نمی افتد، و در صورت بروز هر مساله ای تیم پشتیبانی این شرکت همراه شما خواهد بود.

 

 

ارسال نظر: