خرید فرش ارزان و باکیفیت از عالی قاپو

کدخبر: 2373768

یکی از پرکاربردترین لوازمی که در خانه استفاده می شود فرش است و می تواند به عنوان یک عنصر زینتی دکوراسیون داخلی را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل خرید فرش اصلی ترین دغدغه افراد بوده و به دنبال محلی مناسب و معتبر هستند تا محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند.

یکی از پرکاربردترین لوازمی که در خانه استفاده می شود فرش است و می تواند به عنوان یک عنصر زینتی دکوراسیون داخلی را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل خرید فرش اصلی ترین دغدغه افراد بوده و به دنبال محلی مناسب و معتبر هستند تا محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی عالی قاپو به جهت خرید ساده مشتریان فعالیت خود را به صورت گسترده ای آغاز کرده و توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. نوساناتی که طی سال های اخیر در زمینه ارز و دلار به وجود آمده موجب شده تا وسایل خانگی با افزایش قیمت بی رویه ای روبه رو شوند. فرش نیز از این قائده مستثنی نبوده و شاهد افزایش قیمت بالایی در سال 1400 بوده است. فروشگاه عالی قاپو برای خرید راحت و بی دغدغه مشتریان محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه کرده که می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد.

مزایای خرید فرش از فروشگاه عالی قاپو

فروشگاه اینترنتی فرش عالی قاپو در زمینه عرضه فرش کودک، فانتزی، مدرن و کلاسیک فعالیت داشته و توانسته با ارائه محصولات باکیفیت مورد توجه قرار بگیرد. تمامی محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه اینترنتی دارای بالاترین کیفیت بوده و به صورت بی واسطه از کارخانه تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قیمتی که برای محصولات درنظر گرفته شده شرکتی بوده و به دلیل حذف واسطه قیمت ها بسیار مناسب است. فرش های عرضه شده توسط این فروشگاه اینترنتی به عنوان نمونه های صادراتی شناخته می شوند. یکی دیگر از مزایای خرید فرش از عالی قاپو امکان دسترسی به اطلاعات کاملی از قیمت و خصوصیات فرش در سایت این مجموعه فروشگاهی است که کمک می کند خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. در ادامه برخی از نمونه فرش های عرضه شده توسط این فروشگاه را معرفی خواهیم کرد.

فرش ماشینی

امروزه ماشین آلات پیشرفته ای همچون وندویل و شونهر آلمان وارد عرصه بافندگی شده که کمک کرده فرش ماشینی در طرح ها و شانه و تراکم مختلفی تولید شود. این دسته از فرش ها دارای کیفیت بالایی بوده و طرح و نقشه حالت مینیاتوری و زیبایی پیدا کرده است و در مدت زمان کوتاهتری نسبت به فرش های دستباف تولید می شوند. قیمت این فرش ها نیز درمقایسه با نمونه های دستباف بسیار کمتر بوده و دارای تراکم مختلفی هستند. شانه و تراکم فرش باتوجه به دستگاهی که برای بافت به کار برده می شود تعیین شده و می توان به نمونه های 700، 1000، 1200، 1500 و 1600 شانه اشاره کرد.

افزایش شانه و تراکم به معنای فشردگی گره ها بوده و نقشه فرش زیباتر دیده می شود. عواملی همچون جنس الیاف و ساده و برجسته بودن از دیگر مواردی است که می تواند در دسته بندی فرش ماشینی نقش داشته باشد. عمده این فرش ها با استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده، پلی استر، پلی پروپلین و پشم بافته می شوند.

هریک از فرش های ماشینی ویژگی های مختص به خود را دارند اما تمامی فرش های عالی قاپو از لحاظ کیفیت تضمین شده هستند. عدم پرزدهی، عدم آسیب پذیری در اثر شستشوی مداوم، رنگ ندادن و ضدحساسیت بودن از مهمترین ویژگی محصولات این مجموعه شناخته می شود. فرش ماشینی در سایز و طرح و رنگبندی دارای تنوع بالایی است که تمام این موارد می تواند در تعیین قیمت نقش تأثیرگذاری داشته باشد. به عنوان مثال جنس الیافی که در بافت فرش به کار رفته، تراکم فرش، ابعاد و برند تولید کننده اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت هستند. فرش ماشینی به دلیل هماهنگی و تطابق با کلیه سبک های دکوراسیون دارای طرفداران بیشماری بوده و فروش بیشتری نیز دارند.

فرش کودک

درحال حاضر یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین درخصوص چیدمان اتاق کودک و انتخاب فرشی مناسب برای این فضا است. کودکان باتوجه به شرایط سنی بیشترین ساعات از روز خود را در اتاق سپری می کنند به همین دلیل باید این فضا را به محلی امن تبدیل نمود. انتخاب کفپوشی مناسب برای این فضا از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و فرش تنها گزینه ایده آل به شمار می رود. فرش کودک دارای ویژگی های مختص به خود بوده که موجب می شود نسبت به سایر کفپوش ها بهترین گزینه شناخته شود. فرشی که باتوجه به سن و سلیقه کودک انتخاب می شود در شادابی و انرژی وی نیز نقش مهمی دارد و نباید نادیده گرفته شود.

استحکام و دوام بالا در اثر پاخوردگی، ضد حساسیت بودن، عدم پرزدهی، امکان تمیز کردن راحت و ضد لکه بودن از اصلی ترین ویژگی های فرش کودک شناخته می شود. از آنجایی که کودکان علاقه زیادی به شخصیت های کارتونی دارند طراحی زیبا نیز حائز اهمیت می باشد. فروشگاه عالی قاپو در زمینه فرش کودک نیز عملکرد ایده آلی داشته و فرش های مختلفی را با طرح های عروسکی و فانتزی ارائه کرده است. این محصولات علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و می توان با اطمینان خریدی ایده آل را تجربه کرد.

فرش مدرن

از دیگر فرش هایی که توسط مجموعه فروشگاه عالی قاپو ارائه شده فرش های مدرن است که طی سال های اخیر توانسته به جایگاه خوبی در دکوراسیون داخلی دست پیدا کند. استقبال از فرش مدرن به اندازه ای بوده که طی سال های اخیر توانسته از فرش های کلاسیک نیز پیشی بگیرد. فرش های کلاسیک دارای طرح های سنتی و اصیل هستند اما نمونه های مدرن دارای طرح های بی نظم بوده و در طرح ها و رنگبندی متنوعی عرضه شده است. عمدتاً طرح این فرش ها ساده بوده و از اشکال هندسی استفاده شده که باعث شده بهترین گزینه درخصوص دکوراسیون مدرن شناخته شود. فروشگاه عالی قاپو نمونه های متنوعی از فرش مدرن را عرضه کرده که دارای کیفیت بالایی بوده و می توانید با اطمینان یک خرید غیرحضوری داشته باشید.

چرا عالی قاپو

شاید پس از خواندن مطلب فوق این سوال به ذهن شما خطور کند که چرا عالی قاپو؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید فرش فعالیت دارند که این امر موجب شده سایت های فروشگاهی مختلفی نیز در این زمینه فعالیت کنند. اما یافتن فروشگاه اینترنتی که هم محصولات متنوعی عرضه کرده و هم تمام محصولات از قیمت مناسبی برخوردار باشند کار چندان ساده ای نیست. فروشگاه عالی قاپو یکی از برترین و معتبرترین مراکز فروش فرش به شمار می رود و مشتریان می توانند فرشی باکیفیت را به قیمت مناسبی از این فروشگاه اینترنتی خرید نمایند.

نکته دیگری که فروشگاه اینترنتی عالی قاپو را از دیگر مراکز اینترنتی متمایز می کند ارائه ضمانت نامه 60 ماهه درخصوص فرش های کلاسیک است. ارسال رایگان و ارائه مشاوره از دیگر خدماتی است که موجب می شود این فروشگاه اینترنتی متمایز از دیگر فروشگاه ها باشد. ارائه ضمانت نامه گواهی بر صدق گفتار مسئولان عالی قاپو بوده و می تواند اطمینان خاطری بر انتخاب فرش باشد. پس از ثبت سفارش از سوی مشتریان فرش در کمترین زمان آماده ارسال می باشد. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت عالی قاپو (aliqapo.com) از تمامی فرش های ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی دیدن کرده و نسبت به کیفیت تمام محصولات اطمینان خاطر داشته باشند. این مجموعه فروشگاهی در زمینه عرضه تابلو فرش دستباف نیز فعالیت داشته و می توان با پرداخت مبلغ کمی تابلویی زیبا را خریداری نمود.

 

ارسال نظر: