همه‌ آن‌چه که باید درباره‌ SarvCRM بدانید

کدخبر: 2373769

مهم نیست طرز تفکرتان چه باشد، باز هم نمی‌توان این نکته را انکار کرد که مشتریان عامل حیات هر کسب‌وکاری هستند پس روابط با مشتریان تعیین‌کننده موفقیت هر کسب‌وکاری است. همین مسأله ما را به CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری می‌رساند.

با توجه به اهمیت حفظ ارتباط با مشتریان، نرم افزار CRM یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده کسب‌وکارها تلقی می‌شوند. اما واقعیت آن است که CRM یک پدیده و روند نسبتا جدید است.

SarvCRM نرم‌افزاری است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با مشتریان، نمایندگان، خریداران، تأمین‌کنندگان و یا هر فرد دیگری که سازمان روابط تجاری با آن دارد؛ بهتر تعامل کنند.

نرم افزار CRM

 

SarvCRM برای کدام افراد و سازمان ها کاربرد دارد؟

نرم افزار CRM ابری SarvCRM با تمام افراد و واحدهای سازمانی (از فروش، خدمات مشتری و توسعه کسب‌وکار گرفته تا استخدام، بازاریابی و هر فعالیت دیگری در کسب‌وکار) امکان مدیریت بهتر تعاملات خارجی و روابط با ذینفعان را فراهم می‌سازد؛ تعاملات و روابطی که با مدیریت بهتر، به موفقیت خواهند انجامید.

 این ابزار اطلاعات تماس مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی آینده را به صورت متمرکز ذخیره کرده، فرصت‌های فروش را شناسایی، مشکلات خدمات را ضبط و کمپین‌های تبلیغاتی را مدیریت کنید. به طور خلاصه چنین ابزاری اطلاعات مرتبط با تعاملات تمام مشتریان را برای هر فردی در شرکت که به آن‌ها نیاز داشته باشد، فراهم می‌آورد.هر فردی در شرکت می‌تواند به چنین اطلاعاتی دسترسی پیدا کند:‌

با مشتریان چگونه ارتباط برقرار شده است، چه محصولات و خدماتی خریده‌اند، آخرین خریدشان در چه تاریخی بوده است، چگونه مبلغ خرید را پرداخت کرده‌اند و ... .

نرم‌افزار SarvCRM می‌تواند به تمام کسب‌وکارها (فارغ از اندازه‌شان) برای رسیدن به رشد بیشتر کمک کند؛ چنین سیستمی برای کسب‌وکارهای کوچک اهمیت دارد که تیم‌های کاری‌شان می‌خواهند با کم‌ترین تلاش‌ به بیشترین دستاوردهای ممکن برسند. همچنین دسترسی‌ این نرم‌افزار به تعاملات با مشتری، باعث افزایش همکاری‌های درون‌سازمانی و بهره‌وری ساده‌تر خواهد شد.  برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به:  نرم افزار CRM چیست؟ راهنمای جامع و مرور تاریخچه.

چرا CRM برای کسب‌وکارها اهمیت دارد؟

گارتنر (شرکت مدیریت خدمات آی‌تی) پیش‌بینی کرده است که در سال 2021، نرم‌افزارهای CRM بیشترین درآمد را از بین تمامی نرم افزار ها و هزینه هایشان نصیب کسب‌و‌کار‌ها می‌کنند.

اگر قرار است که کسب‌وکار شما به فعالیت‌هایش ادامه دهد، نیاز به یک استراتژی برای آینده دارید. ممکن است اکنون نیز اهدافی برای فروش، رشد کسب‌وکار و سودآوری خود تعیین کرده باشید. اما دستیابی به اطلاعات لحظه‌ای و قابل اتکا کار آسانی نیست.

SarvCRM

چگونه می‌خواهید حجم انبوه اطلاعات فروش، خدمات مشتری، بازاریابی را یکپارچه کرده و آن را در قالب اطلاعاتی کارآمد داشته باشید؟

SarvCRM جزء جدانشدنی کسب‌وکار شما می‌شود

SarvCRM با استراتژی درست به شما درکی کلی از مشتریانتان می‌دهد. با چنین‌ سیستمی می‌توانید همه چیز را یک‌جا ببینید. یک کارتابل اطلاعاتی ساده و متناسب با تنظیمات خود خواهید داشت که با آن می‌توانید سوابق مشتریان، وضعیت سفارش‌های کنونی ، مشکلاتشان در واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش و اطلاعات بسیار دیگری را بررسی کنید.

شما می‌توانید نگاهی روشن به تمام فرصت‌ها به دست ‌آورید و برای شما مشخص ‌شود که در بخش‌های مختلف کسب‌وکار، از موجودی محصولات گرفته تا فروش، چه راهی باید در پیش بگیرید.

 با این حال، بیشترین افزایش بهره‌وری را زمانی شاهد خواهید بود که استفاده از SarvCRM را به فراتر از بازاریابی و فروش بسط داده و آن را جزئی جدانشدنی از کسب‌وکارتان کنید (حتی برای مدیریت منابع انسانی و مدیریت زنجیره تأمین نیز می‌توان از چنین ابزاری بهره برد).

با آن‌که همواره سیستم‌های CRM به عنوان ابزاری برای بازاریابی و فروش شناخته می‌شوند، اما تیم‌های خدمات مشتری می‌توانند منافع بیشتری با استفاده از آن‌ به دست آورند. شما حتی اگر فردی را برای رصد خدمات پشتیبانی در نظر گرفته باشید، نمی‌توانید به طور دقیق، مراحل حل مشکل مشتری را ردیابی کنید.

SarvCRM می‌تواند با وجود راهکار‌های خدمات پس از فروش و سیستم  Ticketing اطلاعات را یکپاچه ساخته و به واحدهای مختلف شرکت، سابقه‌ای کلی از فعالیت‌ها و مشکلات هر مشتری ارائه کند.

استفاده نکردن از CRM می‌تواند زیان‌های مالی داشته باشد.

گسترش فعالیت‌های کسب‌وکارها به از دست رفتن بسیاری از اطلاعات مفید می‌انجامد؛ زیرا که زمان برای انجام تمام کارها وجود ندارد. نمایندگان شرکت در خیابان با مشتریان صحبت می‌کنند، به جلسه می‌روند و اطلاعات فراوانی به دست می‌آورند. اما اغلب اوقات، این اطلاعات مفید ثبت و یکپارچه نمی‌شوند. این اطلاعات به صورت یادداشت‌های دست‌نویس، در لپ‌تاپ‌ها یا صرفا در ذهن کارکنان فروش باقی می‌مانند.

جزئیات می‌توانند فراموش شوند، تصمیمات جلسات بلافاصله اجرا نشوند و اولویت‌بخشی به مشتریان فقط براساس گمانه‌زنی و نه یک استراتژی روشن و مدون صورت گیرد. از طرفی کافی است که یکی از کارکنان فروش به هر دلیل از کارش استعفا دهد (یا حتی به واحد دیگری در شرکت انتقال یابد) تا تمام اطلاعات او از مشتریان از بین برود. با این حال، فقط واحد فروش نیست که از فقدان یک سیستم CRM زیان خواهد دید.

مشتریان شما با استفاده از کانال‌های ارتباطی مختلف (مانند تلفن، ایمیل یا ..) از شما سوال می‌پرسند، پیگیر سفارش‌هایشان می‌شوند یا انتقادی را مطرح می‌کنند. بدون یک سیستم جامع که تمام این تعاملات را سازماندهی و یکپارچه کند، نیازها و درخواست‌های آن‌ها در انبوه اطلاعات گم می‌شوند. نتیجه واضح است: کاهش سرعت رسیدگی به امور مشتریان یا افزایش نارضایتی آن‌ها.

حتی اگر بتوانید تمام این داده‌ها را گردآوری کنید، باز هم با چالش سازماندهی و نتیجه‌گیری از آن‌ها مواجه خواهید شد. از داده‌های خام به سادگی نمی‌توان اطلاعاتی جامع و یکپارچه برای هر مشتری استخراج کرد. تنظیم گزارش‌ها به سختی انجام خواهد شد و زمان ارزشمند تیم فروش را تلف خواهد کرد. مدیران هم از آخرین اخبار تیم‌های خود بی اطلاع خواهند ماند و امکان کمک‌های مناسب و به‌موقع به آن‌ها را نخواهند داشت. از طرفی کاهش احاطه تیم‌ها بر اوضاع و نتایج به کم شدن مسئولیت‌پذیری آن‌ها می‌انجامد.

 

آیا سیستم SarvCRM اطلاعات یکپارچه در اختیار شما قرار می‌دهد؟

راهکار مدیریت روابط مشتری (CRM) شرکت سرو به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید را پیدا کرده، وارد تعاملات تجاری با آن‌ها شوید و با گردآوری اطلاعات و ساختن روابطی قوی‌تر با آن‌ها، رضایتشان را جلب کرده و کسب‌وکار خود را سریع‌تر رشد دهید.

 SarvCRM به شما کمک می‌کند که یک بایگانی کامل از اطلاعات مشتریان و سایر شرکت‌هایی همکار خود داشته و بتوانید در طول زمان درک بهتری از روابط خود با آن‌ها به دست آورید.

همچنین نرم افزار  SarvCRMکه زیرمجموعه شرکت‌های همکاران سیستم است می‌تواند به (سپیدار سیستم،راهکاران و راهکاران ابری ) متصل و به ارتقای روابط شما با مشتریانتان کمک کند.

نرم افزار CRM همکاران سیستم

راهکارهای SarvCRM محدودیت‌های کمتری دارد و می‌تواند نسبت به نیاز مجموعه شما تا حد زیادی شخصی سازی شود. همچنین می‌تواند نظرسنجی را نیز در خود جای دهد تا اطلاعات مشتریان یکپارچه باشد.به این صورت، کارایی کسب‌وکارتان بالاتر می‌رود و می‌توانید دیدگاهی جامع و 360 درجه‌ای نسبت به مشتریان خود به دست آورید.

نرم افزار CRMسرو با استفاده از گردش کار می‌تواند به طور خودکار برخی از نیاز‌های سازمان را رفع و در زمان کارشناسان صرفه جویی کند. این سیستم می‌تواند برای مشتریان نظرسنجی،پیامک،ایمیل و ... به صورت پیش فرض ارسال کند و یا در مراحل فرآیند فروش؛ فعالیت،فرصت و ... ایجاد کند.

گزارش‌های مدیریتی خودکار این نرم‎افزار باعث می‌شوند بهتر بتوانید مشتریان را درک کرده و حتی الامکان پیش‌بینی احساسات و اقدامات آن‌ها را داشته باشید.با این شرایط، می‌توانید بهترین روش ارتباط با مشتریان را انتخاب کنید.

 

 

ارسال نظر: