امسال با چه نرم افزاری بدون دردسر آزمون آنلاین بگیریم؟

کدخبر: 2374072

امسال با چه نرم افزاری بدون دردسر آزمون آنلاین بگیریم؟ 

01

هر سال نزدیک امتحانات میان ترم که می شود آه دل معلمانی مثل آقای عباسی با یک دنیا خاطره ی ناخوشایند از ارزیابی آنلاین بلند می شود. از دغدغه ی یک امتحان سالم و بدون تقلب از بچه ها گرفته تا حذف خطاهای سیستمی نرم افزار حین برگزاری آزمون. آقای عباسی، معلم پایه ی چهارم حسرت یک ارزیابی سریع و بدون دردسر دانش آموزان با یک اپلیکیشن ساده ی آزمون به دلش مانده! خب چه راه حلی برای او داریم تا یک خاطره ی خوش از برگزاری آزمون آنلاین داشته باشد؟

راه حل ما برای آقای عباسی و تمام معلمانی که با این مشکلات مواجه هستند این است که نرم افزار آزمونی انتخاب کنند که ویژه مدارس و معلمان طراحی شده.چرا؟

چون در طی چند سال گذشته که هوشمندسازی مدارس و استفاده از یک نرم افزار یکپارچه رواج یافته بهتر است نرم افزار آزمونی را انتخاب کنند که ویژه ی مدارس طراحی شده و قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزار مدرسه را دارد. از این گذشته معلمانی با سابقه ی تدریس طولانی شبیه آقای عباسی هم برای رقابت با معلمان تازه نفس دهه ی هفتادی باید بروز شوند و با تکنولوژی آموزشی مدرن کار کنند.

 یک مثال از یکپارچه بودن نرم افزار مدرسه این است که وقتی سامانه ی آزمون با سیستم مدیریت مدرسه هماهنگ باشد معلم به نمرات و نتایج آزمون دانش آموزان در نرم افزار مدرسه دسترسی دارد و می تواند گزارشات و کارنامه ی پایان ترم را برای دانش آموز صادر کند.

چه نرم افزاری را به معلمان توصیه می کنیم؟

توصیه ی ما به آقای عباسی و همه‌ی معلمانی که می خواهند یک آزمون بدون دردسر از دانش آموزان خود بگیرند اپلیکیشن رایگان آزمون آنلاین دایاموز است. نرم افزار آزمون دایاموز پنل مدیریت و اپلیکیشن دارد، ویژه ی معلمان و مدارس طراحی شده تا تمام نیازهای آنها را پوشش دهد.در ادامه ی ویژگی های این سامانه را بخوانید، متوجه خواهید شد که چرا دایاموز را پیشنهاد کردیم:

ویژگی های نرم افزار آزمون ویژه ی معلمان و مدارس 

  1. برنامه ریزی آزمون از این جهت که معلم امکان این را دارد تا در فرصت مناسب چندین آزمون آنلاین با گوشی همراه خودش بسازد و در زمان مناسب منتشر کند.
  2. برگزاری انواع آزمون آنلاین تستی، آزمون تشریحی، ترکیبی و مبتنی بر فایل پی دی اف برگه
  3. اطمینان از آزمون بدون تقلب با راهکارهایی که تعبیه شده به طور مثال : نمره منفی، جابه جایی سال و گزینه ها
  4. بانک سوالات اشتراکی و آزمون های بایگانی شده که قابلیت چند بار برگزاری آزمون وجود دارد.
  5. تصحیح خودکار آزمون با درج کلید سوالات
  6. سرعت بالای ایجاد آزمون آنلاین با کمترین زمان ممکن(3 دقیقه ای)
  7. امکان نمایش آزمون به والدین و گزارش نتایج
  8. راهنمای ویدئویی داخل برنامه و پشتیبانی همه روزه دایاموز

آموزش هر روز مطالب جدید، عقب افتادن از برنامه ی درسی چیده شده و تفاوت گیرایی دانش آموزان فرصت سر خاراندن را به آقای عباسی نمی داد! چه برسد به آنکه او وقت آن را داشته باشد تا برای یک ارزیابی ساده مثل کوئیز سرکلاسی با یک نرم افزار آزمون پیچیده سر و کله بزند و مجبور شود که هر بار آزمون بسازد، بنابراین آقای عباسی با نصب اپلیکیشن دایاموز روی گوشی اش توانست در کمتر از 3 دقیقه آزمون آنلاین بسازد.به تعداد دلخواه آزمون و کوئیز آنلاین از سر فرصت آماده کند و هر وقت که لازم شد با کلیک کردن روی دکمه ی انتشار آزمون آنلاین را از دانش آموزانش بگیرد. شما هم راه حلی را که ما پیش پای آقای عباسی گذاشتیم را حتما امتحان کنید، احتمالا راضی خواهید شد.

 

 


 [mk1]

 

ارسال نظر: