دانلود رایگان از یوتیوب و تماشای ویدیو های یوتیوب به زبان فارسی

کدخبر: 2374212

در طول دوران زندگی بشر عوامل مختلفی باعث تغییرات اساسی در زندگی افراد شده است. پیشرفت تکنولوژی یکی از اساسی ترین این اتفاقات بوده. در واقع انسان ها به دنبال روش های ساده برای زندگی راحت هستند. 

در کسب و کار ها با استفاده از هوش مصنوعی، تحلیل پیشگویانه و ابزارهای هوش، روش‌های جدید برای هدایت، فعالیت و مدیریت در اختیار داریم.

یکی از کار هایی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است یادگیری از طریق ویدیو های آموزشی است. با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم مجبور به استفاده از آموزش های مجازی شدند؛ که در ادامه چند نمونه از سایت های معروف در زمینه ی آموزش را برایتان معرفی می کنیم.

ویدیو های آموزشی

یکی از ساده ترین راه های یادگیری استفاده از یوتیوب است. در این پلتفرم بیشتر ویدیو های آپلود شده به زبان انگلیسی هستند. مردم از سراسر دنیا می توانند با انتشار ویدئو به زبان انگلیسی هم به آموزش بپردازند و هم فروش محصولات برند خودشان را افزایش دهند.

 

آموزش از یوتیوب

یوتیوب به دومین موتور جستجو بعد از گوگل تبدیل شده است. به این صورت که کاربران بعد از گوگل بیشترین سرچ را در یوتیوب انجام میدهند. 

در سال های اخیر و با توجه به حضور گسترده ی مردم در فضای مجازی و در دسترس بودن اطلاعات برای افراد در بستر اینترنت، محتوای مورد نیاز راحت تر در اختیارشان قرار می گیرد. این اطلاعات در قالب فیلم، کلیپ کوتاه، بلاگ و… قابل استفاده هستند. که در بین آنها محتوای ویدیویی بیشترین محبوبیت را دارد.

 

همانطور که گفته شده، افراد می توانند در زمینه ای که تخصص دارند ویدیو تهیه کنند و در یوتیوب بارگذاری کنند. هر چه تعداد دنبال کننده ها  و بازدید کننده ها بیشتر باشد در نتیجه درآمد بیشتری می توانند کسب کنند. هر پلتفرمی الگوریتم های خاصی دارد که لازم است با آنها آشنایی داشته باشیم. 

 

آموزش دانلود از یوتیوب

برای تهیه ویدیوی یوتیوب حتما لازم نیست شما به صورت زنده در مقابل دوربین قرار بگیرید، چرا که می توانید با چند حرکت ساده ویدیو تهیه کرده و درآمد خوبی از این راه بدست آورید.

یکی از این راه ها دانلود ویدیو از یوتیوب و انجام ترجمه و دوبله بر روی ویدیو ها است. بر اساس علاقه تان به ویدیو ها می توانید موضوع را انتخاب کرده  و به دنبال آن به ترجمه، دوبله، زیرنویس ویدیو ها بپردازید.

ویدیو های یوتیوب را نمی توان به طور مستقیم دانلود کردریال اما سایت ها و اپ هایی وجود دارند که این امکان را فراهم می کننید تا ویدیو های یوتیو را رایگان دانلود کنیم. لیست سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب را در مقاله لینک شده می توانید پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید. 

 

اکثر کانال های یوتیوبی به منظور کسب درآمد بیشتر به چند زبان روز دنیا فعالیت میکنند. برای این کار لازم نیست شما به تمام زبان ها مسلط باشید؛ می توانید با پرداخت مبلغی با افرادی که در زمینه ی ترجمه و یا دوبله ی ویدیوها تخصص دارند، همکاری کنید. 

دانلود ویدیو های یوتیوب

تبدیل ویدیو به متن انگلیسی و فارسی

گاهی اوقات لازم است که ویدیو و فایل صوتی تان را به متن انگلیسی یا فارسی تبدیل کنید. برای این کار می توانید از سایتهایی که در گوگل قرار دارند استفاده کنید؛ مثل mp3 to text یا mp4 to text.

اما باید این مورد را در نظر بگیرید که این نرم افزار های پیش فرض گوگل، دقت لازم را ندارند. مقاله ای در بلاگ ویدابیا وجود دارد که به طور کامل در رابطه با نرم افزار تبدیل فیلم به متن انگلیسی و فارسی  توضیح داده شده است.

 

چطور موضوع جذاب برای تولید محتوای ویدیویی پیدا کنیم؟

موضوعات مختلفی برای تولید محتوا در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام وجود دارد. باید موضوعی را انتخاب کنید که مورد پسند مخاطبان باشد، بتواند با آن ارتباط برقرار کند و در نهایت ما را دنبال کند. چون قرار است از طریق افزایش بازدید ویدیوها و تعداد دنبال کنندگان کانال خود کسب درآمد داشته باشیم. 

در قدم بعدی باید مطمئن شوید که علاقه تان به موضوع در حدی است که برای تحقیق مداوم در مورد آن اشتیاق خواهید داشت. چون برای موفقیت در یوتیوب و اینستاگرام، باید همیشه به روز باشید و اطلاعات جدید را منتشر کنید. 

 

سایت های تولید کننده ویدیو آموزشی به زبان انگلیسی

لینکدین، یودمی، خان آکادمی و کورسرا چهار سایت معتبر و شناخته شده در زمینه تولید فیلم های آموزشی انگلیسی زبان هستند. البته در یوتیوب هم روزانه تعداد زیادی از ویدیو های آموزشی نیز منتشر میشوند که این سایت هم بسیار کاربردی است.

 ویدیو آموزشی انگلیسی

 

یادگیری زبان با استفاده از ویدیو زبان اصلی

یادگیری زبان انگلیسی پروسه ی زمان بری هستش که همین قضیه باعث می شود تا افراد به علاقه به سمت یادگیریر زبان نروند.

در واقع هر کاری که با علاقه و انگیزه ی بالا انجام شود نتیجه ی خوبی خواهد داشت.

اگر سطح زبان خوبی دارید، زیرنویس انگلیسی می تواند به بهتر شدن مهارت های مختلف در یادگیری زبان باشد. اما اگر از سطح بان خوبی برخوردار نیستید میتوانید از زیرنویس فارسی برای ویدیو ها استفاده کنید.

ترجمه و زیرنویس ویدیوهای یوتیوب

حتما تابه حال دیده اید که افراد در شبکه های اجتماعی مختلف ویدئوهای پربازدید یوتیوب را با ترجمه و زیرنویس فارسی قرار داده اند. این کار به هدف فروش و کسب درآمد انجام می شود. با فروش هر فیلم میتوانند قسمتی از هزینه ترجمه را به خودشان برگردانند.

ویدابیا خدمتی به نام یوتیوب فارسی را راه اندازی کرده است که می توانید هر ویدیویی از یوتیوب را تنها با کپی لینک آن ترجمه و یا دوبله کنید. 

افراد زیادی هستند که اتفاقات روز دنیا را دنبال می کنند. مثلا کنفرانس های سالانه گوگل، اپل و … که میتوان این اطلاعات را به آنها داد. اگر شما بتوانید آنها را با ترجمه و دوبله فارسی منتشر کنید(این کار را هم در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید) می توانید درآمد خوبی از یوتیوب کسب کنید.

تخصص ویدابیا ترجمه و دوبله و نریشن فیلم است. شما میتوانید با توجه به زمینه کانال خود شروع  به کار کنید و هر ویدیویی را که میخواهید در اختیارشان قرار دهید تا ترجمه آن را به شما تحویل دهند.

دوبله ویدیو انگلیسی به فارسی

زبان انگلیسی به زبانی میانجی برای برقراری ارتباط در بین تمام ملت‌های جهان تبدیل شده است. به همین دلیل، دوبله‌ی فیلم از انگلیسی به فارسی اهمیت خاصی دارد. به این طریق نه تنها با جهان انگلیسی زبان، بلکه با تمام ملت‌های جهان ارتباطی موثر برقرار خواهد شد.

در ویدابیا دوبله و نریشن ویدیو هم انجام می شود. دوبله تاثیر بسیار بالایی در فهم ویدیو برای مخاطب دارد. همین هم دلیلی است که مخاطبان به ویدیو های دوبله شده علاقه بیشتری از زیرنویس شده نشان می دهند. پیشنهاد ما این است برای اینکه کانال با کیفیت تری داشته باشید به جای ترجمه زیرنویس از دوبله استفاده کنید.

ارسال نظر:
  • مبینا

    خیلی از ویدیوهای یوتیوب کاربردی میشه اینجوری
    چ عالی

  • فریماه

    خداییش خیلی جذاب بود اینش. دیگه هر موقع میخوام از یوتیوب چیزی ببینم که زبانش غیرفارسیه میزارم رو پلتفرم ویدابیا:)))
    یه وقتایی میدم برام ترجمه کنن یه وقتایی ام خودم باهاش کار میکنم. کلا همین که یه پلتفرم دست خودت باشه و بتونی به سلیقه خودت از آپشن هاش استفاده کنی خیلی باحاله