باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر

کدخبر: 2374358

امروزه نام آشنا‌ترین برنده‌های تلفن همراه اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی می‌باشند. اما هستند افراد بسیاری که از گوشی‌های کمیاب استفاده می‌کنند و دائماً درد سر خرید لوازم جانبی به خصوص باتری گوشی با آن‌ها همراه است. برای شما یک خبر خوب داریم! باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر به سادگی و با قیمت مناسب قابل خریداری است. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات و نکات خرید باتری‌های این دسته از موبایل‌ها را با شما در میان بگذاریم.

 

 

جزئییات خرید باتری کمیاب

همانطور که پیشتر گفته شد لوازم جانبی گوشی‌های کمیاب نیز مانند خودشان سخت گیر می‌آیند و همینطور مطالب آموزشی کمتری برای تشخیص کیفیت و جزئیات آن نیز وجود دارد. اما این‌ها به این معنی نیستند که نباید از گوشی‌های کمیاب استفاده کرد! حتی برای کمیاب‌ترین موبایل‌ها می‌توان لوازم جانبی مانند باتری اصلی گوشی سونی و یا سایر انواع گوشی‌ها را در سایت موبوتعمیر پیدا کرد. اما در هنگام خرید این نوع از باتری‌ها باید به یک سری موارد دقت کنید که به شرح زیر می‌باشند:

خرید از ارائه دهنده مطمعن

باتری در واقع قلب تپنده گوشی شماست و در صورتی که باتری‌های غیر استاندارد که توسط فروشگاه‌های غیر مجاز ارائه می‌شوند را برای موبایل خود استفاده کنید در انتظار ایراد‌های عجیبی برای تلفن همراه خود باشید. اهمیت این موضوع در هنگامی که شما از موبایل‌های کمیاب استفاده می‌کنید چند برابر می‌شود چرا که مانند باتری، قطعاتی که درون این موبایل استفاده می‌شوند نیز کمیاب بوده و در صورت خراب شدن هم متحمل دردسر بیشتر و هم هزینه بیشتر خواهید شد.

بنابراین حتماً سعی کنید از مجموعه‌های معتبر ارائه دهنده لوازم جانبی باتری موبایل خود را تهیه کنید. همچنین می‌توانید برای خرید باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر به راحتی اقدام کرده و باتری مورد نظر خودرا خریداری کنید.

توجه به مسائل فنی

برای خرید باتری گوشی‌های کمیاب نیز مانند باتری گوشی‌های عادی باید به مسائل فنی زیادی برای تطابق و عملکرد بهتر باتری بر روی گوشی توجه ویژه‌ای داشت. اکنون قصد داریم تا چند مورد از مسائل فنی برای تشخیص باتری اصل از بدل را با شما در میان بگذاریم.

گول زرق و برق را نخورید

 

اغلب باتری‌هایی که در بازار ارائه می‌شوند دارای بسته‌بندی و پک نبوده و تنها در یک نایلون کوچک گذاشته می‌شوند ولی دارای کیفیت مناسبی هستند. بنابراین توجه به زرق و برق بسته‌بندی و برچسب‌های مارک و گارانتی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تشخیص باتری اصل از بدل برای چه گوشی‌هایی کمیاب و چه گوشی‌های رایج باشد. بنابراین در صورتیکه یک باتری را در بسته‌بندی‌های شکیل دیدید به اصالت آن اعتماد نکنید یا اگر که یک باتری را در یک بسته‌بندی معمولی دید فکر نکنید که آن باتری فیک است.

تاریخ ساخت باتری

در صورتی که قصد تهیه باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر و یا هر سایت و فروشگاه دیگری را دارید حتماً به تاریخ ساخت آن دقت کنید. یک باتری حتی اگر با کیفیت و اصل باشد در صورتی که بیشتر از دو سال از تاریخ ساخت آن گذشته باشد دیگر ارزش خریدن را ندارد چرا که باتری‌ها دارای مواد شیمیایی می‌باشند و با گذشت زمان فاسد و یا خراب خواهند شد. بنابراین سعی کنید باتری‌هایی را تهیه کنید که زمان کمی از ساختشان گذشته باشد تا مدت زمان بیشتری برای شما کار کنند.

برچسب باتری

این مورد دیگری است که برای تهیه باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر  و یا هر فروشگاه دیگری اهمیت دارد. برچسب‌ها حاوی تمام اطلاعات مربوط به باتری موبایل می‌باشند و بررسی آن یکی از راه‌های تشخیص اصالت و یا فیک بودن باتری است. بدین صورت که برچسب یک باتری با کیفیت و یا اصل بدون هیچگونه برآمدگی و کاملاً صاف به باتری چسبیده و به هیچ عنوان لبه‌های آن بلند نشده و یا کج نصب نخواهد شد.

لبه باتری

لبه‌های فوقانی یک باتری با کیفیت و اصل کاملاً بر روی بدنه باتری سوار است و هیچگونه فاصله، برآمدگی و یا لبه اضافی ندارد. همینطور به هیچ عنوان بین برچسب و لبه باتری هیچگونه فاصله‌ای نباید باشد و کاملاً برهم منطبق باشند.

داشتن گارانتی

 

داشتن گارانتی از مواردی است که می‌تواند نشان دهنده اصالت و یا عدم اصالت یک باتری باشد. با تهیه باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر می‌توانید این موضوع را بهتر حس کنید. گارانتی نمایانگر اعتماد مجموعه وارد‌کننده و یا فروشنده محصول، به محصول خریداری شده توسط خودش است و می‌تواند باعث اطمینان از اصالت کالا باشد.

نکات کلی و مهم در خرید باتری

 

به فرض اینکه شما توانسته‌اید مجموعه‌ای مانند سایت موبو تعمیر را پیدا کنید که ارائه دهنده باتری‌های اورجینال باشد باید به موضوعات دیگر نیز برای خرید باتری توجه کنید.

همانطور که گفته شد یکی از معضلات افرادی که صاحب گوشی‌های کمیاب هستند تهیه لوازم جانبی و به خصوص باتری آن گوشی‌ها می‌باشد. این افراد گاهی به اشتباه و به دلیل عدم یافت باتری مناسب گوشی خود ممکن است از باتری‌های گوشی‌های دیگر استفاده کنند که این کار کاملاً غلط است!

حتی اگر هم گوشی شما به قدری کمیاب بود که به جز این مورد چاره دیگری نداشت‌اید باید برای انتخاب نوع مناسب باتری که بیشترین تطابق را با گوشی شما داشته باشد از یک تعمیرکار خبره مشاوره بگیرید. در صورتی که باتری مناسب گوشی شما نباشد می‌تواند مشکلات زیادی را برای سیستم‌های داخلی موبایل به وجود آورده و حتی گوشی تلفن همراه را از فرم و قیافه خارج کند چرا که ممکن است بر اثر اختلاف اندازه باتری اصلی با باتری جایگزین درب پشتی گوشی به درستی بسته نشده و باعث مشکلات زیادی شود. اما لازم به ذکر است که احتمال نیاز به استفاده از باتری جایگزین بسیار پایین می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید برای تهیه هرگونه باتری گوشی‌ های کمیاب مانند سونی در سایت موبوتعمیر اقدام کرده و باتری اصلی و باکیفیت گوشی خود را خریداری کنید. البته که تمام موارد گفته شده نمی‌توانند همیشه نتیجه درست را به شما بدهند و بهترین کار همان تهیه باتری و سایر لواز جانبی از ارائه دهنده‌های معتبر می‌باشد.

 

ارسال نظر: