خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه آنلاین

کدخبر: 2374401

در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امنیت شبکه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این مسئله یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و ادارات با ضریب امنیتی متوسط رو به بالاست. وقتی درباره حفظ امنیت صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که این امنیت گاهی به معنای پایداری در حفظ داده‌ها و محافظت از آنان در برابر زوال است و گاهی نیز به معنای محافظت از داده‌ها در برابر حملات خارجی است. در چنین شرایطی تمام آنچه نیاز دارید، یک تیم متخصص و باتجربه در زمینه پشتیبانی شبکه آنلاین است تا بتواند مسئولیت نگهداری شبکه را بر عهده گرفته و امنیت سازمانی شما را تامین کند. البته یافتن چنین تیم مجربی که بتوان به آن اعتماد کامل داشت، خود چالشی بزرگ‌تر محسوب می‌شود.

 

راه‌اندازی شبکه مهم‌ترین مرحله نگهداری شبکه

مهم‌ترین کاری که برای خدمات نگهداری شبکه می توان انجام داد، در مرحله راه‌اندازی شبکه است. زمانی که در حال ایجاد یک شبکه داخلی یا آنلاین هستید، پیکربندی این شبکه و نحوه اتصال عناصر آن به یکدیگر، نقش بسزایی در تمام فرایند محافظت از شبکه خواهد داشت. طراحی و راه‌اندازی اتاق سرور، نصب دوربین‌های مداربسته به صورت هدفمند و صحیح، نصب و راه اندازی شبکه‌های دسکتاپ مجازی در قالب تین کلاینت و زیرو کلاینت و... همه و همه در مرحله نخست یعنی راه‌اندازی و آغاز کار از بیشترین اهمیت در جهت حفظ امنیت برخوردار هستند. پس از آن نیز زیرساخت ایجاد شده قطعاً نیاز به پشتیبانی شبکه خواهد داشت که در تمام طول مسیر فعالیت شما، امنیت شبکه شما تضمین گردد.

امنیت کامل یکبار برای همیشه

نگهداری از شبکه فرایندی است که ممکن است سازمان‌ها برای تحقق کامل آن، با مؤسسات مختلفی طرف قرارداد شده و راه‌های بسیاری را پشت سر بگذارند. تمام سازمان‌ها در جستجوی شرکتی پیشتاز، با تجربه، معتبر و متخصص هستند که بتوانند با خیالی آسوده یکبار برای همیشه نگهداری شبکه خود را به آن سپرده و از امنیت شبکه آنلاین خود آسوده خاطر باشند. ما در اینجا قصد داریم یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به هدف نهایی خود در این حوزه دست یابید و جستجو و هزینه اضافه را برای همیشه کنار بگذارید.

شرکت ایمن شبکه هوشمند با بیش از یک دهه سابقه چشمگیر در زمینه خدمات نگهداری شبکه در تهران و راه‌اندازی انواع سیستم‌های امنیتی برای شرکت‌های کوچک در سطح منطقه‌ای و سازمان‌های بزرگ در سطح ملی، از جمله بزرگ‌ترین، مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های فعال در این حوزه است. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز و تکیه بر تجربه متخصصان خود، بهترین خدمات را با بالاترین سطح کیفیت در چارچوب استانداردهای معتبر جهانی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه قصد داریم خدمات شرکت ایمن شبکه هوشمند را به شما معرفی کنیم تا بدانید چرا معتقدیم همکاری با این مجموعه شما را یکبار برای همیشه از دغدغه جستجو برای یافتن یک تیم تکمیل و حرفه‌ای حفاظت و نگهداری شبکه آنلاین خلاص خواهد کرد.

 

خدمات متنوع شرکت ایمن شبکه هوشمند

ایمن شبکه هوشمند برای تمامی مراحل طراحی، اجرا و پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات شبکه شما بهترین‌ها را در نظر دارد. تمامی مواردی که در ادامه به آن‌ها مختصراً اشاره می‌کنیم، به کمک متخصصان این مجموعه که 36 تیم همکار در حال حاضر در اختیار دارد، می‌تواند به‌صورت صفر تا صد انجام گیرد:

  • پشتیبانی و نگهداری سرور و اتاق سرور

طراحی و اجرای اتاق سرور و اتاق رک دارای استانداردهای بسیاری است که گاهاً به‌وسیله برخی تیم‌ها ممکن است رعایت نشوند. آنچه از ایمن شبکه هوشمند در این زمینه خواهید دید، هیچ تفاوتی با طرح‌های اجرا شده در بزرگ‌ترین سازمان‌های جهان نخواهد داشت.  پشتیبانی و نگهداری سرور و اتاق سرور به دانش بسیار بالا و عملکرد قوی در لحظه های بحرانی نیاز دارد که شرکت ایمن شبکه با بیش از 10 سال تجربه در این زمینه پیشنهاد بسیار خوبی می باشد.

  • اجرای انواع طرح‌های امنیت فیزیکی و دوربین‌های مدار بسته

طرح‌های امنیتی فیزیکی، گیت‌های ری-ایکس، تجهیزات امنیت داخلی ساختمان و اجرای انواع پروژه‌های دوربین مدار بسته و همچنین پشتیبانی و نگهداری شبکه را نیز می‌توانید به این شرکت بسپارید.

  • انواع زیرساخت‌های غیرفعال شبکه و پسیو

ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی، کابل کشی شبکه، ایجاد شبکه آنلاین و طرح‌ریزی کامل شبکه یک سازمان فارغ از ابعاد آن می‌تواند توسط این تیم انجام گیرد. تجهیزات غیرفعال شبکه که به آن پسیو گفته می‌شود، برای ایجاد امنیت در تمامی سطوح سازمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • راه‌اندازی سیستم‌های فعال شبکه

فهرست بلندبالایی از انواع سیستم‌های فعال شبکه وجود دارد که توسط شرکت ایمن شبکه هوشمند قابل اجرا است. در واقع هر آنچه از یک سیستم مجهز و هماهنگ تحت شبکه انتظار داشته باشید، توسط این شرکت، قابل انجام است.

  • دیتا سنتر

مرکزداده‌های منسجم و زوال ناپذیر را می‌توان مرکز تمام اطلاعات یک سازمان دانست که باید تحت هر شرایطی در سلامت کامل بوده و هیچ نقصی در آن وارد نگردد؛ با قطع برق یا دیگر شرایط اضطراری از کار نیافتد و امنیت اطلاعات را در برابر حمله‌های سایبری تضمین کند.

  • دسکتاپ مجازی

راه‌اندازی یک دسکتاپ مجازی بر اساس VDI می‌تواند راهگشای بسیاری از سازمان‌ها برای صرفه‌جویی در فضا یا سرور فیزیکی کند که بخاطر عدم اعتماد به امنیت آن، گاهاً مورد اجتناب قرار می‌گیرد. به همین دلیل ایمن شبکه هوشمند می‌تواند با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود در این حوزه امنیت داده‌های شما را در دسکتاپ مجازی‌تان تضمین نماید.

  • پارکینگ هوشمند

پیاده‌سازی پارکینگ‌های هوشمند به کمک خدمات مبتنی بر پردازش تصویر در هوشمندسازی پارکینگ‌های شهری می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کمی جای پارک هم در سازمان‌ها و هم در سطح محیط شهر باشد.

  • تین کلاینت، زیرو کلاینت، آنتی ویروس و...

علاوه‌بر خدمات فعال و غیر فعال شبکه که به آن اشاره کردیم، این شرکت محصولات مدرنی مانند تین کلاینت و زیرو کلاینت را نیز برای ارائه به مشتریان در اختیار دارد و شما می‌توانید به کمک این رایانه‌های کوچک بسیار قدرتمند، خدمات گسترده‌تری را در حجمی بسیار کمتر و بدون سیستم عامل در اختیار کاربران درون سازمانی و برون سازمانی خود قرار دهید. به علاوه فروش لایسنس آنتی‌ویروس قدرتمند کسپرسکی نیز در اختیار این شرکت است و می‌تواند با همین پشتوانه تمامی خدمات خود را برای شما تضمین نماید.

 

ایمن شبکه هوشمند

جمع‌بندی:

نگهداری شبکه پس از راه‌اندازی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر سازمان و نهادی این دغدغه را دارد که با تیمی قابل اعتماد و حرفه‌ای در این زمینه وارد همکاری شود. شرکت ایمن شبکه هوشمند به عنوان پیمانکار پشتیبانی و نگهداری شبکه خدمات بسیار گسترده و با کیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و با استفاده از متخصصان این مجموعه شما می‌توانید از خدمات نگهداری شبکه آنلاین نیز برخوردار شوید.

 

ارسال نظر: