بهترین برند های هدفون را از فروشگاه زاکو تهیه کنید

کدخبر: 2374407

مقدمه:

از گذشته تا به امروز یکی از محبوب ترین لوازم جانبی موبایل و سایر تجهیزاتی مانند: واکمن و MP3 پلیر هدفون بوده است. امروزه نیز استفاده از این گجت نه تنها کمتر نشده است بلکه محبوب تر شده است و مدل های به روز آن در برند های مختلف وارد بازار شده است. البته امروزه هدفون تبدیل به هندزفری شده ولی همان کارایی را حفظ کرده است واز تکنولوژی های جدید بهره مند شده است. 

 

 

 

 

هدفون بلوتوث

 

 

 

 

در هنگام خرید هدفون و هدست چه مواردی را بایستی در نظر بگیریم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام تجهیزات به سمت سبک شدن و با کیفیت تر شدن رفته اند گجت های مذکور هم از این مورد مستنثنی نمی باشند. در این بخش به مواردی که هنگام خرید این محصولات باید در نظر بگیریم اشاره خواهیم کرد:

  1. اولین و مهمترین مورد بودجه می باشد: شما باید با توجه به بودجه ای که دارید برند ها مواردی را که به محدوده مالی شما می خورد را شناسایی کرده و با مقایسه آنها یک مورد را خریداری کنید.
  2. برند: مشخص است که برند در قیمت و کیفیت یک محصول تاثیر گذار است. و برند های خاص و بروز مانند:  اپل  سامسونگ  وان مور  شیائومی لنوو  انکر  سونی JBL که به صورت تخصصی در تولید این محصولات فعالیت دارند از امکانات جدیدتر و بهتری برخوردار خواهند بود. 

 

مدل هدفون: بیسیم یا سیمی بودن این تجهیزات نیز مهم است و در تعیین قیمت آن تاثیر گذار می باشد. مدل های بی سیم که از تکنولوژی بلوتوثی استفاده می کنند امروزه بسیار محبوب شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

هدفون تو گوشی : هدفون تو گوشی یا ایرفون همان هدفون های کوچکی هستند که در وسایل روزانه اکثر افراد پیدا می شوند. این هدفون ها مستقیما با قسمت داخلی گوش سرو کار دارند همین علت باعث می شود که ما صدای موزیک یا هر چیز دیگری را از نزدیک ترین حالت ممکن بشنویم. 

 

هدفون دور گوشی : هدفون دور گوشی تمام گوش را می پوشاند. به همین دلیل سطح بالاتری از صوت به گوش ما می رسد، ضمن اینکه صدای محیط اطراف شنیده نخواهد شد.

هدفون روی گوش : هدفون رو گوشی اصطلاحا روی گوش خارجی قرار می گیرند. این مدل هدفون، ابعاد بزرگتری نسبت به ایرفون ها داشته و از هدفون های دور گوشی کوچکتر هستند دارند. هدفون رو گوشی احتمالا بهترین گزینه برای افراد در حالت حرکت است. مهم ترین دلیل آن کیفیت صدای فوق العاده و حمل راحتش می باشد ضمن آنکه آسیب کمتری متوجه سیستم شنوایی خواهد شد. 

                3.اورجینال یا فیک بودن تجهیزات: کاملا مشخص است که محصولی که اصل باشد قیمتی متفاوت از مدل فیک یا تقلبی آن خواهد داشت و در عوض امکانات و کیفیت و طول عمر بیشتری را برای کاربر خود به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

 

هدفون لنوو

 

 

 

         4.هدف شما از خرید این وسیله جانبی: شما باید بدانید که چه انتظاری از وسیله ای که میخواهید بخرید دارید اگر شما تنها برای گوش دادن موزیک و رفع احتیاجات روزمره  می خواهید گجتی را خریداری کنید بهتر است که  از هدست های معمولی که توسط شرکت های مانند: شیائومی،لنوو و نوکیا تولید شده است بخرید. ولی اگر نیاز به یک هدفون حرفه ای برای اموری مانند: دی جی و یا گیمینگ نیاز دارید باید یک مدل حرفه ای  مانند بوز، سونی، جی بی ال و ... خریداری نمایید. 

  1. فروشگاه و محل خرید هدفون: کاملا مشخص است که فروشگاه و سایت و فروشگاه آنلاین که از آن خرید انجام می دهید ارتباط کاملا مستقیم با کیفیت جنس خریداری شده شما خواهد داشت. در صورتی که به این مورد توجه نکنید علاوه بر اینکه ممکن است از لحاظ مالی متضرر شوید جنسی که میخرید نیز ممکن است باب میل شما نبوده و فیک باشد.

 

 

نکته: ما به شما  سایت Zako.ir و فروشگاه زاکو را معرفی  میکنیم که فروشگاه آنلاین با تمام ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی مطمئن می باشد.

 

 

ویژگیهای منحصر بفرد فروشگاه زاکو:

این سایت یکی از تخصصی ترین فروشگاه ها در زمینه فروش هدفون و هدست میباشد که دارای ویژگیهای زیر است:

  1. طراحی سایت شیک و در عین حال ساده به طوری که زمانی که مشتری و کاربر وارد آن شد سردرگم نمانده و به راحتی میتواند محصول و گجت مورد نظر خود را خریداری نماید.
  2. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که این امکان را به خریدار می دهد که سفارش خود را علاوه بر خود سایت از نهاد های نظارتی نیز در صورت بروز مشکل پیگیری نماید.
  3. فروشگاه زاکو به ویژه در زمینه هدفون و هدست حرفه ای بوده و بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهد داد.
  4. این سایت دارای خدمت پرداخت امن بوده و شما به راحتی و اطمینان خاطر می توانید از این سایت خرید کرده و پرداخت انجام دهید و از هرگونه عدم  سرقت اطلاعات کارت خود اطمینان خاطر داشته باشید.
  5. فروشگاه زاکو قادر است تا ارسال سریع  و تحویل اکسپرس به تمام نقاط ایران داشته باشد و کاربران و مشتریان عزیز در کمترین زمان سفارش خود را دریافت نمایند.
  6. این فروشگاه با عنایت به اینکه به کیفیت اجناس خود اعتماد 100 درصد دارد ضمانت اصالت کالا برای محصولات خود قرار داده است که این مورد برای محصولاتی مانند: هدفون و هدست بسیار ایده آل است.
  7. این فروشگاه آنلاین دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و شما در هر زمان قادر خواهید بود تا از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده کنید و یا سفارش خود را پیگیری نمایید.
  8. زاکو علاوه بر امکان خرید اینترنتی قابلیت خرید حضوری را نیز داشته و مشتریان عزیز می توانند به صورت حضوری از این فروشگاه خرید انجام دهند. که این خود نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث افزایش اطمینان خاطر مشتریان در خرید اینترنتی خواهد شد.
  9. معمولا در این فروشگاه به صورت دوره ای و در مناسبت های خاص جشنواره فروش برای محصولات خاص گذاشته می شود. که در این جشنواره ها تخفیف برای یکسری محصولات در نظر گرفته می شود. و مشتریان عزیز می توانند از این تخفیفات استفاده نمایند.
  10. این فروشگاه علاوه بر اینکه به صورت حرفه ای در زمینه هدفون فعالیت می کند دارای هزاران محصول دیجیتال دیگر می باشد که همگی دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشد. از جمله این محصولات می توان به: انواع موس و کیبورد، انواع اسپیکر و انواع تجهیزات هوشمند اشاره کرد.
  11. با مقایسه قیمت سایت زاکو با سایر سایت ها در یک محصول مشترک کاملا متوجه خواهید شد که قیمت های این سایت به ویژه در محصولات اورجینال تا چه اندازه متفاوت و منصفانه است.
  12. شما با ایجاد اکانت در این سایت میتوانید به راحتی خرید انجام دهید و علاوه بر آن از جشنواره ها و تخفیف های ویژه این فروشگاه با خبر شوید.

 

 

هدفون گیمینگ

 

در انتها:

فروشگاه زاکو با سابقه بالا در زمینه فروش محصولات دیجیتال به صورت حضوری با تاسیس سایت Zako.ir قدمی بزرگ در زمینه مشتری مداری برداشته است و با توجه به اهدافی که برای خود ترسیم کرده خواستار این است که تمامی هموطنان بتوانند از خدمات این فروشگاه به راحتی استفاده کنند. این فروشگاه در زمینه فروش  هدفون در ایران بدون رقیب می باشد و انواع مدل های برند های معرفی مانند: لنوو، نوکیا، jbl و شیائومی ، سامسونگ ، انکر و ... را به صورت اورجینال موجود کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد. 

 

 

 

 

ارسال نظر: