5 نکته برای خرید باتری هواوی اصلی +معرفی فروشگاه معتبر آنلاین

کدخبر: 2374463

چند سالی از ورود برند هواوی  به بازار ایران می گذرد. برند هواوی خیلی زود با استقبال خوبی روبرو شد.قیمت های مناسب، کیفیت خوب و تنوع محصولات بالا باعث شد هواوی بخش زیادی از بازار موبایل ایران را تصاحب کند.شاید شما هم  از گوشی های این برند استفاده میکنید.اگه یکی دو سال از عمر گوشی شما گذشته احتمالا باید با موارد زیر روبرو شده باشید .

خالی شدن سریع باتری، خاموش شدن ناگهانی گوشی  و گاهی اوقات باد کردن باتری موبایل همه این موارد و مشکلات به دلیل   به پایان رسیدن عمر باتری  موبایل هواوی شما است. گوشی‌های هواوی باتری‌های قدرتمندی دارند. ولی با توجه به این که باتری بخش مصرفی گوشی موبایل شما را تشکیل می دهد بعد از مدتی بسته به میزان و نوع مصرف شما نیاز به تعویض باتری هواوی پیدا می کنید. شاید  تشخیص باتری اصلی هواوی از تقلبی برای شما بسیار دشوار است. در این مقاله قصد داریم  نکات مهمی را که قبل از تعویض باتری هواوی اصلی و اورجینال لازم است رعایت کنید، بررسی کنیم.

اولین سوال بهترین زمان برای تعویض باتری هواوی چه زمانی هست؟

بسیاری از ما تنها زمانی که باتری به طور کامل خراب شود، به فکر خرید باتری گوشی می‌افتیم.

 آیا فقط در این حالت است که باید باتری را تعویض کنیم؟

 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم: خیر. به طور کلی، وقتی باتری گوشی شما یکی از حالات زیر را داشت گوشی شما نیاز به خرید باتری جدید پیدا کرده است:

  • خالی شدن ناگهانی باتری در حالی که شارژ قابل توجهی دارد.
  • داغ شدن بیش از حد باتری حین استفاده از گوشی یا شارژ کردن باتری
  • کم شدن طول عمر باتری و خروج از حالت معمول
  • دیر شارژ شدن باتری بر خلاف حالت معمول
  • بادکردن باتری و فشار به قاب بیرونی و یا ال سی دی
  • تغییر ناگهانی و قابل توجه درصد شارژ( کم و زیاد شدن مقدار شارژ باتری )
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی در حین مکالمه
  • شارژ نشدن باتری

نکات مهم برای خرید باتری هواوی اورجینال

خرید باتری موبایل اصلی در بازاری با تنوع بسیار زیاد  کار دشواری است. اگر این 5 نکته را حین خرید باتری هواوی رعایت کنید، حتماً یک باتری اورجینال هواوی خواهید داشت:

1.خرید از فروشگاه های تخصصی باتری موبایل

 

با  کمی جستجو در اینترنت متوجه فروشگاه های زیادی می شوید که باتری موبایل برای فروش دارند باید به اطلاع شما برسانیم که باتری موبایل به دلیل ماهیت شیمایی که دارد احتیاج به حمل با شرایط خاص از مبدا به ایران و نگهداری آن باید در دمای خاصی انجام شود تا کیفیت باتری افت نکند  به جرات می توان گفت بیشتر فروشندگان همچین شرایطی را ندارند.

 مسئله بعدی به علت تنوع زیاد و تفاوت ظاهری بسیار کم نسبت به نمونه های کپی و یا فیک توصیه می کنیم از فروشگاه های خرید کنید که به صورت تخصصی در  زمینه باتری فعال هستند.

2.پاسخگو بودن فروشگاه قبل از خرید و بعد از آن!

اگر به دنبال خرید آنلاین باتری هواوی هستید، وب سایت‌هایی را انتخاب کنید  اولا به طور تخصصی در زمینه باتری گوشی های موبایل  فعالیت داشته باشند. دوما پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی و یا آنلاین باشند.مطمعنا پاسخ گویی سریع نشان از مجموعه ای پویا هست.

3.داشتن گارانتی پاسخگو

یکی از مهمترین نکات حین خرید باتری هواوی، توجه به «دارا بودن گارانتی » است. محصولات اصلی از گارانتی چند ماهه برخوردار هستند و این نشان از اطمینان شرکت گارانتی کننده از محصول دارد. هنگام خرید باتری گوشی هواوی حتما به گارانتی محصول توجه کنید تا علاوه بر اطمینان از خرید، در صورتی که به طور غیر منتظره‌ای باتری دچار مشکل شد، آنرا بدون هیچ هزینه‌ای تعویض کنید. برخی از فروشندگان باتری، باد کردن باتری را نیز گارانتی می‌کنند که این خود یک مزیت بزرگ است.

4.توجه به تاریخ تولید محصولات

فروشگاه غیر تخصصی عمداتا محصولات به روز ندارند و محصولات قدیمی می فروشند. حین خرید باتری هواوی به تاریخ تولید آن نگاه کنید؛ چرا که باتری‌های قدیمی ممکن است بر اساس تغییرات محیطی، دچار فعل و انفعالات شیمیایی شوند و این موضوع بر سلامت باتری تاثیر می‌گذارد. حین خرید از فروشگاه حتماً توجه کنید که باتری نو باشد و تاریخ تولید آن مطابق با زمانی باشد که گوشی موبایل شما تولید شده و باتری‌های آن تولید شرکت های معتبر در صنعت باتری باشد. بنابر تفاسیر فوق، یک فروشنده معتبر اقدام به «فروش محصولات به روز» می‌کند.

5.فروشگاه معتبر برای خرید باتری هواوی

با رعایت نکات ذکر شده می‌توانید اقدام به خرید باتری اصل هواوی کنید اما شناخت یک فروشگاه معتبر هم کار سختی است. ما به شما فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری  را معرفی می‌کنیم. جی اس ام باتری یک فروشگاه اینترنتی خرید باتری گوشی است که تمامی ویژگی‌های یک مرکز خرید معتبر باتری را داراست. برخی از مهمترین ویژگی‌های GsmBattery:

  • دارا بودن نماد الکترونیکی
  • تمرکز کامل روی فروش باتری و شارژر
  • تضمین اصل بودن کالا و گارانتی محصولات
  • 3 ماه گارانتی تعویض ( بادکردن باتری شامل گارانتی می شود)
  • قیمت‌های مناسب و رقابتی
  • ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور
  • کامل ترین مجموعه باتری موبایل و تبلت در ایران
  • ارائه تخفیفات ویژه به صورت دوره‌ای و مناسبتی

برای تعویض باتری هواوی و یا سوالات خود روی لینک زیر کلیک کنید.

https://gsmbattery.com/search-products/category-huawei-battery

اگر قصد خرید باتری هواوی  اورجینال را دارید، فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری یک انتخاب مناسب برای شماست. محصولات این فروشگاه  با گارانتی 3 ماهه  تعویض ارائه می شود؛ به این معنا که در صورت وجود مشکل در باتری، یک باتری جدید به شما می‌دهند. جی اس ام باتری پشتیبانی حرفه‌ای و سریع دارد؛ به طوری که قبل از خرید می‌توانید همه سوالات خود را به سرعت از پشتیبانی وبسایت پرسیده و به پاسخ خود برسید.

جی اس ام باتری فروشگاه تخصصی باتری موبایل

با مراجعه به جی اس ام باتری (GSMBATTERY.COM می‌توانید باتری و شارژر هواوی را در جشنواره فروش با تخفیف ویژه  بخرید

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با جی اس ام باتری در ارتباط باشید:

آدرس: جمهوری تقاطع ولی عصر جمب فروشگاه رفاه ساختما ن 24 طبقه دوم

کدپستی: 1134916118

پست الکترونیک: info@gsmbattery.com

شماره تماس:66482138-021

 

 

ارسال نظر: