اطلاعاتی که قبل از خرید ظرفشویی نیاز داریم

کدخبر: 2374544

ظرفشویی

ظرفشویی وسیله‌ای طراحی شده برای راحتی در خانه است و برندهای مختلف لوازم خانگی در سرتاسر جهان سعی دارند بهترین نوع آن را با کیفیت و طراحی مختلف روانه بازار کنند. ظرفشویی برای شستن ظروف با ابعاد و درجه کثیفی مختلف کاربرد دارد و در این راستا با کمک مواد شوینده مختلف مانند پودر، قرص و.. وظیفه این دستگاه تکمیل خواهد شد. ظرفشویی در کل سه نوع دارد: رومیزی، ایستاده و توکار. ظرفشویی ایستاده در نقاط مختلف آشپزخانه شما قرار می‌گیرد و ابعاد مختلفی دارد که با توجه به گنجایش تغییر می‌کند. هرکدام از این سه نوع کاربرد و کارایی خود را دارد و ویژگی‌های مختلفی را دارا هستند.

 ظرفشویی رومیزی بر روی کابینت یا کانتر آشپزخانه و یا نزدیک سینک ظرفشویی قرار داده می‌شود و معمولا ابعاد کوچکتری به نسبت سایر ظرفشویی‌ها دارد. ظرفشویی توکار در داخل کابینت یا دیوار تعبیه شده در آشپزخانه‌تان قرار می‌گیرد و سبب یکدست شدن دکور آن خواهد شد. هرکدام از این انواع ظرفشویی با توجه به سلیقه و خواست شما انتخاب می‌شود و هرکدام متناسب با محیط و شرایط مختلف است. با انتخاب یک ظرفشویی مناسب و باکیفیت زندگی روزمره خود را راحت کنید و حتی در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده صرفه جویی کنید. امروز در هر خانه‌ای وجود یک ظرفشویی جزو الزامات است.

خرید تلویزیون با قیمت و بودجه مناسب

طراحی ظرفشویی

رنگ ظرفشویی با توجه به سلیقه شما و دکور آشپزخانه انتخاب می‌شود و شما با در نظر گرفتن این دو ویژگی و موجودی برند مد نظرتان رنگ دلخواه خود را در ظرفشویی انتخاب کنید. سه رنگ سیلور، سفید و مشکی از اصلی‌ترین رنگ‌های ماشین ظرفشویی است و هر سه رنگ طرفداران خاص خود را دارد. اگر به رنگ‌های مات علاقه دارید ماشین ظرفشویی مات انتخاب کنید و یا نه، اگر به براق و درخشان بودن دستگاه خود اهمیت می‌دهید، ماشین ظرفشویی‌های براق بهترین انتخاب برای شما هستند. در کل تنوع رنگی ماشین ظرفشویی زیاد نیست اما این سه رنگ اصلی پاسخگوی نیازهای شما در زمینه طراحی است.

با توجه به برند مد نظرتان طراحی داخلی ظرفشویی متفاوت است، برخی سه طبقه و برخی دیگر از ماشین ظرفشویی‌ها دو طبقه هستند که با توجه به گنجایش تفاوت دارند. سبدهای داخلی گاهی به گونه‌ای طراحی خواهند شد که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند و جایگذاری ظروف در ماشین ظرفشویی راحت‌تر باشد. سبد واریو، قاشق و چنگال و... بسته به خرید شما در ماشین ظرفوشویی موجود است. اگر خانواده‌ای پر جمعیت دارید بهتر است ظرفشویی با بالاترین گنجایش و ظرفیت را انتخاب کنید و اگر تنها یا دونفر هستید به ظرفشویی با گنجایش بالا نیاز ندارید و حتی ظرفشویی رومیزی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

رازهای خرید ظرفشویی با قیمت مناسب که نمیدانستید

کیفیت ظرفشویی

در خرید یک ظرفشویی با کیفیت باید بسیار دقت داشته باشید و از برندی خرید کنید که خریداران از آن راضی باشند و اعتماد اکثریت افراد را جلب کرده باشد؛ در کنار انتخاب برند، ظرفشویی شما باید دارای موتور قدرتمند و مادام العمر باشد که این ویژگی از طریق وجود فناوری‌ها و قابلیت‌هایی مانند سیستم ضد نشت آب، سیستم‌های خودکار و... قابل بررسی است. وجود بدنه و محفظه داخلی استیل ضد زنگ از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید، همچنین تنوع برنامه‌ها کار شما را برای انواع شستشو راحت می‌سازد و کارایی محصول را بالاتر خواهد برد. قابلیت‌های مختلف هوشمند کمک خواهد کرد تا به شستشویی عالی با ظرفشویی خود یرسید.

راه های تشخیص ظرفشویی اصل و با کیفیت

مزایای استفاده از ظرفشویی

قبل از همه چیز ظرفشویی در راحت شدن زندگی روزمره و تسریع کارهای شما نقشی کلیدی دارد، علاوه بر آن با کمک ظرفشویی ظروف شما سالم‌تر خواهد ماند زیرا مواردی همچون تنظیم دما و چایگذاری ثابت از آسیب‌هایی همچون لب پر شدن ظروف، حتی نازک‌ترین نوع شیشه‌ها جلوگیری خواهد کرد. با توجه به وجود برنامه‌های مختلف برای شستشوی و تعیین میزان آب لازم برای هر چرخه شستشو در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد شد و با کم شدن مدت زمان شستشو توسط ظرفشویی و افزایش کیفیت انجام کار، شما قادرید چندین بار در روز از ظرفشویی خود استفاده کنید.

شستشوی ظروف در ظرفشویی با کمک آب به شدت داغ انجام می‌گیرد که امکان آن در شستشوی با دست وجود ندارد؛ در نتیجه تمام ظروف شما علاوه بر شستشو ضد عفونی خواهند شد. آب‌پاش‌های قوی در ظرفشویی شما عمل پاکسازی را کامل انجام خواهند داد دیگر نیاز به استفاده از اسکاچ یا موارد زبر برای شستشوی ظروف نیست و با کمک ظرفشویی ظرف‌هایی عاری از خش، لک و آسیب داشته باشید. در شستشوی با دست استفاده از مواد شوینده افزایش خواهد یافت در صورتی که ماشین ظرفشویی مقدار کمی از مواد شوینده مخصوص به خود را در چرخه شستشو نیاز دارد. اگر دوست دارید زمان بیشتری را در کنار خانواده سپری کنید، ظرفشویی کمک بسیار بزرگی برای شما به حساب می‌آید.

کارهایی که پس از خرید ماشین ظرفشویی باید انجام دهیم

 خرید ظرفشویی

خرید ظرفشویی از مواردی است که باید با آگاهی کامل انجام گیرد زیرا خرید یک محصول نامناسب در تلف شدن وقت و پول شما تاثیر خواهد گذاشت. خرید ظرفشویی از طریق سایت‌های معتبر کار شما را ساده می‌سازد و این سایت‌ها با در اختیار قرار دادن اطلاعات کامل درباره ظرفشویی‌های مختلف کمک می‌کنند با توجه به هر آنچه می‌خواهید خریدی با کیفیت داشته باشید. در خرید ظرفشویی ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید، سپس برند مد نظر خود را با آگاهی کامل انتخاب کنید و با توجه به مقدار پولی که می‌خواهید خرج کنید، خرید ظرفشویی خود را انجام دهید و در این میان از طراحی مورد علاقه خود غافل نشوید.

با توجه به تعداد افراد خانوار و بودجه خرید شما محدود خواهد شد و با در نظر گرفتن گنجایش مورد نظرتان باید هزینه کنید. قطعا خرید ظرفشویی که قابلیت‌های فراوانی داشته باشد پر هزینه‌تر خواهد بود اما همانقدر نیز خریدی به صرفه در انتظار شماست. در خرید ظرفشویی شما باید به ابعاد محل مناسب آن و ابعاد ظرفشوییتان توجه کامل را داشته باشید، در خرید ظرفشویی خود به مواردی همچون سنسورها، میزان تولید صدا و انرژی، گارانتی، محصولات جانبی، تعداد بازوی آبپاش، ویژگی‌های داخلی و... توجه کنید تا خرید شما در بالترین رده کیفیت باشد، زیرا خرید ظرفشویی یک انتخاب و خرید مادام العمر به شمار می‌رود.

 

ارسال نظر: