کانون آگهی تبلیغاتی

کدخبر: 2374589

کانون های آگهی و تبلیغاتی از جمله مراکزی هستند که با هدف طراحی تبلیغات از ایده تا اجرا برای انواع کسب و کارها فعالیت می کنند. در واقع کانون های تبلیغاتی مراکز تبلیغاتی کوچکتری هستند که تحت نظارت سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می پردازند.

از جمله خدماتی که کانون های آگهی و تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه می دهند، می توان به تجزیه و تحلیل بازاریابی، توسعه استراتژی تبلیغاتی، برنامه ریزی استراتژی های خلاقانه و اجرای تبلیغات، ادغام و یکپارچه سازی ارتباطات بازاریابی اشاره کرد.

طبق ماده یک آیین نامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی، “کانون های آگهی و تبلیغاتی به سازمان هایی گفته می شود که کار آن ها تنظیم، تهیه مشاوره و اجرای برنامه های تبلیغاتی و روابط عمومی و انجام دادن سایر خدمات مورد نظر دارای تجهیزات لازم و نیروی انسانی ماهر برای قسمت های مختلف خود باشند.” اشخاص حقیقی و حقوقی، در صورتی می توانند به فعالیت های موضوع ماده یک این آیین نامه بپردازند که از وزارت ارشاد ملی پروانه اخذ نمایند و مدیر مسئول واجد شرایط ذکر شده در آیین نامه را به وزارت ارشاد ملی معرفی نماید.

شرایط لازم برای تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی

همانطور که گفته شد کانون های آگهی و تبلیغاتی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند و به همین علت تاسیس کانون آگهی و تبلیغات نیازمند اخذ مجوز از این سازمان است. به طور کلی مراحل صدور پروانه تاسیس کانون آگهی و تبلیغات شامل موارد زیر است:

مراحل ثبت نام کانون آگهی و تبلیغات

 

اما قبل از صحبت در مورد نحوه ثبت نام در سامانه کانون آگهی و تبلیغات، لازم است ذکر کنیم فقط افرادی که برای کسب امتیاز تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی اقدام می کنند، باید شرایط لازم را دارا باشند. در ادامه، شرایط اخذ مجوز تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی از سوی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی را نام می بریم:

صاحب امتیاز کانون باید شرایط زیر را دارا باشد:

  • تابعیت ایران
  • نداشتن سو شهرت و سابقه موثر کیفری
  • اهلیت قانونی

همچنین مدیر مسئول کانون باید دارای شرایط زیر باشد:

  • تابعیت ایران
  • اهلیت قانونی
  • نداشتن سو شهرت و سابقه موثر کیفری
  • دارا بودن دیپلم کامل متوسطه و داشتن حداقل پنج سال سابقه کار موثر در امور تبلیغات با تایید کمیته سازمان های تبلیغات یا مدرک تحصیلی معادل دانشنامه لیسانس در رشته های بازرگانی، روابط عمومی بازاریابی و تبلیغات یا علوم اجتماعی
  • عدم اشتغال در وزارتخانه ها یا موسسات یا شرکت های دولتی و شهرداری ها
  • تنظیم تقاضانامه توسط آن دسته از متقاضیانی که شخصیت حقوقی دارند، باید توسط مدیر عامل موسسه انجام پذیرد.

توجه داشته باشید که یک نفر نمی تواند مدیر مسئول بیش از یک کانون تبلیغاتی باشد.

در صورت عدم پیگیری و ارائه یا تکمیل مدارک لازم توسط فرد متقاضی و مدیر مسئول از تاریخ ثبت تقاضا نامه به مدت 6 ماه به منزله انصراف تلقی شده و به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

چگونه در سامانه کانون آگهی و تبلیغات ثبت نام کنیم؟

پس از آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز برای تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی، در صورت داشتن شرایط لازم و تکمیل مدارک خود، از طریق سامانه ثبت نام کانون آگهی و تبلیغات به آدرس http://e-tablighat.ir، می توانید جهت ثبت نام اقدام نمایید.

پس از ورود به سامانه در ستون سمت راست بر روی گزینه راهنمای کاربران کلیک کرده و فایل پی دی اف راهنما که شامل نحوه عضویت و ثبت اطلاعات در سامانه تا صدور مجوز فعالیت کانون است، دانلود کنید. با استفاده از این راهنما، می توانید تمام روند ثبت نام را مرحله به مرحله تکمیل نمایید.

سایت سامانه کانون آگهی و تبلیغات

سایت سامانه کانون آگهی و تبلیغات

توجه داشته باشید برای تکمیل اطلاعات تا ثبت تقاضا در سامانه به مدت دو ماه فرصت دارید و پس از اتمام مدت معین شده در صورتی که مراحل را تکمیل و تقاضای خود را ثبت نکرده باشید، اطلاعات شما از روی سامانه حذف شده و مجددا باید روند ثبت نام را از ابتدا طی نمایید.

فایل های مورد نیاز جهت ثبت نام در سامانه کانون آگهی و تبلیغات شامل تصویر عکس پرسنلی، تصویر روی کارت ملی، تصویر صفحه اول، دوم (مشخصات همسر) و سوم (توضیحات) شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر مستندات شغلی، تبلیغاتی و دوره های آموزشی است که باید با حجم کمتر از یک مگابایت بهینه شده باشند.

منبع:

https://kanoontablighat.com/ثبت-نام-در-سامانه-کانون-آگهی-و-تبلیغات/

 

ارسال نظر: