سفارش چاپ بنر

کدخبر: 2374708

چاپ بنر تسلیت یکی از مهم ترین اقدامات برای بازماندگان، آشنایان و خانواده های داغدار محسوب می شود. پاندمی کرونا و امیکرون اهمیت جایگاه بنرها و اعلامیه های ترحیم را بیش از پیش نشان داد.

در سه سال اخیر که مراسمات عزاداری ها و تشریفات آن بسیار تغییر کردند، چاپ بنر و اعلامیه ترحیم به یکی از کاربردی ترین روش ها تبدیل شدند .

پایان دوران زندگی امری طبیعی محسوب می شود اما اطرافیان و بستگان در این دوران بسیار به توجه و همراهی دوستان، آشنایان واقوام نیاز دارند. چاپ بنر تسلیت یکی از نشانه های همراهی محسوب می شود. آنچه در این زمان برای چاپ دارای اهمیت می باشد این امر است که بنا به نامشخص بودن زمان مرگ و فوریت آماده کردن تشریفات عزاداری و مراسمات، چاپ سریع و با کیفیت بنرها و اعلامیه ها می باشد.

banner2

از گذشته تا امروز انواع و اقسام مراسمات به هنگام مرگ انسان ها در اجتماع انسانی وجود داشته است و رسوم وفرهنگ ها اغلب این مفهوم را به خوبی پوشش داده اند. اما در زمانه حاضر باتوجه به شیوع کرونا و امیکرون عدم امکان مراجعات حضوری و دیدار با بستگان عزدار، چاپ بنر تسلیت به عنوان یکی از بهترین روش ها برای ابراز همدردی با خانواده های داغدار محسوب می شود.

اعلامیه ترحیم و بنرها برای اطرافیان و بستگان داغدار به حتم فقط یک کاغذ نخواهد بود. هر چند که اگر به صورتی سطحی به آن نگاه کنیم چیزی جز کاغذ و یک سری نوشته نخواهیم دید اما در واقع ماهیت و فلسفه وجودی آن چیز دیگری را با خود حمل می کند که به آن اشاره خواهیم کرد.

چرا چاپ بنر تسلیت مهم است؟ 

مهم بودن این مسئله به اجتماعی بودن انسان بر می گردد. این ابراز همدردی دربردارنده پیامی با این مضموم میباشد که با وجود از دست دادن یکی از بستگان تنها نخواهید بود و ما دایره اجتماع انسانی شما را حمایت خواهیم کرد. میتوان گفت چاپ فوری بنر تسلیت و ارسال آن به خانواده مرحوم فرکانس هایی با مضمون دایره امن اجتماعی برای فرد عزادار می باشد. بر این اساس است که خارج از بحث رسومات و فرهنگ، به لحاظ روانی حمایت هایی را برای داغداران فراهم می کند.

banner3

 

سفارش چاپ بنر تسلیت

چاپخانه پگاه یکی از معروف ترین و متبحرترین چاپخانه های چاپ و تبلیغات در ایران است که کلیه خدمات چاپ بنر فوری را با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکنه انجام می دهد، به علاوه اینکه که چاپ بنر توسط چاپخانه پگاه همراه با ارسال رایگان به کلیه مناطق تهران میباشد.

 

banner4

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و انواع چاپ بنر و بازدید از نمونه بنر های چاپ شده می توانید به وبسایت چاپ پگاه مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی مطالب و عکس های مندرج در آن از راهنمایی متخصصین این مجموعه نیز برای چاپ بنری با کیفیت بهرمند شوید.

جهت سفارش چاپ بنر، اطلاع از قیمت بنر و زمان تحویل آن و مشاوره رایگان به سایت چاپ پگاه مراجعه کنید :
 

chappegah.com

 

 

ارسال نظر: