ساخت سایت اختصاصی

کدخبر: 2375090

دنیای امروز با سرعت بالایی به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رود؛ به همین دلیل افراد زیادی کسب و کارهای خود را اینترنتی می‌کنند تا بتوانند با روند دیجیتال شدن هم قدم شوند و پیشرفت کنند. در این بین کسب و کارهای زیادی وجود دارند که بسیاری از آن‌ها رقیب یکدیگر هستند؛ در نتیجه فضا رقابتی بین آن‌ها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. برای اینکه صاحبان کسب و کار بتوانند فشار این رقابت را تحمل کنند به راهکارهای اصولی‌تر نیاز دارند. یکی از راهکارهای اصولی ساخت سایت اختصاصی است که افراد از این طریق می‌توانند به طور اصولی با مخاطبین خود در ارتباط باشند و برند خود را به عموم مردم نشان دهند وعلاوه بر آن در کسب و کار خود به موفقیت برسند. طراحی سایت سی فایو در این مسیر صاحبان کسب و کار یا افرادی که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را با طراحی سایت ارزان شروع کنند، همراهی می‌کند تا بتوانند آن چه که نیاز دارند را برای سایت اختصاصی‌شان راه‌اندازی کنند.

تصویر طراحی سایت اختصاصی با سی فایو

سی فایو امکانات جذاب و منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • سی فایو پشتیبانی 360 درجه بر روی کلیه خدمات دارد.
  •  قابلیت اتصال به سیستم حسابداری شرکت دشت همکاران سیستم در سی فایو فراهم است. 
  •  امکان اتصال به نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم در سی فایو فراهم است. 
  •  قابلیت مرکز تماس رایگان دارد که آن را از دیگر سایت سازها مجزا کرده است. 
  • امنیت سایت‌هایی که برای کاربران راه‌اندازی می‌شود توسط یک تیم حرفه‌ای تامین و مراقبت می‌شود.
  •  از هاردهای پرسرعت nvme برای افزایش سرعت بارگذاری بخش‌های مختلف وب سایت‌ استفاده می‌شود. 
  • از آنجایی که تبلیغات بسیار مهم است، سی فایو این امکان را فراهم کرده که تبلیغات گوگل را برای وب سایت خود فعال کنید.
  • سی فایو برای ارتباط هرچه بهتر مشتریان چت آنلاین را برای شما فراهم کرده‌ است.

قیمت ساخت سایت اختصاصی

همیشه اولین سوالی که برای دریافت خدمات یا تهیه محصول از صاحبان آن می‌شود قیمت است. قیمت چالش برانگیزترین مبحثی است که مطرح می‌شود. برای ساخت سایت سفارشی صاحبان کسب و کار بودجه‌ای را در نظر می‌گیرند و متناسب با آن سفارش سایت اختصاصی می‌دهند. قیمت ساخت سایت اختصاصی متفاوت است و این تغییر قیمت به علت متفاوت بودن امکاناتی است که در سایت طراحی و اضافه می‌شود. برخی از صاحبان کسب و کار تصور می‌کنند ساخت سایت اختصاصی رایگان امکان پذیر است؛ اما باید توجه داشته باشند که هزینه طراحی سایت اختصاصی بیشتر از سایر سایت‌ها است و این افزایش قیمت به علت امنیت بالا و ابزارهایی است که در طراحی سایت اختصاصی استفاده می‌شود. 

تصویر مرتبط با ساخت سایت اختصاصی

نکات مهم برای ساخت سایت اختصاصی

ساخت سایت اختصاصی باید طبق اصول و نکات مهمی انجام شود تا بتوان به عنوان یک سایت اختصاصی مناسب از آن نام برد؛ همچنین به گونه‌ای باشد که برای صاحبان کسب و کار سودآور و موثر باشد و به آن‌ها در مسیر رشد و موفقیت کمک شایانی کند. توجه به این اصول و نکات از این جهت مهم است که فضای اینترنت یا به عبارتی همان سایت اختصاصی شما بخش مهمی در تبلیغات و تبدیل مخاطبین به مشتری را برای شما دارد.

تحلیل

در نظر بگیرید شخصی به عنوان صاحب کسب و کار برای شروع کار اینترنتی خود یا حتی بهبود کسب و کارش سفارش طراحی وب سایت اختصاصی می‌دهد. اولین و مهم‌ترین گام در ساخت سایت اختصاصی، آنالیز و تجزیه و تحلیل هدف کسب و کار است؛ آنالیز یعنی اینکه کارفرما از ساختن سایت چه هدفی دارد؟ در راستای این هدف کاربران به چه المان‌ها و امکاناتی نیاز دارند و چطور می‌توان این امکانات را در سایت اختصاصی پیاده سازی کرد. بعد از متوجه شدن اهداف کسب و کار باید توجه کنید که بازار هدف شما از چه افرادی تشکیل می‌شود و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؛ از این رو می‌توانید در مسیر صحیحی برای ساخت وب سایت اختصاصی و توسعه آن قدم بردارید.

برنامه ریزی

پس از تجزیه و تحلیل و کسب اطلاعات در مورد کسب و کاری که قرار است برایش طراحی سایت کنید، نوبت به برنامه ریزی و طراحی ساختار سایت می‌رسد. مورد مهمی که باید در این بخش به آن توجه کرد این است که برنامه ریزی کنید باید چه امکاناتی را در طراحی سایت لحاظ کنید تا نیاز کاربر را رفع کند و باعث شود مخاطب در سایت بماند و آن را به یک کاربر وفادار تبدیل کند.

طراحی 

پس از توجه به مراحل گذشته و انجام آن‌ها به صورت دقیق، طراح آماده است تا سایت را طراحی کند و امکاناتی را که صاحب کسب و کار خواسته را در سایت اجرا کند. از آنجایی که یک طراح سایت خوب دارای دانش و اطلاعات کافی در این حوزه است، به خوبی می‌داند که چه امکاناتی برای سایت اختصاصی مهم و واجب است و این امکانات را به سایت اضافه می‌کند. باید دقت کنید که طراح سایت، گرافیک سایت‌تان را به گونه‌ای طراحی کند تا زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود گیج نشود و به راحتی بتواند نیازش را رفع کند.

محتوا

گرافیک و نمای کلی سایت به تنهایی کافی نیست و برای پیشرفت کسب و کار و تبدیل کردن مخاطب به مشتری، به موارد دیگری هم نیاز دارید. برای اینکه یک سایت بتواند به پیشرفت کسب و کار و افزایش درآمد کمک کند، باید محتوا مفید و ارزش‌مندی داشته باشد. این محتوا می‌تواند متنی و یا تصویری مانند عکس و فیلم باشد. بهینه بودن محتوا نیز بسیار مهم است و باید هنگام طراحی سایت اختصاصی به آن توجه کرد.

تصویر سایت اختصاصی

مزایای ساخت سایت اختصاصی

ساخت سایت اختصاصی مزایای زیادی را برای صاحبان کسب و کار به همراه دارد. یکی از بهترین مزیت‌های طراحی سایت اختصاصی امنیت بالا سایت است که می‌توان این امنیت را تضمین کرد. مزیت دیگری که ساخت سایت اختصاصی دارد صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های سئو است؛ به این دلیل که سایت اختصاصی سئو پذیری بالایی دارد و کد نویسی‌های دقیقی برای آن انجام شده است؛ همچنین صاحبان کسب و کار از طریق سایت اختصاصی می‌توانند برندسازی حرفه‌ای و موثرتری داشته باشند. از دیگر مزایای طراحی و ساخت سایت اختصاصی راحتی ارتقا و توسعه سایت در آینده است.؛ اما سایت‌های غیر اختصاصی این قابلیت را ندارند؛ همچنین طراحی سایت اختصاصی بسیار منحصر به فرد است و طراحی خلاق در این بخش نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. 

در کنار این مزایا اهدافی که می‌توان با سایت اختصاصی محقق کرد بسیار کارآمد است و کمک بسیار زیادی در جذب مخاطبان و تبدیل کردن آن‌ها به مشتری می‌کند. این اهداف به این صورت است که پس از راه‌اندازی سایت اختصاصی با اصول و نکاتی که گفته شد، بازدید کننده‌های سایت شما افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه افراد بیشتری با شما و محصول یا خدمات‌تان آشنا می‌شوند؛ از این رو سایت اختصاصی کمک می‌کند که محصولات یا خدمات شما سریع‌تر معرفی شود و این موضوع به افزایش فروش شما نیز کمک می‌کند و شما سود بیشتری را به دست می‌آورید. 

سی فایو برای طراحی و راه‌اندازی سایت اختصاصی، تیم حرفه‌ای دارد که اعضای آن با دانش و تخصصی که در این زمینه دارند به طراحی و راه‌اندازی سایت اختصاصی شما می‌پردازند.

((اگر از طریق این رپورتاژ در سی فایو ثبت سفارش کنید و سایت‌تان را بسازید، 20 درصد تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.))

 

ارسال نظر: