بهترین و قوی ترین چراغ دوچرخه های نایتکر

کدخبر: 2375113

تأمین روشنایی برای دوچرخه‌ سوارانی که در تاریکی رکاب می‌زنند یک ضرورت غیر قابل انکار به شمار می‌رود؛ حتی اگر دوچرخه سوار به مسیر تسلط هم داشته باشد، وجود روشنایی به تامین هرچه بیشتر امنیت سوار کمک کرده و ریسک هرگونه خطر احتمالی را کاهش می‌دهد. برای این منظور افرادی که در دل تاریکی دوچرخه سواری می‌کنند باید به تجهیزات کامل از جمله چراغ قوه دوچرخه مجهز باشند.

در این بین انتخاب بهترین چراغ قوه دوچرخه برای تامین روشنایی ایده آل از اهمیت بسیاری برخوردار است. در انتخاب بهترین چراغ معیارهای مختلفی تعریف شده که افراد بر اساس آن به انتخاب ایده آلی در خرید می‌رسند. با توجه به معیارهای مهم در خرید چراغ دوچرخه، چراغ قوه‌های نایتکر به عنوان بهترین و قوی‌ترین چراغ دوچرخه شناخته می‌شوند. در ادامه دو مورد از چراغ‌های دوچرخه نایتکر را معرفی می‌کنیم.

بهترین و قوی ترین چراغ دوچرخه های نایتکر

معیارهای مهم در انتخاب بهترین چراغ قوه دوچرخه

برای این که به درک بهتری از اهمیت چراغ قوه‌های نایتکر برسید و ویژگی‌های برتر آن‌ها را بشناسید، لازم است ابتدا با معیارهای مهم در انتخاب قوی‌ترین چراغ قوه دوچرخه آشنا شوید. کاربرد یک چراغ قوه که صرفا جهت تامین روشنایی برای دوچرخه سوار طراحی شده، کاملا مشخص است. نکته اینجا است که یک چراغ قوه مناسب باید چه کارایی‌ خاصی داشته باشد که ضمن کاربردی بودن، ایمنی کاملی را برای دوچرخه سوار به ارمغان بیاورد.‌ چراغ قوه‌ دوچرخه در انواع دستی، قابل قرار گرفتن روی پیشانی و قابل نصب روی دوچرخه است.‌

هر یک از این مدل‌ها می‌تواند ایمنی مناسبی برای دوچرخه سوار فراهم کند و انتخاب آن سلیقه‌ای است. پس از آن به ویژگی‌هایی از قبیل نوع باتری و شارژ چراغ قوه می‌رسیم. طبیعتا بهترین چراغ قوه دوچرخه باید ضمن نوردهی مناسب، قابلیت نگهداری طولانی مدت شارژ را نیز داشته باشد. در کنار مشخصات فنی، ظاهر چراغ نیز فاکتور مهمی در خرید آن خواهد بود. برای داشتن یک انتخاب ایده آل باید یک فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

چراغ قوه دوچرخه نایتکر مدل BR35

این چراغ قوه به عنوان قوی ترین چراغ قوه دوچرخه کمپانی نایتکر شناخته می‌شود. طراحی منحصر به فرد این چراغ قوه برگرفته از چراغ جلوی خودرو است و قابلیت‌های بسیار جالبی دارد. به عنوان مثال می‌توان با استفاده از پرتو نوری آن فاصله نزدیک و دور را به صورت هم‌زمان روشن کرد؛ همچنین می‌توان نور را با وضعیت واقعی در ترافیک تنظیم کرد.

این چراغ قوه به یک نگهدارنده مجهز است که می‌توان آن را به دوچرخه وصل کرد. ضمن این که اندازه مناسب چراغ، اتصال ساده و قابلیت جداسازی نگهدارنده از چراغ قوه این امکان را فراهم ساخته که بتوان از آن به عنوان بهترین چراغ قوه در شرایط مختلف استفاده کرد. حیرت‌انگیز است اگر بدانید این چراغ قوه به دو لامپ با قابلیت روشنایی ۱۸۰۰ لومن مجهز است که می‌تواند حداکثر ۱۸۲ متر پرتاب نور داشته باشد.

بهترین و قوی ترین چراغ دوچرخه های نایتکر

 این محصول دارای قابلیت تولید پرتو نوری با دو فاصله بوده و این توانایی را دارد که نور را به حالت زاویه دار پرتاب کند. به این ترتیب وقتی دوچرخه سوار در جاده در حرکت باشد، نور دوچرخه مزاحمتی برای رانندگان خودرو ایجاد نمی‌کند. برای استفاده از این چراغ قوه به لوازم جانبی خاصی نیاز دارید که همگی به همراه خود چراغ عرضه می‌شوند.

این تجهیزات شامل : کابل شارژ ،  ریموت کنترل و پایه اتصال چراغ قوه است. پک چراغ قوه نایتکر BR35  در یک کارتن شیک به رنگ مشکی با حروف زرد و نقره‌ای رنگ عرضه می‌شود. شما به جز لوازم جانبی به یک منبع تغذیه برای شارژ چراغ قوه نیاز دارید.

گذشته از تمام استانداردهای فنی یکی از بهترین چراغ قوه هاب  نایتکر از جمله استاندارد ضد آب IPX7، مقاومت در برابر ضربه وارده از فاصله یک متر و نیمی و حتی طراحی زیبای آن، این محصول به صفحه نمایش هوشمند OLED نیز مجهز است. این صفحه نمایش می‌تواند میزان شارژ باتری و مدت زمان استفاده بهینه از آن را نشان دهد.‌ اتصال این چراغ قوه به دوچرخه به سادگی انجام می‌شود. برای این منظور باید ابتدا پایه اتصال چراغ قوه را به دوچرخه وصل کنید. به این صورت که پیچ پایه را شل را کرده و پس از قرار دادن روی فرمان، آن را محکم می‌کنید.

قبل از فیکس کردن پایه روی فرمان، باید آن را تنظیم کنید. سپس می‌توانید چراغ قوه را روی پایه قرار دهید. سوئیچ ریموت نیز باید در نزدیکی چراغ قوه روی پایه نصب شود؛ البته استفاده از سوئیچ ریموت کنترل اختیاری است. نقش کابل یو اس پی نیز کاملا مشخص است. این کابل رابط بین چراغ قوه و منبع تغذیه است.‌ هنگام شارژ نیز صفحه نمایش اولد، سطح باتری را نشان می‌دهد. در نهایت پس از شارژ کامل، فرآیند شارژ شدن متوقف می‌گردد. به این ترتیب عمر باتری لیتیومی افزایش می‌یابد.

چراغ قوه BR35 نایتکر دارای سه حالت اصلی برای پرتاب نور است. شما می‌توانید نور چراغ را متناسب با شرایطی که در آن هستید، تنظیم کنید.‌ در واقع حالت نور این چراغ برای دوچرخه سواری در جاده، مناطق شهری و فضای باز بهینه شده است. نحوه تنظیمات نیز در دفترچه راهنمای آن درج شده است. شما می‌توانید هنگام پارک کردن دوچرخه به راحتی چراغ قوه را جدا کرده و از آن به عنوان چراغ قوه دستی استفاده کنید.

بهترین و قوی ترین چراغ دوچرخه های نایتکر

چراغ قوه نایتکر مدل BR25

این محصول جدید از کمپانی نایتکر تولید سال ۲۰۲۱ است. حداکثر روشنایی آن ۱۴۰۰ لومن بوده و تا ۱۶۳ متر قدرت پرتاب نور دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به مقاومت آن در برابر ضربه به فاصله یک متر، حالت چهارگانه پرتاب نور، ضد آب بودن به صورت غوطه‌ور تا دو متر و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. این محصول در قسمت جلو به یک رفلکتور مجهز است که با محدود کردن نور از بالا، افراد در حال عبور را آزار نمی‌دهد. این تجهیز در قسمت زیرین چراغ نیز تعبیه شده که با رنگ سفید خود نور را منعکس کرده و به زیر دوچرخه هدایت می‌کند.

وزن سبک این چراغ قوه سبب می‌شود که هنگام نصب آن روی فرمان از ثبات آن اطمینان داشته باشید. به این ترتیب وقتی از روی دست اندازها عبور کنید، چراغ قوه به هیچ وجه کج نمی‌شود. در کل می‌توان گفت این چراغ قوه یک محصول قدرتمند با استانداردهای جهانی و عملکردی بهینه بوده و نور آن برای دوچرخه سواری در سطح شهر و جاده مناسب است.

این چراغ قوه نیز به همراه یک پایه فرمان با پایه‌های لاستیکی قابل تعویض در دو اندازه و کابل شارژ عرضه می‌شود. استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت بدنه این چراغ قوه در عین سبکی استحکام فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است. در پایان می‌توان گفت چراغ قوه BR25 با قابلیت استفاده در شرایط مختلف یک تجربه بی‌نظیر را از دوچرخه سواری در تاریکی برایتان به ارمغان می‌آورد.

بهترین چراغ قوه دوچرخه را از کجا بخریم ؟

فروشگاه اینترنتی جی لایت به آدرس http://glite.ir  اولین فروشگاه تخصصی در فروش انواع چراغ قوه  و نماینده رسمی و انحصاری برند نایتکر در ایران محسوب می‌شود و در تلاش است با ارائه بهترین چراغ قوه از برندهای برتر دنیا به همراه گارانتی معتبر و مشخصات فنی دقیق نیاز مشتریان خود را مرتفع سازد.

این فروشگاه با نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت درخشان به تجربه قابل قبولی در حوزه تأمین و عرضه چراغ قوه رسیده و شما می‌توانید با اطمینان بهترین و قوی‌ترین چراغ قوه دوچرخه را از این فروشگاه  تهیه کنید.

 

ارسال نظر: