کامینال - فروشگاه لپ تاپ، کنسول بازی و لوازم جانبی کامپیوتر با گارانتی های معتبر

کدخبر: 2375115

فروشگاه کامینال با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه تامین قطعات و لوازم فناوری اطلاعات  یکی از بزرگترین توزیع کنندگان لپ تاپ، تبلت، کامپیوترهای شخصی، کنسول بازی و لوازم جانبی می‌باشد.

کامینال، قرارداد همکاری مستقیم با معتبرترین برندهای فناوری اطلاعات مانند ایسوس، لنوو، ایسر، سامسونگ، ال جی و ... و همچنین شرکت های مطرح و شناخته شده خدمات پس از فروش از جمله سازگار ارقام، آواژنگ، حامی، سام سرویس، آونگ، گرین، آوات و ... به این شرکت این امکان را داده است که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده نهایی (حقیقی و حقوقی) برساند. که در ادامه عمده محصولات کامینال را آورده ایم.

لپ تاپ

برندهای جهانی زیادی وجود دارند که لپ تاپ های مختلفی را طراحی و عرضه می کنند. اما برخی از این برندها هستند که محبوبیت بیشتری دارند. بنابراین اگر تصمیم به خرید لپ تاپ دارید، انتخاب یک برند پیشرو برای هر یک از ما کار ساده ای نیست و می تواند شما را گیج کند. اما با خرید از کامینال اطمینان خاطر خواهید داشت که انتخاب شما با توجه به بودجه شما صورت گرفته و حداکثر امکانات را با توجه به هزینه ای که می پردازید را دریافت می کنید.

تبلت

سالانه برندهای متنوع تبلت وارد بازار می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و خریدار با توجه به مزایا و معایب یکی را برای خود انتخاب می کند. کامینال به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان برترین برندهای تبلت از جمله سامسونگ، لنوو، ایسوس و چندی بیشتر به شما در انتخاب برترین های آن کمک خواهد کرد.

قطعات کامپیوتری

صرف نظر از نوع کامپیوتری که نیاز دارید (خانه یا بازی)، اجزای کامپیوتری که نیاز دارید یکسان خواهند بود. برای ساخت کامپیوتر خود به مادربرد، پردازنده مرکزی، حافظه داخلی، رم، منبع تغذیه، کیس و مانیتور نیاز دارید. تنها چیزی که در صورت استفاده بیشتر از رایانه شخصی برای مصارف خانگی و معمولی ضروری نیست، GPU (واحد پردازش گرافیکی) است، اما استفاده از این قطعه برای ویرایش عکس یا فیلم و بازی ضروری است که کامینال تنوع انتخاب بالایی به شما می دهد.

لوازم جانبی کامیپوتر و لوازم اداری

لوازم جانبی مانند موس و کیبورد در اشکال و کارکردهای مختلف، بلندگو، میکروفون، وب کم، هدفون و هدفون و همینطور پرینتر و اسکنر و چندکاره ها اضافه شده است. و هر روز شاهد تبلیغ و ساخت محصولات جدید در این زمینه هستیم.

کنسول بازی

  کنسول‌های بازی برای رسیدن به جایگاه و محبوبیت خارق‌العاده خود راه طولانی را طی کرده‌اند. زمانی بود که تجربه بازی های ویدیویی روی کنسول ها با محدودیت هایی مواجه بود. اما امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری، این کنسول های بازی می توانند امکانات و گزینه های بسیار متنوعی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. با محبوبیت بیشتر کنسول های بازی، نیاز به ابزارهایی برای افزودن شیرینی به این سرگرمی مدرن افزایش یافت. اگر بخواهیم محبوب ترین کنسول های حال حاضر را نام ببریم می توان به پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو اشاره کرد که سازندگان دستگاه های مورد نظر خود را بر اساس نیاز هر کنسول طراحی کرده اند. برای خرید کنسول بازی می توانید به فروشگاه کامینال مراجعه کنید.

لوازم جانبی کنسول های بازی

فروشگاه اینترنتی کامینال علاوه بر ارائه جدیدترین کنسول های بازی روز دنیا، انواع لوازم جانبی را با قیمت مناسب و رقابتی عرضه می کند.

گارانتی محصولات کامینال

خرید خوب محدود به قیمت آن نیست و باید به گارانتی آن هم نگاه کنیم; اما سوال اصلی این است که گارانتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

وقتی همه کارها از طریق کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل انجام می شود، داشتن یک سیستم پیشرفته و به روز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. مثلا در هنگام خرید لپ تاپ، مگر اینکه مجبور باشیم به مسائل سخت افزاری و قیمت آن توجه کنیم، نباید از موارد مهمی مانند گارانتی غافل شویم. به خصوص اگر لپ تاپ خود را به دلیل افزایش قیمت با هزینه چند برابری بخریم. با این حال، موضوع گارانتی بسیار مهمتر از قبل است. این موضوعی است که بسیاری از ما درگیر آن هستیم و به عبارت ساده تر متوجه می شویم که گارانتی در ایران معنا ندارد. اما ابتدا باید بدانیم کلمه ضمانت به چه معناست و چه تفاوتی با ضمانت دارد.

گارانتی یعنی چه؟

گارانتی نوعی خدمات پس از فروش است و به فرد این امکان را می دهد که در صورت خراب شدن کالا در مدت زمان معینی پس از خرید، کالای مورد نیاز خود را تعمیر و یا تعویض کند. البته نباید فراموش کرد که گارانتی با ضمانت متفاوت است. گارانتی ضمانت تعویض کالا و گارانتی تعمیر قطعات فرسوده را تضمین می کند و مدت زمان آن بیشتر از گارانتی می باشد.

گارانتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • اولین نکته مهم در مورد گارانتی خوب بحث در مورد اعتبار و تشخیص آن است. مشتریان چقدر از سطح خدمات شما راضی هستند.
  • نکته بعدی سرعت گارانتی است که می تواند مشکل دستگاه را تشخیص داده و در اسرع وقت رفع کند.
  • وجود افراد متخصص با سطح علمی و فناوری بالا در کنار کیفیت بالای خدمات از دیگر مزایای گارانتی خوب است.
  • استفاده از تجهیزات و تکنولوژی جدید و به روز برای عیب یابی و تعمیر دستگاه از دیگر ویژگی های گارانتی واقعی است.
  • آخرین نکته ای که بسیار حائز اهمیت است وفاداری مشتری در تمامی زمینه هاست تا مشتری بتواند خرید خود را راحتتر انجام دهد.

گارانتی خوب باعث می شود که شما در خرید احساس راحتی کنید و یکی از عوامل موثر در خرید است. حال تصور کنید از جایی خرید می کنید که خود مرکز خدمات پس از فروش را ارائه می دهد که در این صورت فرآیند بسیار ساده تر از هر گارانتی دیگری خواهد بود.

کامینال که یکی از بزرگترین مراکز فروش و پخش لپ تاپ در ایران محسوب می شود، به دلیل اهمیت این موضوع، مرکز خدمات مشتریان خود را ایجاد کرده و به اولین فروشگاه تخصصی لپ تاپ تبدیل شده است که جدیدترین و بهترین لپ تاپ ها را به فروش می رساند. بهترین لپ تاپ ها با معتبرترین گارانتی های ایران را ارائه می دهد.

ارسال رایگان محصولات در کمترین زمان ممکن (2 تا 4 ساعت برای تهران و 24 تا 48 ساعت برای سایر شهرهای کشور)، 7 روز ضمانت بازگشت بدون قید و شرط، ضمانت اصالت کالا و استفاده از نمایندگی های معتبرتر اسنپ، تیپاکس. و پست پیشتاز مشتریان محترم را قادر می سازد تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

یکی از بزرگترین تفاوت های فروشگاه اینترنتی کامینال با سایر فروشگاه های اینترنتی وجود شعبه فیزیکی در ساوه است که باعث افزایش اعتماد مشتریان گرامی، خدمات پس از فروش بهتر به ویژه در بخش نرم افزار و بروز رسانی می شود. تاریخ کالاهای این مجموعه و ضمناً قیمت محصولات درج شده در سایت کاملاً به روز بوده و قیمت ها دقیقاً مطابق با فروشگاه های فیزیکی و خرید حضوری می باشد.

 

ارسال نظر: