این جاهای دیدنی لندن را از دست ندهید!

کدخبر: 2375126

لندن با جذب سالانه میلیون‌ها توریست، یکی از تماشایی‌ترین و پربازدیدترین مقاصد توریستی جهان است. لندن نه تنها یکی از زیباترین شهرهای انگلستان است، بلکه یکی از زیباترین و منحصربه فردترین شهرهای جهان نیز به شمار می‌رود. با تاریخ چند صد ساله، میراث سلطنتی، ترکیبی از معماری باستانی و مدرن، موزه‌هایی در سطح جهانی، خرید و سرگرمی، چیزهای زیادی برای ارائه به انواع بازدیدکنندگان دارد. بسیاری از مردم، هر ساله به دنبال رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما برای سفر به این شهر هستند.

با این حال، به دلیل وجود چیزهای زیاد برای تماشا و انجام دادن در لندن، اغلب بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بلیط تهران لندن می‌خواهند حتی بدانند از کجا شروع کنند، اگر همراه تورهای مسافرتی نباشند، دچار سردرگمی می‌شوند. بنابراین اگر می‌پرسید بهترین کارها برای گردشگران در لندن چیست، این مقاله یک نمای کلی از بهترین جاذبه‌های لندن را به شما ارائه می‌دهد.

در این راهنمای گشت و گذار در لندن، ما برترین جاذبه‌های گردشگری، بهترین مکان‌های دیدنی و بهترین کارهایی را که باید در لندن انجام دهید فهرست می‌کنیم که قطعا ارزش صرف وقت شما را دارند. همچنین شما می‌توانید برای رزرو آنلاین هتل، خرید بلیط هواپیما و خرید آنلاین تور به سایت سفرمارکت مراجعه کنید.

خوب است بدانید برای این که به شما در برنامه‌ریزی سفرتان کمک کنیم، نقشه‌ای از تمام مکان‌های برتر لندن نیز ایجاد کرده‌ایم. می‌توانید آن را در انتهای این مقاله بیابید. علاوه بر این، برای هر منظره، نکات کاربردی را در نظر می‌گیریم که به شما کمک می‌کند از بازدید خود نهایت استفاده را ببرید. حال با ما همراه باشید تا به بررسی جاذبه‌های لندن بپردازیم:

 

1.ساعت بیگ بن و خانه پارلمان

نمادین‌ترین مکان‌های دیدنی لندن، کاخ وست مینستر و برج ساعت بیگ بن، اکنون به عنوان خانه پارلمان و برج الیزابت شناخته می‌شوند. مهم نیست که چه اسمی روی آن باشد، آن‌ها یکی از مکان‌های دیدنی در لندن هستند!

از زمان فتح نورمن‌ها در سال ۱۰۶۶، از خانه‌های پارلمان برای جلسات سیاسی استفاده می‌شد. امروزه، آن‌ها مرکز دولت بریتانیا هستند، جایی که مجلس عوام (نمایندگان مجلس منتخب) و مجلس اعیان گردهم می‌آیند. قدیمی‌ترین قسمت ساختمان‌های پارلمان موجود، تالار وست مینستر است که در سال ۱۰۹۷ ساخته شده است. تورهایی در دسترس هستند که در آن می‌توانید معماری باشکوه ساختمان خیره کننده نئوگوتیک را مشاهده کنید و در مورد تاریخچه جذاب پارلمان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شاید مشهورترین بخش مجلس نمایندگان برج الیزابت باشد که معمولاً به عنوان بیگ بن شناخته می‌شود. این ساعت که در سال ۱۸۶۹ تکمیل شد، قابل تشخیص‌ترین ساعت در جهان است. نام بیگ بن در واقع به سیزدهم و بزرگ‌ترین زنگ ساعت اشاره دارد. این زنگ با وزن ۷۶/۱۳ تن (۳۰۰۰۰ پوند) در هر ساعت زنگ می‌زند.

خود برج ساعت ۹۶ متر (۱۰۵ یارد) ارتفاع دارد و ۳۹۹ پله در داخل آن قرار دارد. متأسفانه، نمی‌توانید به داخل برج نگاهی بیندازید، اما وقتی از بیرون به آن نگاه کنید، بیگ بن به اندازه کافی چشمگیر است. برای بهترین زاویه عکس، به پیاده‌روی جنوبی پل وست مینستر یا آن طرف رودخانه بروید. مراقب نوری باشید که در بالای هر چهار صفحه ساعت روشن می‌شود که نشان می‌دهد مجلس در حال برگزاری است. صفحه‌های ساعت همیشه در شب که به ‌ویژه تماشایی به نظر می‌رسند، روشن می‌شوند. برای خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید به سفرمارکت مراجعه کنید.

 

2.چشم لندن

هیچ سفری به لندن بدون بازدید از چشم لندن، محبوب‌ترین جاذبه توریستی بریتانیا، کامل نخواهد بود. همچنین چشم لندن، بلندترین چرخ رصد در اروپا است که دسترسی آسان به برخی از بهترین مناظر لندن را ارائه می‌دهد.

این سازه قدرتمند - که ابتدا به عنوان چرخ هزاره شناخته شد - در کرانه جنوبی رودخانه تیمز به نشانه شروع قرن جدید نصب شد و درست قبل از سال نوی ۲۰۰۰ به طور رسمی افتتاح شد.

چشم لندن ۱۳۵ متر (۴۴۳ فوت) قد و ۱۲۰ متر (۳۹۴ فوت) قطر دارد. اما علیرغم اندازه غول‌پیکر آن، در ابتدا فقط به عنوان یک جاذبه موقتی در نظر گرفته شده بود. با گذشت بیش از ۲۰ سال، چشم لندن هنوز در حال چرخش است و محبوب تر از همیشه است! چشم لندن، دارای ۳۲ کپسول یا غلاف شیشه‌ای کاملاً محصور است که در حرکت ثابت هستند، اگرچه بسیار آهسته حرکت می‌کنند و شما زمان زیادی برای سوار و پیاده شدن ایمن دارید. یک بلیط برای شما شمال یک چرخش کامل چرخ استکه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. همیشه یکی از مقاصد تورهای مسافرتی، چشم لندن است.

01

3.کاخ باکینگهام

لیست لندن‌گردی شما بدون دیدن یکی از مهم‌ترین مکان‌های آن، کاخ باکینگهام، کامل نمی‌شود. این کاخ در سال ۱۷۰۳ ساخته شد و یکی از معدود کاخ‌های سلطنتی فعال در جهان است. این شهر از سال ۱۸۳۷ خانه خانواده سلطنتی بریتانیا در لندن بوده است. با نگاهی به پرچم در اهتزاز بالای کاخ می‌توانید متوجه شوید که ملکه در خانه است یا خیر. اگر او در اقامتگاه باشد، استاندارد سلطنتی افزایش می‌یابد. وقتی او دور باشد، پرچم اتحادیه را در جای خود خواهید دید. هنگامی که ملکه در تعطیلات سالانه است - از آخرین هفته ژوئیه تا هفته اول اکتبر – می‌توانید از داخل کاخ باکینگهام دیدن کنید. خوب است بدانید که وقتی کاخ به روی بازدیدکنندگان بسته است، همچنان می‌توانید آن را از بیرون ببینید.

01

 

4.وست مینستر

بازدید از وست مینستر این فرصت را به شما می‌دهد تا در زمان، در محل بسیاری از مهم‌ترین لحظات تاریخ بریتانیا، قدم بردارید. این ساختمان در سال ۱۰۶۵ تقدیس شد و هر پادشاه بریتانیایی از سال ۱۰۶۶ در آنجا تاج‌گذاری کرده است. همچنین محل برگزاری ۱۶ عروسی سلطنتی بوده است.

در وست مینستر علاوه بر معماری زیبای گوتیک، چیزهای زیادی برای دیدن و قدردانی وجود دارد! جذاب‌ترین صندلی باستانی تاج‌گذاری در کلیسای سنت جورج است. این صندلی باشکوه، از جنس بلوط است که پادشاهان و ملکه‌های بریتانیا در طول قرن‌ها تاج‌های خود را بر آن دریافت کرده‌اند. همچنین می‌توانید قبر جنگجوی گمنام را ببینید، جایی که جسد یک سرباز پس از آوردن از فرانسه در سال ۱۹۲۰ در آنجا به خاک سپرده شد. برای بازدید از جاذبه‌های این شهر هیچ‌وقت دیر نیست؛ همیشه گزینه تورهای لحظه آخری وجود دارد.

 

5.تاور بریج یا پل برج

پل برج یکی دیگر از مکان‌های دیدنی لندن است که باید از آن دیدن کرد. بخشی جدایی‌ناپذیر از لندن و احتمالا شناخته شده‌ترین پل در جهان است!

پل برج ممکن است بسیار قدیمی به نظر برسد، اما ساخت و ساز آن تنها در سال ۱۸۸۶ آغاز شد و پل در سال ۱۸۹۴ افتتاح شد. به همین نزدیکی. تاور بریج را نباید با پل لندن اشتباه گرفت، تاور بریج برای عبور کشتی‌های بلند باز می‌شود، به همین دلیل است که برخی از مردم از آن به عنوان پل متحرک یاد می‌کنند. اما در واقع یک پل دو لنگه باسکول است. کلمه باسکول از کلمه فرانسوی به معنای الاکلنگ گرفته شده است که بهترین راه برای توصیف نحوه عملکرد مکانیسم بالابر است.

البته دیدن این پل در عمل بخشی از لذت بازدید از آن است. حتی اگر برای شرکت در یک تور رسمی بلیط رزرو کنید، می‌توانید بلند شدن پل برج را از مسیر پیاده‌روی مشاهده کنید و احساس کنید. اگر به بالای پل تاور بروید، داخل برج‌های شمالی و جنوبی را به همراه موتورخانه نیز خواهید دید. این شامل موتورهای بخار است که در ابتدا برای تامین انرژی مکانیزم بالابر استفاده می‌شد. مسیر پیاده‌روی به شما منظره‌ای فوق العاده و پانوراما در سراسر لندن می‌دهد. همچنین یک بخش شیشه‌ای وجود دارد تا بتوانید مستقیماً به شهر نگاه کنید. پس همین الان با رزرو بلیط هواپیما و انتخاب یکی از تورهای مسافرتی، خودتان را به تماشای یکی از دیدنی‌ترین شهرهای دنیا میهمان کنید.

برای اینکه به شما کمک کنیم تا تصور بهتری درباره محل همه جاذبه‌های اصلی لندن داشته باشید، نقشه‌ای ایجاد کردیم که تمام نقاط دیدنی و دیدنی‌های ذکر شده در این مقاله را نشان می‌دهد. این نقشه باید به شما کمک کند تا زمان خود را کمی بهتر برنامه‌ریزی کنید. اما لطفاً حتما در نظر داشته باشید که شما فقط می‌توانید از دو یا سه جاذبه اصلی گردشگری در روز بازدید کنید. همه جا شلوغ است، فواصل بین مکان‌ها زیاد است، و برای هر مکان چندین ساعت زمان نیاز دارید (اگر از داخل بازدید کنید). پس زمان خود را به خوبی برنامه‌ریزی کنید! با تورهای لحظه آخری سفرمارکت نیز می‌توانید از این شهر دیدن کنید؛ اما از رزرو آنلاین هتل، خرید بلیط هواپیما و خرید آنلاین تور غافل نشوید.

 

ارسال نظر: