معرفی هتل سارینا مشهد، همسایه‌ چهار ستاره حرم امام رضا (ع)

کدخبر: 2375319

 نما بیرونی هتل سارینا مشهد

شهر زیارتی - سیاحتی مشهد یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین مردم ایران است. زیرا علاوه بر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر، جاذبه‌های تفریحی و تاریخی بسیاری نیز درشهر مشهد واقع شده که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. خوشبختانه امروزه با وجود اینترنت شما می‌توانید به راحتی تمام مراحل سفر خود را از خانه خود با چند کلیک برنامه‌ریزی کنید مثلا می‌توانید بلیط‌های خود را آنلاین بخرید و یا حتی به راحتی به رزرو آنلاین هتل در مشهد بپردازید.

برای رزرو هتل در شهر مشهد یکی از بهترین سایت‌هایی که میتواند به کار شما آید سایت سفربازی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 قطعا اولین موردی که باعث آرامش و آسودگی خاطر شما در سفر می‌شود، مکانی مناسب برای اقامت و استراحت شما است.

حتما شما نیز با ما هم عقیده هستید که رزرو یک اقامتگاه با امکانات مناسب، قیمت اقتصادی و دسترسی راحت به نقاط مختلف شهر می‌تواند لذت سفر شما را دوچندان کند.

در این نوشته قصد داریم درباره یکی از هتل‌های شهر مشهد صبحت کنیم که تمام ویژگی‌های مطلوب یعنی کیفیت، قیمت، امکانات و قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مکان های مهم و تفریحی  شهر را با هم داراست.

هتل سارینای مشهد، یک هتل چهار ستاره شیک می‌باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و در این نوشته قرار است با تمام ویژگی‌های آن آشنا شویم و همچنین یکی از اقتصادی‌ترین راه‌های رزرو اتاق‌های این هتل،  یعنی استفاده از سایت سفربازی را یاد بگیریم!

پس با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

آشنایی اولیه با هتل سارینا

هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های زیبا و نوساز شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۸ فعالیتش را آغاز کرده است.

این هتل چهار ستاره تمامی امکانات رفاهی لازم را برای جلب رضایت و رفاه  مسافران خود در اختیار دارد و می‌تواند ایام خوشی را برای شما رقم بزند.

هتل سارینا ۲۱۰ اتاق دارد و در مجموع یک هتل هشت طبقه است.

این هتل در چهارراه بی‌سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، خیابان جهاد ۵ قرار گرفته و جالب است که بدانید از این هتل تا حرم مطهر رضوی پای پیاده حدودا ۱۵ دقیقه فاصله است.

همچنین این هتل دسترسی خوبی به مکان هایی مانند پارک میرزا کوچک خان، بازار رضا، پارک باغ ملی، مرکز خرید آسمان، موزه های مختلف مثل موزه مردم شناسی، اسکناس و سکه و ... دارد.

جا دارد که به این نکته نیز اشاره کنیم که این هتل در طرح ترافیکی قرار گرفته است و در صورتی که با ماشین شخصی خود به شهر مشهد سفر می‌کنید بهتر است این نکته را در نظر بگیرید.

رستوران هتل سارینا مشهد

آنچه که هتل سارینا دارد

بعد از آشنایی اولیه با هتل سارینا آنچه به شما اطمینان قلبی می دهد که رزرو این هتل می‌تواند انتظارات شما را براورده کند و سفر خوشی را برایتان رقم بزند اطلاع از خدمات و امکانات ویژه این هتل است.

این هتل با داشتن رستوران، پارکینگ، استخر، اینترنت، کافی شاپ و... هر آنچه که از یک هتل چهار ستاره درجه یک انتظار دارید برای شما مهیا کرده است.

اتاق‌های این هتل از نظر کیفی و همینطور طراحی ساختاری بسیار لوکس و دلباز هستند و آرامش جزو تار و پود آن می‌باشد.

در این اتاق‌ها همه نوع امکاناتی در اختیار شماست که برای مثال میتوان به یخچال، روم سرویس، آب رایگان، مبلمان، دراور، چایی ساز، رخت آویز، سیستم اعلام حریق، مینی بار و... اشاره کرد.

اگر با ماشین شخصی خود سفر کرده اید میتوانید از خدمات پارکینگ هتل استفاده نمایید درغیر اینصورت تاکسی سرویس هتل آماده خدمت رسانی به میهمانان هتل سارینا می‌باشد.

هتل سارینا اتاق‌های مختلفی دارد که تنوع در انتخاب را برای شما به ارمغان آورده است.

شما با توجه به سلیقه و شرایط خودتان می‌توانید از میان اتاق‌های این هتل اتاق مورد نظرتان را رزرو نمائید.

اگر به تنهایی سفر کرده‌اید اتاق یک نفره مناسب شماست. برای گروه های دونفره اتاق دوتخته توئین آماده شده است. اتاق دبل که دارای یک تخت دونفره است مناسب زوج هایی است که این هتل را انتخاب نموده‌اند. گروه های سه نفره نیز اتاق‌های خاص خودشان را دارند. در این میان اگر تمایل به اقامت در سوئیت را دارید این امکان در هتل سارینا موجود است.

جا دارد که به این نکته نیز اشاره کنیم که در هتل سارینا مشهد ۴ رستوران مشغول به فعالیت هستند.

رستوران یاقوت، رستوران الماس، رستوران فیروزه و کافی شاپ هتل سارینا. در مجموع تمام این رستوران ها ظرفیت پذیرایی از ۶۰۰ نفر را دارا می‌باشد.

فضای دنج وآرام کافی شاپ هتل سارینا می‌تواند محل قرارهای کاری یا شخصی شما باشد.

اتاق یک تخته هتل سارینا مشهد

چگونه با قیمتی مناسب اتاق‌های هتل سارینا مشهد را رزرو کنیم؟

اگر با خواندن این مقاله از هتل سارینا مشهد خوشتان آمده و مصمم شده‌اید که اتاق خودتان را در این هتل زیبا رزرو کنید، برای شما پیشنهاد هیجان انگیزی دارم که در هزینه‌های شما به شدت صرفه جویی می‌کند و باعث می‌شود که سفر مقرون به صرفه‌ای را تجربه کنید.

این روزها معمولا اکثر ما از طریق اینترنت کارهای خود را انجام می‌دهیم و حتی اگر پای رزرو هتل در میان باشد نیز با جستجو در گوگل به دنبال راه حل هستیم. با این حال وجود سایت های مختلف ممکن است ما را دچار سردرگمی کند.

ما به شما یکی از مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین وب سایت‌های رزرو اقامتگاه را معرفی می‌کنیم تا خیالتان راحت باشد.

نام این سایت سفربازی است. سایت سفربازی که بهترین مرجع تخصصی رزرو هتل و ویلا در سراسر ایران می باشد، با داشتن پشتیبانی عالی و همینطور تنوع در اقامتگاه‌ها می‌تواند سفر لذت بخش و البته متفاوت را برایتان رقم بزند.

امکان رزرو اتاق‌های هتل سارینا در مشهد نیز از طریق این سایت مهیا می‌باشد و این در حالی است که این سایت برای کاربران تازه خود تخفیف‌های جذابی را برای رزرو اتاق در نظر گرفته است.

جا دارد که مجددا تاکید کنیم که از طریق سایت سفربازی می‌توانید انواع مختلفی از اقامتگاه شامل هتل، ویلا، آپارتمان، اقامتگاه‌های بومگردی و... را در هر نقطه از ایران که تمایل داشتید اجاره و رزرو کنید.

تنها کافی است به سایت سفربازی مراجعه کنید و در بخش جستجو نام شهر یا اقامتگاه مدنظر خود را جستجو کنید.

سپس لیستی به شما نمایش داده می‌شود که از طریق اعمال فیلترهایی موجود می‌توانید لیست را بر حسب امکانات، قیمت و سایر ویژگی‌ها محدودتر کنید تا به گزینه مد نظر خود برسید.

سخن پایانی

امیدواریم که خواندن این نوشته برای شما لذت بخش بوده و بتواند در انتخاب اقامتگاه مدنظرتان به شما کمک کند.

شهر مشهد دارای مکان های تفریحی بکری می‌باشد که بعضی از آن‌‌ها با وجود جذابیت بالا از دید گردشگران پنهان مانده‌اند.

اگر علاوه بر زیارت در شهر مشهد، به دنبال دیدن و لذت بردن از مکان‌های تفریحی و گردشگری جذاب هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به صفحه مشهد گردی مجله گردشگری سفربازی بزنید تا با جاذبه‌های نابی که قبلا اسمشان را هم نشنیده‌اید آشنا شوید و سفر بعدی خود به مشهد را متفاوت کنید.

پیشاپیش سفر خوبی را برایتان آرزومندیم.

 

 

 

ارسال نظر: