آموزش زبان فرانسه را اصولی آغاز کنید!

کدخبر: 2375355

زبان فرانسه جزو پرکاربردترین زبان‌ها در دنیاست.آموزش اصولی زبان فرانسه می‌تواند رون آموزش را برای شما تسریع نماید.

 

 

زبان فرانسه یکی از ۱۵ زبان برتر در دنیا است. مطابق آمار حدود ۲۲۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان صحبت می‌کنند. این عامل موجب شده است تا زبان فرانسه به یکی از مرسوم‌ترین زبان‌های جهان تبدیل شود. در نتیجه شما با آموزش زبان فرانسه می‌توانید به‌ سرعت با دیگران تعامل برقرار کنید. شرکت در کلاس زبان آنلاین و حضوری به شما در پیشرفت یادگیری کمکم زیادی می‌کند.اگر شما نیز به این زبان علاقه دارید در ادامه همراه ما باشید تا شما را با آموزش زبان فرانسه به‌صورت اصولی و از پایه و همچنین یک موسسه زبان معتبر آشنا کنیم.

اهمیت آغاز آموزش اصولی زبان فرانسه از پایه

بهتر است این موضوع را بدانید که شما باید آموزش یادگیری زبان فرانسوی را اصولی آغاز کنید، این عامل مهم‌تر از ادامه آن است. اگر شما به این موضوع اهمیت دهید، قطعاً آموزش زبان فرانسه را بسیار عالی و کاربردی خواهید آموخت. اما قطعا شما برای این یادگیری به اساتید حرفه‌ای و با تجربه نیاز خواهید داشت. شما با استفاده از اساتید و سیستم آموزشی زبان فرانسه موسسه سفیر، می‌توانید این زبان را کاملاً اصولی و راحت بیاموزید. 

راهنمایی شروع آموزش زبان فرانسه

۵ نکته بسیار مهم و ضروری جهت آموزش زبان فرانسه که باید آنها را بدانید، عبارت است از:

•سبک یادگیری خود را بیابید

اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته، همین موضوع است. شما باید به خود دقت کنید تا ببینید چگونه زبان فرانسه را بهتر یاد می‌گیرید. سبک یادگیری شما می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

1. برخی افراد بصری هستند و مطالب را با کمک تصاویر خیلی بهتر و سریع‌تر می‌آموزند. 

اگر شما قبلاً یک زبان خارجی یاد گرفته‌اید، توجه کنید که تجربه شما چگونه بوده است و چگونه توانستید آن زبان را بیاموزید. در اغلب کلاس‌های آموزش زبان فرانسه، توجه بیشتری به جنبه گفتاری می‌شود و آنها اغلب کمتر به جنبه نوشتاری می‌پردازند. از طرف دیگر تجربه نشان داده است که اغلب افراد و کودکان با حضور در کلاس نمی‌توانند تمرکز کنند و یادگیری مطالب برای نخستین ‌بار برای آن‌ها دشوار است. اما فرد دیگری نیز وجود ندارد تا مطالب را برای دومین بار به آن‌ها آموزش دهد. بنابراین آموزش در قالب فیلم برای این افراد بسیار کمک کننده خواهد بود.

2. برخی از افراد جنبشی هستند و توسط تعامل با دیگران و با حضور در کلاس ، زبان را بهتر فرامی‌گیرند. 

این دسته از افراد می‌توانند در کلاس‌های سطح پایه سفیر شرکت کنند. این کلاس‌ها مختص افرادی است که هیچ پیش‌زمینه‌ای از زبان فرانسوی ندارند و تمایل به یادگیری آن هستند. در سطح پایه زبان‌آموزان با اصول و مقدمات این زبان که شامل حروف الفبا، اعداد، صرف فعل و... می‌شود، آشنا خواهند شد. دوره سطح پایه یک ترم است و در نهایت جزوه‌ای در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد. 

•سعی کنید روزانه لغات جدید بیاموزید

برای آموزش زبان فرانسه، برنامه‌ریزی کنید تا در هر روز ۳۰ لغت و عبارت جدید را بیاموزید. بدین ترتیب شما می‌توانید طی ۹۰ روز حدود ۸۰ درصد کلمات مورد نیاز آموزش سطح ابتدایی تا متوسط زبان فرانسوی را بیاموزید. بهتر است کلماتی را انتخاب کنید که رایج‌تر هستند و کاربرد بیشتری دارند. جهت یادگیری لغات جدید فرانسه به نکات زیر توجه کنید:

1. هر روز کلمات را تکرار و تمرین کنید تا آن‌ها را از یاد نبرید. 

2.کلمات پرکاربرد و رایج زبان فرانسه را بیابید و آن‌ها را با برنامه‌ریزی روزانه حفظ کنید. 

3. برای لغات خود فلش کارت درست کنید تا همیشه بتوانید آن‌ها را مرور نمایید. 

• سعی کنید ساختار زبان فرانسه را بیاموزید

ساختار زبان فرانسه یا همان گرامر مهم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. زیرا آموزش گرامر تاثیر شگرفی در یادگیری بهتر و راحت‌تر زبان فرانسوی دارد. ازاین‌رو تلاش کنید تا تفاوت فعل‌ها و اسم‌ها را بدانید. اما متاسفانه بسیاری از نوآموزان در همان ابتدای کار تمایلی به آموزش گرامر و دستور زبان ندارند و گمان می‌کنند دشوارترین بخش یادگیری زبان، همین بخش است. اما بهتر است بدانید آموزش زبان فرانسه با معرفی و آموزش چند عبارت و کلمه کاربردی آغاز می‌شود، به‌تدریج در میان همین عبارت‌ها نکات دستوری را نیز خواهید آموخت. در این راستا شما می‌توانید از کلاس‌های آموزش زبان فرانسه موسسه سفیر جهت تقویت آموزش این زبان نیز استفاده کنید. 

• تمرینات خود را افزایش دهید

پس از اینکه کم‌کم و با دقت بسیار زیاد مراحل فوق را طی کردید، تلاش کنید تا خواندن متن‌های فرانسوی یا نوشتن آنها را شروع کنید. شما با تمرین، بیشتر با ساختار زبان فرانسوی آشنا خواهید شد. در نتیجه به صورت خودکار لغاتی را که آموخته‌اید را استفاده می‌کنید و آنها را بهتر به خاطر می‌سپارید. شما جهت افزایش تمرینات آموزش زبان فرانسه، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید. 

1.برای شروع از کتاب‌های آموزش زبان فرانسه کودکان استفاده کنید. 

یک ترفند عالی جهت یادگیری سریع‌تر این است که داستان یا کتاب‌های فرانسوی که درباره موضوعاتی است که به آنها علاقه دارید را بیابید و سعی کنید تا خودتان نیز درباره آنها بنویسید. 

2.اخبار و فیلم‌ها را به زبان فرانسه گوش دهید

قطعاا گوش‌ دادن اخبار، فایل‌های صوتی، مشاهده فیلم‌‎ها و سریال‌های فرانسوی تا حد زیادی در سرعت آموزش زبان فرانسه تاثیر دارند. زیرا شما با این ترفند با تلفظ صحیح کلمات و ترکیب‌بندی درست جملات آشنا خواهید شد. حال که کلیه موارد فوق را انجام دادید، تلاش کنید تا صحبت کردن به زبان فرانسوی را آغاز نمایید.

یادگیری زبان فرانسه

شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان فرانسه سفیر

اغلب افراد زمان کافی برای مراجعه به کلاس‌های آموزشی را ندارند، راه‌حل این مشکل شرکت در کلاس‌های آنلاین آموزش زبان فرانسه است. این کلاس‎ها می‌تواند بهترین راهکار جهت آموزش مقدماتی زبان فرانسه باشند. شما می‌توانید در دوره آموزش آنلاین زبان فرانسه موسسه سفیر شرکت کنید. این کلاس‌ها جهت آمادگی جهت مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت کاری به کشورهای فرانسوی زبان مانند کانادا، برنامه ریزی شده است. آموزش آنلاین زبان فرانسه در موسسه سفیر در ۲ سطح برگزار می‌شود. 

بهتر است بدانید این دوره‌های آموزشی مکالمه محور هستند و چهار مهارت زبان یعنی، شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن تاکید دارند و آنها را تمرین و بررسی می‌کنند. برای شرکت در این دوره‌ها تنها کافی است با گوشی هوشمند یا سیستم خود به اینترنت متصل شوید. دوره‌های آموزش زبان فرانسه در سفیر توسط ادوبی کانکت برگزار می‌شود.

آموزش زبان فرانسه از پایه

سخن پایانی

موسسه زبان سفیر اکنون حدود دو دهه است که در زمینه آموزش زبان سابقه درخشان دارد. اکنون این موسسه دارای ۶۳ شعبه در تهران و مراکز سایر استان‌ها است و  به‌عنوان یکی از پیش‌گامان صنعت آموزش زبان انگلیسی در کشور شناخته می‌شود. آموزشگاه سفیر گفتمان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت، ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایت مشتریان همچنین موفق به کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی زبان از دانشگاه‌های کمبریج و آکسفورد شده است. جهت ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان فرانسوی موسسه سفیر، نخست باید تعیین سطح شوید. همچنین شما می‌توانید با مشاوران این موسسه به‌صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. قطعا شما با همراهی موسسه سفیر آموزش زبان فرانسه را به‌خوبی خواهید آموخت. امیدواریم از مطالعه مطالب لذت برده باشید. 

 

 

ارسال نظر: