خشکشویی حباب راهکار فوری مبل شویی در منزل

کدخبر: 2375526

وجود مبل در خانه دیزاین و دکوراسیون زیبایی به فضا بخشیده و علاوه بر آن باعث راحتی افراد می شود ، زیرا نشستن بر روی زمین مانند زمان های قدیم برای زانوها مضر است و باعث پا درد زیادی در طول زمان می شود ، خوشبختانه امروزه به لطف وجود مبلمان در منازل این مشکل برطرف شده و دیگر نیازی به روی زمین نشستن وجود ندارد . انواع مختلفی از سبک ها و مدل های مبلمان وجود دارند که ممکن است برای تمیز کردن نیاز به راه و روش و استفاده از تکنیک های ظریف داشته باشند . خشکشویی آنلاین حباب در تهران، یک مرکز قابل اعتماد و فوری برای مبل شویی در منزل است که از راه حل های سازگار با محیط زیست، ایمن برای کودکان و هزینه‌های مقرون به صرفه برخوردار است.

این مرکز مجهز به ماشین آلات مخصوص است که می تواند لکه ها و کثیفی ها را به طور کلی از روی مبلمان شما پاک کند. مبل شویی در منزل توسط خشکشویی حباب یکی از تخصص های نیروهای این مرکز است که توسط فرایندهای بسیار موثر انجام می‌ شود.

فرایند تمیز کردن مبل های پارچه ای توسط خشکشویی آنلاین حباب چگونه انجام می‌ شود؟

پاک کردن تمام لکه ها از روی مبلمان

نیروهای خشکشویی حباب از محصولات حرفه ای که می توانند سخت ترین لکه ها را نیز از بین ببرند استفاده نموده و این محصولات را بر روی پارچه مبلمان  اعمال نموده و به آرامی مالش می دهند تا به پارچه مبل آسیبی وارد نشود.

خشکشویی حباب راهکار فوری مبل شویی در منزل

استفاده از تجهیزات پیشرفته

هنگامی که لکه های سرسخت از روی پارچه مبلمان از بین رفت از محصولات تمیز کننده مخصوص استفاده شده و به سراسر مبل اعمال می شوند سپس توسط ماشین آلات حرفه ای و دستگاه هایی که مکش بالایی دارند تمام مواد اعم از مایعات ، گرد و خاک و حشرات از قسمت های داخلی مبلمان مکش می ‌شود .بدین ترتیب گرد و غبار فرو رفته و لکه های موجود بر روی مبلمان نیز پاک می شوند . این روند بارها و بارها تکرار می شود تا نتیجه مورد انتظار بدست آید.

پس از انجام این فرایند ها مبلمان همانند روز اول نو به نظر می رسند، اما توصیه می کنیم ۲۴ ساعت پس از تمیز کردن از مبلمان خود استفاده نکنید زیرا به دلیل انجام فرآیندها ممکن است پارچه آنها مرطوب باشد.

فرایند تمیز کردن مبل های چرمی توسط خشکشویی حباب چگونه انجام می ‌شود؟

نیروهای این مرکز با استفاده از محصولات خاصی، لکه های موجود بر روی چرم مبل را از بین برده تمام سطح مبل را توسط یک برس بسیار نرم تمیز می‌کنند تا به آن آسیبی وارد نشود.

برای حفظ بهتر چرم ، روکش داخلی آن باید عمیقاً مرطوب و هیدراته شود. استفاده از کرم های مخصوص در گوشه های مبل بعد از تمیز کردن باعث می شود که چرم حالت اولیه خود را بازیابی کند.

برای از بین رفتن حشرات و کنه های موجود بر روی مبل چرم نیروهای خشکشویی حباب نظافت و ضدعفونی مبل را نیز در همان روز انجام می دهند.  

خشکشویی حباب چطور سفارش می پذیرد؟

خشکشویی آنلاین حباب ، بصورت تلفنی ، ثبت سفارش در سایت و ثبت سفارش در اپلیکیشن سفارش های مشتریان را می پذیرد .

 مبل شویی در منزل تهران ، مبل شویی در غرب تهران و مبل شویی در شهرک غرب از خدماتی است که توسط خشکشویی حباب در منزل با بالاترین کیفیت انجام می شود . 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با خشکشویی حباب تماس بگیرید. 

تلفن: 91092732 – 021

www.hobabb.com

 

ارسال نظر: