آنچه باید قبل از خرید دزدگیر منزل بدانید

کدخبر: 2375608

سیستم امنیتی دزدگیر منزل دارای یک سری نکات می باشد که قبل از خرید می بایست به آن توجه کرد. بهتر است قبل از خرید بدانیم که کار دزدگیر منزل دقیقا چیست و چگونه این سیستم امنیتی میتواند از خانه و اماکن شما در مقابل تهدید نفوذ و سرقت محافظت کند.

سیستم امنیتی دزدگیر منزل یک سیستم تشخیص و اعلان و هشدار می باشد . کار اصلی آن تشخیص دقیق نفوذ و سرقت و سپس ارسال هشدار سریع به شما و افراد مورد اعتماد شما می باشد . نکته اصلی این کار دقت و سرعت بالا می باشد.در زیر به برخی از نکاتی که قبل از خرید دزدگیر منزل باید بدانید می پردازیم :

سطح سیستم امنیتی

سیستم امنیتی دزدگیر منزل مانند هر کالایی از لحاظ قیمت و کیفیت درجه های مختلفی دارد .شرکت های سازنده مختلفی در دنیا این محصول را تولید می کنند و بر اساس کیفیت ساخت و طراحی و نتایج قابل قبول آن دسته بندی میشوند.

به نظر کارشناس سیستم های امنیتی شما باید بدانید :

  • در  چه حد به امنیت نیاز دارید ؟ دزدگیر را برای محافظت از اموال میخواهید یا محافظت از خاطر آرامش روان و اعتماد به امنیت خانه ؟ و یا هردو
  • چقدر مشغله و زمان دارید؟ میتوانید با دغدغه ها و مشکلات دزدگیر خود کلنجار بروید ؟

پاسخ این دو موضوع به شما مشخص میکند که میزان نیازمندی سطح امنیتی دزدگیر منزلی که میخواهید خریداری کنید چقدر می باشد.اگر نمره  بهترین دزدگیر منزل از همه لحاظ 10 باشد و بدترین دزدگیرمنزل 0 شما به کدام نمره احتیاج دارید.دزدگیر منزل با کیفیت  نیازی به کلنجار ندارد و مثل ساعت کار میکند.

سیمی یا بیسیم

سیمی یا بیسیم بودن ارتباط پنل اصلی و سنسور ها و آژیر ها در دزدگیر منزل شما قابل بحث است. امروزه دزدگیر بیسیم با توجه به عدم نیاز به سیم کشی خیلی محبوب شده است. همه جا نمیتوان سیم کشی را مخفی کرد و نیاز به داکت کشی و سیم کشی روکار هست . در خیلی از اماکن محدودیت هایی برای سیم کشی وجود دارد. سنسور های بیسم را میتوان هر جایی نصب کرد ولی اگر سیم کشی به محل مورد نظر سخت تر باشد هزینه بالا تر و سیم کشی رو کار ( که ظاهر را ممکن است خراب کند )  بیشتر میشود. خیلی وقت ها ممکن است به خاطر این محدودیت ها نتوانیم سنسور را در محل بهتری قرار دهیم. در نتیجه امنیت کامل حاصل نشود.

دزدگیر بیسیم هم درجه بندی کیفیت و قیمت دارد. دزدگیر منزل بیسیم  از برند معتبر آیملز پیشنهادی برای افرادی که از همه نظر سخت گیری دارند می باشد و مناسب محیط هایی که امنیت بالاتر و دقیق تری می طلبد است. 

چه میزان پوشش دهی نیاز دارید ؟

پیش از خرید دزدگیر منزل بدانید که میخواهید فقط ورودی ها را امن کنید و یا کل محیط را ایمن کنید .در این موضوع شناسایی ورودی ها کلیدی است. خیلی وقتها نمیتوانید حدس بزنید دزد از کجا وارد خانه میشود. ایمن کردن مبادی ورودی درب ورود و پنجره ها از مهم ترین کار هاست .

چند تا درب ورود دارید ؟ چند تا پنجره دارید ؟ ورود از چه جاهای دیگری ممکن است ؟

در زمینه برقراری امنیت منزل ، صرفه جویی ریسک بالایی دارد.

چه امکانات دیگری نیاز هست ؟

حالا که دزدگیر منزل میخواهید بخرید این را بدایند که می توانید در کنار سیستم امنیتی خود سنسور دود جهت تشخیص آتش سوزی و سنسور نشت آب جهت تشخیص نشتی آب احتمالی و یا سنسور گاز جهت نشتی گاز احتمالی داشته باشید.از مشخصات سنسور های دیگر ی که شرکت دزدگیر مربوطه ارائه میدهد نیز اطلاعاتی داشته باشید.

سنسور لرزشی :

برای گاوصندوق مناسب است که اگر کسی خواست به گاو صندوق دست بزند آژیر به صدا در بیاید . این سنسور به لرزش حساس می باشد و با کوچکترین لرزشی هشدار را برای دزدگیر میفرستد.

سنسور شکست شیشه :

این سنسور میتوان در محلی که پر از پنجره و درب شیشه ای است نصب کرد و اگر شیشه شکسته بشود هشدار را برای پنل دزدگیر ارسال میکند

آژیر بیرونی و درونی :

شما میتوانید تعدادی آژیر بیسیم در بیرون برای بیرون و داخل منزل نصب و استفاده کنید. زمانیکه سیستم امنیتی شما نفوذی را تشخیص داد تمام این آژیر ها به صدا در می آیند و محیط نا امنی را برای سارق بوجود می آورند.

قیمت تمام شده شامل چه می باشد؟

سیستم دزدگیر منزل بیسیم  از یک پنل اصلی و تعدادی سنسور و ریموت و آژیر تشکیل میشود. در سیستم دزدگیر های سنتی این دسته بندی بیشتر است و شامل باتری پنل و آژیر پنل اصلی و (در بعضی موارد صفحه کلید پنل اصلی ) و سیم و داکت نمیشود و باید جداگانه تهیه شود. قیمت تمام شده بر اساس نوع دزدگیر و تعداد سنسور و ریموت ، آژیر و نوع نصب متفاوت است.

چه دغدغه هایی وجود دارد ؟

بر اساس نظر کارشناسان امنیتی و مشتریانی که دزدگیر منزل دارند اولین دغدغه دزدگیر منزل نداشتن خطا می باشد. این که دزدگیر مدام در نبود شما آژیر خطا بزند دزدگیر را بی استفاده می کند .

سرعت بالای واکنش بسیار مهم است. اتفاقی که دارد می افتد بلافاصله شما و افراد مورد اعتماد باید اطلاع پیدا کنید.

دزدگیر آیملز دوستدار حیوانات :

دزدگیر بیسیم آیملز مجهز به سیستم تشخیص حیوانات می باشد و برای افرادی که حیوان خانگی دارند این قابلیت را که حیوان خود را در منزل بگذارند و دزدگیر منزل خود را فعال کنند نیز مهیا می کند. برای این موضوع محدودیت وزنی در نظر گرفته شده است.

شما میتوانید از دزدگیر منزل برای شرکت و مغازه و انبار و ویلا و باغ و هر مکانی که میخواهید امن باشد استفاده کنید.به این توجه کنید که پیش گیری بهتر از درمان است و اگر تا به الان به این موضوع زیاد وارد نشدید از الان وقت بیشتری برای امنیت اماکن خود بگذارید و به این امر مهم توجه کنید تا خیالتان راحت و آسوده باشد.

00

نرم افزار گوشی همراه :

یک نکته بسیار مهم برای دارندگان گوشی همراه آیفون این است که تمام دزدگیر ها نرم افزار آیفون را پشتیبانی نمیکنند یا اصلا ندارند و یا به صورت رایگان ندارند و حتما باید اشتراک ماهانه خریداری بشود.

اگر برای شما مهم است که دزدگیر منزل شما روی گوشی آیفون اپلیکیشن داشته باشد این رو قبل از خرید حتما از فروشنده استعلام بگیرید. دزدگیر منزل آیملز دارای نرم افزار آیفون و اندروید می باشد که به راحتی قابل دانلود و نصب و استفاده می باشد.

این که هر چه سریعتر مکان خود را به دزدگیر منزل مجهز کنید کار درستی است ولی در نظر داشته باشید انتخاب دزدگیر خوب و خرید آن نیباید زیر شار کمبود وقت یا مشکلات فکری دیگر باشد. باید کمی درباره دزدگیر منزل که برقرار کننده اماکن مهم شما میباشد و حافظ امووال شما است کمی بیشتر وقت در نظر بگیرید و با دانستن این مطالب به خرید بهتر شما کمک بزرگی به شما بشود. داشتن دزدگیر برای منزل واجبه ولی دزدگیر بهتر از مشکلات احتمالی آتی جلوگیری خواهد کرد. برای مشاوره خرید دزدگیر منزل می توانید با کارشناسان مجرب آیملز در ارتباط باشید و بهترین راه حل و سیستم امنیتی را برای خود خریداری و بهره برداری کنید. دزدگیر منزل خوب امنیت کامل برای شما.

 

 

 

ارسال نظر: