فروشگاه اوت لت هاکوپیان در تهران افتتاح شد

کدخبر: 2375619

برند خوشنام «هاکوپیان» نامی آشنا در صنعت مد و فشن کشورمان محسوب می‌شود که در دهه‌های متوالی با طراحی‌های فاخر و هنرمندانه خود نقش مؤثری در تغییر و تحولات فرهنگ پوشش رسمی ایرانیان ایفا کرده است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و تولید محصولات باکیفیت و زیبا در عرصه پوشاک، اینک با افتتاح فروشگاه اوت ‌لت هاکوپیان، قصد دارد کلکسیونی از محصولات فصل‌های گذشته و طراحی‌های قدیمی‌تر خود را با تخفیفات ویژه برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارد. اگر شما هم علاقه‌مندید که لذت خرید از برندی لوکس و خوشنام را با قیمتی مناسب تجربه کنید، در مطالعه این گزارش با ما همراه باشید.

photo_۲۰۲۲-۰۹-۱۲_۱۳-۲۶-۴۶

چرا محصولات اوت لت قیمت مناسب‌تری دارند؟

کمپانی‌های تولیدکننده پوشاک و طراحان مد با هدف جلب رضایت مشتریان خود، به‌طور پیوسته به معرفی کلکسیون‌های جدید و متنوع در بازه زمانی‌های کوتاه مشغولند. اما برندهای بزرگ در کنار عرضه محصولات جدید، نیاز دارند تا کلکسیون‌های قدیمی و خارج از فصل خود که همچنان از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردارند را در فضای متفاوت در معرض دید مخاطبانقرار دهند.  

بسیاری از تولیدکننده‌ها، کالاهای خارج از فصل خود را با تخفیف‌های ویژه و مناسبتی به خریداران عرضه می‌کنند. اما سایر برندهای شناخته شده، کلکسیون‌های قدیمی‌تر را در فروشگاه‌های اختصاصی که به آن اوت‌لت (Outlet) گفته‌می‌شود، به نمایش می‌گذارند.

در این فروشگاه‌ها محصولات یک برند خاص ارائه می‌شوند، خریداران می‌توانند محصولات برند مورد علاقه خود را با تخفیف خریداری کنند. در واقع محصولات خارج فصل با وجود اینکه کاملا باکیفیت و سالم هستند، اما تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند جهت ایجاد فضای بیشتر در سایر فروشگاه‌ها این محصولات را با تخفیف و قیمت مناسب‌تری در اوت‌لت به مشتریان خود عرضه کنند.

 

چه کسانی از فروشگاه اوت لت استقبال می‌کنند؟

در میان مصرف‌کنندگان پوشاک و مخاطبان یک برند خاص، افرادی هستند که مطابق مد روز و استفاده از مدل‌های جدید پایبند نیستند. این گروه از افراد ضمن این که بسیار شیک‌پوش بوده و ارزش بالایی برای کیفیت محصولات مصرفی خود قائل هستند، اما ضرورتی بابت پیروی از مد روز حس نمی‌کنند و می‌توان گفت به معیارها و سلایق شخصی خود در انتخاب لباس و استایل، بیشتر اهمیت می‌دهند.

طرفداران کلکسیون‌های قدیمی و خارج از فصل، افراد آینده‌نگری هستند که در انتخاب لباس، کیفیت محصولات را در الویت قرار می‌دهند و مایلند با هوشمندی، خرید بهینه از فروشگاه‌های لوکس را تجربه کنند.

دسته بزرگی از مشتریان فروشگاه اوت ‌لت را طرفداران محیط زیست تشکیل می‌دهند. یعنی افرادی که معتقدند کلکسیون‌های خارج از فصل هنوز هم کارایی دارند و در راستای مصرف کمتر و کمک به طبیعت، باید از هر محصولی تا پایان عمر مفید آن استفاده کرد.

هاکوپیان خالق طراحی‌های اصیل و باشکوه در حوزه مد و پوشاک ایرانی، به دنبال شناسایی نیازهای گسترده و متفاوت مشتریان، فروشگاه اوت ‌لت خود را در پایتخت افتتاح کرده تا ضمن احترام به طبیعت و پل زدن میان اهداف توسعه پایدار و حوزه مد، کالاهای خود را به طیف گسترده‌تری از مخاطبان عرضه کند.

photo_۲۰۲۲-۰۹-۱۲_۱۳-۲۶-۴۶

 

ساعت کاری فروشگاه اوت لت هاکوپیان

فروشگاه اوت‌ لت هاکوپیان از تاریخ 4 مرداد 1401 در تهران افتتاح شده و شروع به کار کرده است. در این مجموعه می‌توانید کلکسیون خیره‌کننده‌ای از طراحی‌های ماندگار و زیبایی را با همان اصالت و کیفیت هاکوپیان مشاهده و خریداری کنید. علاقه‌مندان به بازدید و خرید حضوری از فروشگاه اوت لت هاکوپیان می‌توانند به نشانی زیر مراجعه کنند:

تهران، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) کیلومتر 14، بعد از پل ایران‌خودرو، پلاک 471

تلفن:  44184183      فکس: 44184234

ساعات کاری: هر روز از ساعت 10:30 الی 13:30 و 16:00 الی 22:00

 

 

 

 

 

ارسال نظر: