بهترین هتل‌های مشهد

کدخبر: 2375610

مشهد مقدس از آن دسته شهرهایی است که مسافران در طول سال و حتی بدون توجه به فصل و وضعیت آب­وهوای آن، به این شهر سفر می­کنند. به همین دلیل تنوع بسیار زیادی در هتل­های مشهد وجود آمد. شما بسته به نیاز و سلیقه خود می­توانید اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید. در نتیجه در هنگام رزرو هتل مشهد به سراغ هتل­هایی با قیمت مناسب بروید که امتحان خود را از قبل پس داده­اند.

بسیاری از مسافران قبل از سفر به مشهد مقدس به تحقیق درمورد هتل­ها می­پردازند. این کار باعث می­شود که هتل­هایی زیادی را بشناسید و از نظرات و تجربیات افراد دیگر باخبر شوید. با ما در این مطلب همراه باشید تا تعدادی از هتل­های پرطرفدار در شهر مشهد را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین آگاه شویم که کدام یک از آن­ها از لحاظ قیمتی مرغوب‌تر است.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

00

این هتل یکی از ارزان­ترین هتل­های موجود در جوار حرم امام رضا است. هتل فرهنگ و هنر در سال 1392 در خیابان فخر رازی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا افتتاح گردید. اتاق­های این هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و شما می­توانید اتاق­های تک تخته تا پنج تخته را برای خود و عزیزانتان رزرو کنید.

در حال حاضر شما می­توانید اتاق تک تخته این هتل را با قیمت شبی 320 هزار تومان رزرو کرده و از سفر خود لذت کافی را ببرید. البته توجه داشته باشید که در مواقعی از سال که تخفیف­های بسیاری بر روی هتل­ها گذاشته می­شود قیمت اتاق­های تک نفره آن تا 230 هزار تومان نیز کاهش می­یابد. اگر با خانواده و یا دوستان خود سفر می­کنید اتاق­های 5 تخته آن نیز از قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان شروع می­شوند و به راحتی قابل رزرو کردن هستند. در فصل تخفیف­ها نیز قیمت این اتاق­های 5 تخته به 1 میلیون و 100 هزار تومان کاهش می­یابد.

آدرس: مشهد، میدان ده دی، رازی غربی، نبش رازی غربی یک

هتل دیپلمات مشهد

00

 

هتل دیپلمات نیز در لیست هتل­های ارزان قیمت مشهد مقام دوم را از نظر کیفیت و قیمت به خود کسب کرده است. این هتل در سال 1393 حوالی میدان راه آهن شهر مشهد افتتاح شد. همچنین نکته قابل توجه این هتل معماری زیبا و نزدیکی آن به حرم امام رضا است. شما با 5 دقیقه پیاده روی کردن از هتل دیپلمات به حرم مطهر امام رضا خواهید رسید.

با وجود اینکه این هتل 3 ستاره است، اما نباید از امکانات با ارزشی که برای مسافران خود ارائه می­دهد، چشم پوشی کرد. شما با اقامت در این هتل می­توانید از امکاناتی نظیر استخر، سونا، استخر کودکان، خدمات حرفه­ای ماساژ بدن و انواع ماساژ­های ایتالیایی برخوردار شوید.

شما می­توانید اتاق­های تک تخته این هتل را با قیمت شبی 440 هزار تومان برای خود رزرو کنید. چنانچه قصد دارید به همراه خانواده و یا دوستان خود به مشهد مقدس سفر کنید این هتل اتاق­های پنج تخته برای شما و عزیزانتان تهیه کرده است. شروع قیمت­های اتاق­های پنج تخته آن از شبی 1 میلیون و 700 هزار تومان است.

آدرس: مشهد، بلوار شهید کامیاب، نبش کامیاب 32

هتل جم مشهد

00

هتل جم مشهد هتلی 3 ستاره با چشم­انداز حرم امام رضا است که فضایی بسیار شیک و مدرن دارد. در این هتل، اتاق­هایی با امکانات معمولی تا بسیار زیاد یافت می­شود و اتاق­های vip آن نیز برای شما عزیزان در دسترس قرار دارد.

این هتل دارای 3 رستوران بسیار پرطرفدار و محبوب است و امکان میل کردن غذا در حالتی که رو به حرم مطهر هستید امکان­پذیر است.

اتاق­های تک تخته این هتل از شبی 550 هزار تومان و اتاق­های پنج تخته آن نیز از شبی 2 میلیون و 200 هزار تومان شروع می­شود.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس

هتل سیمرغ فیروزه

00

 

این هتل از جمله هتل­های ارزان قیمت و در عین حال لوکس خراسان رضوی است که چشم انداز آن روبه­روی حرم مطهر است. فاصله هتل سیمرغ تا حرم امام رضا در حدود 10 دقیقه است و البته وسایل حمل و نقل رایگان برای عزیزانی که در این هتل اقامت می­کنند موجود است.

شما این قابلیت را دارید که از امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، فروشگاه سوغاتی و کافی شاپ بهره­مند شوید. همچنین هر سه وعده غذایی در این هتل سرو می­شود و شما می­توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در این هتل میل کرده و از خوردن غذای خوب لذت ببرید.

آدرس: مشهد، دانش غربی، بازار سرشور، نبش سرشور 36

هتل خورشید تابان

00

 

اگر فکر می­کنید تمامی هتل­های ارزان قیمت مشهد 3 ستاره هستند، سخت در اشتباهید. هتل خورشید تابان از جمله هتل­های 4 ستاره و خوش قیمت است که به شکل هتل آپارتمان است. اگر به صورت دسته جمعی و به همراه تعدادی از دوستان و یا خانواده­تان به مشهد سفر می­کنید انتخاب این هتل بسیار معقولانه است. این هتل نوساز دارای نزدیک به 75 واحد اقامتی برای شما عزیزان است.

شما می‌توانید علاوه بر اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر استخر، سونا، ماساژ حرفه­ای و جکوزی برخوردار شوید.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری

هتل ثامن

00

برخی از مسافران ترجیح می­دهند برای اقامت در مشهد به دور از شلوغی­هایی حرم و مرکز شهر باشند. این هتل علاوه بر موقعیت جغرافیایی زیبای خود از جمله هتل­های لوکس و در عین حال ارزان مشهد محسوب می­شود. هتل ثامن از سال 1374 آماده خدمت به مسافران عزیز بوده است و همواره در صنعت هتلداری خوش درخشیده است. همچنین در نزدیکی این هتل یک رستوران بسیار با کیفیت و مناسب موجود است و شما می­توانید در کنار دوستان خود لذت چشیدن یک غذای خوش طعم را در کنار آب­وهوای عالی تجربه کنید.

حدود قیمت اتاق­های تک تخته تا دو نفره این هتل بین 600 تا 800 هزار تومان است.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه، سمت چپ

سخن پایانی

بسیاری از شما حتماً نام هتل­های 5 ستاره و لوکس مشهد به گوشتان خورده است یا ممکن است از کنار آن­ها رد شده باشید و برق نمای لوکس آن­ها چشمتان را گرفته باشد. اما کمتر کسی است که هتل­های ارزان قیمت و در حال با کیفیت مشهد را بشناسد. در این مطلب لیستی از هتل­های قیمت مناسب جمع‌آوری شد تا عزیزانی که قصد دارند مبلغ کمتری را برای صرف هزینه هتل بپردازند نیز اوقات خوشی را در این شهر تجربه کنند.

شما می­توانید برای اطلاع از سایر هتل‌ها و قیمت هتل مشهد به سایت سه کلیک مراجعه کرده هم در مورد بلیط­ها و هم هتل­های مرغوب اطلاعات جمع­آوری کنید.

 

 

 

ارسال نظر: