میسلار واتر چیست؟ کاش زودتر میشناختم

کدخبر: 2375620

امروز می خواهیم درباره محصولی صحبت کنیم که بیش از 10 است که جزو پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. آیا تا به حال از میسلار واتر استفاده کرده اید؟ اگر این محصول فوق العاده را نمی شناسید و از آن استفاده نکرده اید به شما پیشنهاد می کنم که حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

photo_۲۰۲۲-۰۹-۱۲_۱۳-۲۶-۴۶

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یکی از بهترین محصولات بهداشتی تولید شده برای صورت می باشد که بسیاری هم پر طرفدار است. این محصول از میسل و یا ذرات روغنی ساخته شده است که وظیفه آن از بین بردن سموم و کثیفی ها و ناخالصی های اضافه از روی صورت می باشد و با استفاده آن پوستتان زیبا و نرم تر می شود.

با توجه به زیاد شدن آلاینده ها و کثیفی ها در هوا شما باید به صورت مداوم صورت خود را بشویید و برای اینکار محصولات زیادی وجود دارد، میسلار واتر یکی از این محصولات می باشد که در زمینه شست و شو و بهداشت صورت تولید و ساخته شده است. میسلار واتر در اصل کثیفی ها و ناپاکی ها را از روی سطح پوست شما پاک می کند و برای شما پوستی صاف و شفاف می سازد.

لازم به ذکر است استفاده از میسلار واتر به صورت روزانه می باشد و شما باید آن را به روتین پوستی خود اضافه کنید تا بتوانید خواص آن را زودتر مشاهده کنید. میسلار واتر محصولی کامل می باشد و شما می توانید از آن برای پاک کردن و از بین بردن کرم پودر، سایه چشم، ریمل و عرق و همچنین چربی های اضافه استفاده کنید. نکته مهم درباره میسلار واتر این است که شما به آسانی و سادگی تمام می توانید از آن استفاده کنید.

photo_۲۰۲۲-۰۹-۱۲_۱۳-۲۶-۴۶

میسلار واتر و مواد تشکیل دهنده آن

میسلار واتر از ذرات چربی و لیپیدی پاک کننده که به صورت سوسپانسیونی در آب به صورت معلق وجود دارد ساخته شده است. اگر کمی درباره میسل ها بدانید متوجه این موضوع خواهید شد که دارای ویژگی آب دوستی و آب گریزی می باشد این بدین معناست که توانایی از بین بردن کثیفی و ناخالصی های پوستی را دارا می باشد. میسل ها نیز مانند قطرات آب شفاف هستند ولی از پیچیدگی بیشتری بهره می برند.

میسل های داخل میسلار واتر از عملکردهای مختلفی بهره می برند که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت، مواردی مانند :

  • از بین بردن کثیفی های پوست
  • از بین بردن آرایش
  • پاک سازی پوست
  • مرطوب سازی پوست

مواد تشکیل دهنده میسلار واتر حاوی خاصیت جذبندگی بالایی می باشد و برای استفاده احتیاجی به سابیدن زیاد ندارد و به صورت کامل ساده چربی و آرایش را از صورت شما پاک می کند همچنین برعکس دیگر پاک کننده های صورت، پوست شما را خشک نکرده و عمل آبرسانی را نیز به زیبایی و قدرت انجام می دهد پس نه تنها برای پوست شما بد نیست بلکه پوست صورت شما را شفاف و نرم می کند. میسلار واتر قدرت پاک کنندگی لوازم آرایشی ضد آب را نیز دارد.

0

 

نقاط قوت میسلار واتر

اگر تجربه مصرف پاک کننده های پوستی مختلف را داشته باشید و از میسلار واتر نیز استفاده کرده باشید خودتتان متوجه تفاوت های این محصول با بقیه محصولات خواهید شد. یکی از نقاط قوت میسلار واتر شکل و ظاهر آن است، بر خلاف دیگر پاک کننده های پوست که به صورت فوم و یا لوسیون هستند، میسلار واتر از ساختاری بسیار مشابه آب بهره می برد و نیازی به شست و شوی مجدد ندارد. شما برای استفاده از این محصول احتیاج به پد آرایشی و یا پنبه ای دارید چون باید میسلار واتر را به پد و یا پنبه بزنید و از طریق اون صورت خود را بشویید. با انجام اینکار متوجه کثیفی هایی که از صورتتان پاک شده است، خواهید شد.

یکی دیگر از نقاط قوت میسلار واتر ساختار آن می باشد که فرمولی سازگار با پوست دارد و به آن آسیبی نمی رساند در حالی پاک کننده های صورت در بیشتر مواقع رطوبت پوست شما را از بین می برند و باعث خشکی پوست می شوند که شما برای مقابله با این موضوع باید از آبرسان استفاده کنید ولی میسلار واتر خود آبرسان نیز می باشد. لازم به ذکر است که آرایشگر ها و مدل های مطرح برند های آرایشی همگی از میسلار واتر ها استفاده می کنند.

photo_۲۰۲۲-۰۹-۱۲_۱۳-۲۶-۴۶

آیا میسلار واتر مناسب پوست من می باشد؟

خیلی از محصولات آرایشی و بهداشتی برای انواع پوست و صورت ها مناسب نیستند و شما باید همیشه محصولی را انتخاب کنید که مناسب پوست شماست، برای مثال وقتی شما موهایی چرب دارید نباید از شامپو مخصوص موهای خشک استفاده کنید مشخص است که تجربه درستی از استفاده آن محصول نخواهید داشت ولی من برایتان خبری خوش دارم! میسلار واتر جزو معدود محصولات بهداشتی می باشد که برای انواع پوست های مختلف قابل استفاده می باشد. تمام این مواردی که باهم خواندیم دلایل محبوبیت بالای این محصول می باشد.

میسلار واتر برای پوست های حساس نیز مناسب می باشد به علت نیاز نداشتن به مالش و سابیدن زیاد، برای مثال زیر چشم ناحیه حساسی می باشد ولی استفاده از میسلار واتر برای این نواحی حساس نه تنها بد نیست بلکه برای آن بسیار خوب نیز می باشد.

تا کنون متوجه چگونگی و چرا های میسلار واتر شده ایم اگر وارد دنیا میسلار واتر ها شوید دیگر هرگز آن را رها نخواهید کرد. امیدوارم این مقاله برایتان جذاب بوده باشد برای خرید و اطلاع از قیمت و برندهای میسلار واتر می توانید عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید : آبرسان مدیاژ

photo_۲۰۲۲-۰۹-۱۲_۱۳-۲۶-۴۶

 

 

 

 

 

ارسال نظر: