شرکت سئو چیست؟ راهنمای انتخاب شرکت سئو معتبر در تهران

کدخبر: 2375624

بعد از اتمام طراحی سایت و گذشت چند ماه، اکثر شرکت ها و کسب و کار ها به فکر انجام استراتژی های گوناگون برای جذب مشتریان و مخاطبان می افتند. یکی از برترین و مهم ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، انتخاب شرکت سئو معتبری برای انجام فرایند های بهینه سازی لازم روی سایت است. این انتخاب پر چالش و زمانبر است اما با مطالعه این مقاله می توانید با دید باز تری تصمیم گیری کنید.

شرکت سئو معتبر می تواند با مدیریت کارهای وقت گیر مانند تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای سئو شده، لینک سازی طبیعی و سئوی فنی به رشد وبسایت شما کمک کند. همین ابتدا بگوییم که پروسه سئو سایت روندی طولانی مدت است و نمی توان انتظار مشاهده نتایج را حداقل در چند ماه اول داشته باشید و بهتر است که همواره از خدمات سئو برای حضور قدرتمند در سال های بعد هم استفاده کنید.

شرکت سئو چیست؟

 

00

شرکت های SEO یا عمده آژانس های دیجیتال مارکتینگ خدمات بهینه سازی سئو را برای کمک به افزایش میزان دیده شدن وب سایت برای کلما کلیدی هدف در صفحات موتور های جستجو ارائه می دهد. بسیاری از کسب و کار ها متوجه هستند که زمان لازم برای ایجاد و اجرای یک استراتژی سئوی مؤثر را ندارند، بنابراین معمولا با مطالعه لیست بهترین شرکت سئو همکاری را با یکی از آن ها آغاز می‌کنند.

شرکت های سئو چه خدماتی را ارائه می کنند؟

 

00

 

هدف اولیه یک شرکت سئو بهبود میزان کلیک و ایمپرشن سایت در صفحات ایندکس گوگل است که این قاعدتا پس از بهبود جایگاه کلمه کلیدی اتفاق می افتد. این امر منجر به افزایش ورودی سایت و طبعا فروش بیشتر می شود. آنها این کار را با بهینه سازی سایت و محتوای شما انجام می دهند تا با دستورالعمل های موتورهای جستجو (بخصوص گوگل) مطابقت داشته باشد. هر چه سایت شما بهینه تر باشد، احتمال رتبه بندی آن توسط موتورهای جستجو بیشتر می شود.

شرکت‌های سئو برای بهینه‌سازی وب سایت خدمات تحقیق کلمات کلیدی، لینک‌سازی، سئو تکنیکال و تولید محتوا را ارائه می‌کنند. به طور معمول، شرکت های SEO ابتدا سایت شما را آنالیز و بررسی می کنند تا بفهمند چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی باید بهبود یابد. سپس، آنها خدماتی را که فکر می کنند برای سایت شما مفیدتر هستند، انجام می دهند.

·تحقیق کلمات کلیدی

 

تحقیق کلمات کلیدی، هدفی را که در پشت هر مشکل یا سوالی که جستجو می شود را ارائه می دهد. با تحقیق در مورد عباراتی که یک موتور جستجو برای یافتن سایت شما استفاده می کند، می توانید آنها را به صورت استراتژیک در سراسر وب سایت خود قرار دهید. این استراتژی به موتورهای جستجو نشان می دهد که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید و شایسته رتبه بالاتر در نتایج جستجو هستید.

تحقیق کلمه کلیدی را می توان مهم ترین و پایه ای ترین بخش سئو دانست که نیاز به دقت و تجربه فراوان دارد. تمامی استراتژی سئو بعدی وبسایت بر اساس زیر بنای تحقیق کلمات کلیدی صورت می گیرد.

·لینک بیلدینگ

خدمات لینک سازی یا بهینه سازی off page شامل اقداماتی است که مستقیماً بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد و شامل فعالیت هایی است که خارج از وب سایت شما پیاده سازی شده باشد. برای رتبه بندی، موتورهای جستجو به جنبه های فنی سایت شما و همچنین میزان تخصص، اعتبار و قابلیت اعتماد سایت (E-A-T) نگاه می کنند. وب سایت ها می توانند E-A-T خود را با به دست آوردن بک لینک یا «رای اعتماد» از سایر وب سایت های معتبر افزایش دهند. هنگامی که یک وب سایت بک لینک های متعددی را از سایت های مرتبط و معتبر به دست می آورد، موتورهای جستجو به احتمال زیاد آن را در صفحات SERP خود بهبود رتبه می دهند.

·آنالیز سئویی رقبا

تجزیه و تحلیل رقبای سئو شامل مقایسه تاکتیک های سئو بین دو یا چند وب سایت در یک صنعت و یک کلمه کلیدی است. این تجزیه و تحلیل برای درک نقاط قوت و ضعف سایت شما و رقبا بسیار مفید است. این آنالیز شامل حجم محتوای رقبا، میزان فعالیت سئو خارجی آن ها، وضعیت سئو داخلی و ... می باشد.

·آنالیز سئو داخلی وبسایت

بررسی و اصلاح برخی موارد مانند ساختار سایت، بهبود سرعت لود، ارور های تکنیکال (مانند صفحات 404، کنونیکال و ...)، ایندکس سایت، نقشه سایت، محتوای تکراری و ... را می توان بخشی از فرایند سئو داخلی سایت دانست.

·ترک کردن جایگاه و ورودی از کلمات کلیدی

شرکت های معتبر سئو با استفاده از ابزار های مختلف مانند Serp Mojo، گوگل سرچ کنسول، آنالیتیکس و ... به بررسی جایگاه ، میزان جستجو و ورودی از کلمات کلیدی می پردازند.

·سئو محلی

سئوی محلی استراتژی است که کسب و کار آنلاین شما را برای نتایج جستجوی محلی بهینه می کند. اگر تا به حال با استفاده از موقعیت مکانی کلمه ای را جستجو کرده باشید، از لوکال سئو استفاده کرده اید. این استراتژی مشتریان را در یک منطقه، شهر یا محله خاص هدف قرار می دهد و برای مشاغل محلی حیاتی است. بهینه سازی گوگل مپ و استراتژی محتوایی بر اساس موقعیت های محلی افراد جزو برخی از خدمات لوکال سئو است.

·ریپورت های ماهانه

ارائه گزارش های ماهانه سئو روشی مفید برای نشان دادن عملکرد سایت شما در جستجو است. دستورالعمل ها و الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند. یک گزارش ماهانه می‌تواند مشتریان را از نحوه عملکرد سایت و استراتژی‌هایی که شرکت سئو اجرا می‌کند، آگاه سازد. در گزارش های ماهانه اطلاعاتی همچون میزان فعالیت صورت گرفته در بخش محتوا، لینک سازی و سئو داخلی به همراه نتایج کلمات کلیدی، افزایش یا افت میزان ورودی و ایمپرشن سایت و ... را بیان می کنیم.

راهنمای انتخاب شرکت سئو معتبر

00

 

به هنگام انتخاب برترین شرکت سئو برای انجام خدمات مدنظر خود بهتر است به مواردی همچون نمونه کار های بزرگ و کوچک به همراه تحلیل نتایج، میزان پایداری و تجربه شرکت در عرصه سئو، نحوه انجام کلاه سفید یا سیاه پروژه ها (آیا بعد از مدتی رتبه های وبسایت های کار شده به کلی از بین رفته است؟) و نحوه برقراری ارتباطات دقت نمایید و قیمت را به عنوان آخرین اولویت در نظر بگیرید چراکه شرکت سئو معتبر قیمت پایینی ندارد.

 

ارسال نظر: