شرکت دانش بنیان الوان ثابت و تولید محصول جدید ( درخشان کننده فلورسنتی )

کدخبر: 2375647

شرکت دانش بنیان الوان ثابت یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی است که در زمینه تولید مواد شیمیایی، تولید رنگ و تولید محصول جدید بنام درخشان کننده فلورسنتی فعالیت می نماید. چهار دهه از عمر فعالیت این شرکت می گذرد و در زمینه تولید رنگ و... فعالیت می نماید. امروزه شرکت الوان ثابت در جهت رفع نیازهای هموطنان گرامی و سایر کشورهای همسایه تلاش می نماید و از نظر کیفیت و قیمت در جایگاه نخست قرار گرفته است. این در حالی است که تمام تولیدات این مجموعه با تولیدات خارجی برابری می کنند و از ماندگاری و کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشند.

در حال حاضر شرکت الوان ثابت با تولید بیش از صد نوع رنگ در صنایع خوراکی و دارویی ، شوینده ، آرایشی و بهداشتی ، مشتقات نفتی و بنزین ، کودوسموم ،کاغذ ، چرم  و نساجی جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر تعداد کالاهای تولید شده توسط این شرکت به 1145 کالا رسیده است که هر کدام از آنها کاربرد های خاص خود را خواهند داشت. این شرکت تلاش کرده است تا با بهره گیری از تخصص بهترین کارشناسان و مهندسان، محصولات خود را با دوام و ماندگاری بیشتری تولید نماید. امروزه بزرگترین کارخانه ها و صنایع کشور از محصولات این شرکت دانش بنیان استفاده می نمایند.

شرکت دانش بنیان الوان ثابت در اهداف پیش رو خود بنا دارد تمام مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز خود و صنایع وابسته کشور را تولید و بومی سازی نماید .

درخشان کننده فلورسنتی توسط تیم تحقیقاتی شرکت الوان ثابت به سرپرستی مهندس امیر وهاب وهاب زاده با ساعت ها تلاش و کوشش، تولید و عرضه به بازار نمایند.

00

 

 

ارسال نظر: