نمایندگی اشنایدر در لاله‌زار تهران

کدخبر: 2375648

مجموعه اشنایدر در سال ۱۸۳۶ توسط جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر در فرانسه تاسیس شد و در سال ۱۹۸۱ توسعه یافت. این مجموعه اکنون بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد و در ابتدای فعالیت خود در حوزه آهن‌آلات و ماشین‌های سنگین گام برداشت و امروزه در تولید بسیاری از ابزارآلات صنعتی فعالیت دارد.

جالب است بدانید مجموعه اشنایدر جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا می‌باشد و نمایندگی آن در تهران با نام اشنایدر الکتریک یکی از برترین‌ مجموعه‌ها در حوزه صنعت برق است این نمایندگی یکی از برترین مراکز ارائه قطعات مرتبط با صنعت برق به‌شمار می‌آید و در شهرهای دیگری از جمله مشهد، شیراز، تبریز و... نیز نمایندگی‌های اشنایدر وجود دارند.

 

آشنایی با تامین تجهیزات فنی آنیلدنمایندگی اشنایدر الکتریک در لاله‌زار تهران

تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک در لاله‌زار تهران تولیدات گسترده‌ای دارد و در ارائه انواع مختلف رله، کلید اتوماتیک، انواع قطعات برقی خودرو، کنتاکتور، انواع چراغ سیگنال، انواع تایمر کتابی و تاسیسات برقی مجموعه‌ای کامل به‌حساب می‌آید. این نمایندگی یکی از برترین مجموعه‌های تولیدی ابزارآلات برقی بوده و یکی از معتبرترین مجموعه‌های تولیدی این ابزارآلات به‌شمار می‌آید.

 

آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک درتهران با هدف تهیه و فروش ابزارآلات باکیفیت، از گذشته قصد داشته محصولات مناسبی را در اختیار مشتریانش قرار دهد. تولیدات این مجموعه همگام با استاندارهای جهانی بوده و در دست داشتن تمام بازار قطعات برقی یکی دیگر از اهداف بزرگ این مجموعه می‌باشد. اشنایدر الکتریک در حیطه تولیدات خود همواره رضایت مشتریانش را بدست آورده و با سابقه‌ی درخشان خود، در حوزه‌ی فعالیت‌های تاسیساتی، مهندسی و زیربنای صنایع، به ارائه خدمات می‌پردازد.

 

 

سایر نمایندگی‌های اشنایدر الکتریک

شرکت تامین تجهیزات فنی اشنایدرالکتریک علاوه‌بر تهران در برخی شهرهای دیگر ایران نیز نمایندگی فعال دارد. به‌همین علت علاوه‌بر در دست داشتن بازار داخلی ایران، این نمایندگی‌، در خارج از ایران نیز فعالیت دارد و در مقایسه با سایر مجموعه‌های مرتبط در این حوزه، اشنایدر الکتریک مجموعه‌ای برتر به‌حساب می‌آید.

 

نمایندگی‌ اشنایدر الکتریک در لاله‌زار تهران به‌همراه تمامی نمایندگان دیگر این مجموعه در شهرهای دیگر ایران همواره محصولات برقی و غیربرقی خود را با بالاترین کیفیت به همراه گارانتی در اختیار تمامی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و برای تمامی محصولات تولیدی خود ضمانت کالا را درنظر می‌گیرند.

 

محصولات تهران اشنایدر

تامین تجهیزات فنی آنیل تمامی محصولات شرکت اشنایدر الکتریک توسط مجموعه تهران اشنایدر تولید می‌شود که دو محصول کلید هوایی اشنایدر و کنتاکتور اشنایدر با تمامی زیرشاخه‌هایشان دو جزء مهم از تولیدات این مجموعه به‌حساب می‌آیند. همچنین محصولاتی چون رله کنترل، سنسور و شاسی اشنایدر، کلید مینیاتوری، پرشر سوئیچ، کلید حرارتی و میکروسوئیچ از دیگر محصولات تولیدی مجموعه تهران اشنایدر بوده که با بالاترین کیفیت ممکن در این مجموعه تولید می‌شوند.

 

تولیدات اولیه Schneider Electric

در اوایل قرن ۱۹ این شرکت در زمینه صنایع فولاد، ماشین آلات سنگین، آهن و کشتی‌سازی فعالیت می‌نمود اما بعد از گذشت مدت زمانی در سال ۱۹۱۹ با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی، تجهیزات الکتریکی مربوط به نیروگاه‌ها و تامین تجهیزات تابلوهای برق فعالیت خود را ادامه داد.

تامین تجهیزات فنی آنیل اولین نامیندگی در لاله زار تهران میباشد.

 

فعالیت اشنایدر الکتریک در زمینه رباتیک

شاید جالب باشد بدانید مجموعه اشنایدر الکتریک در زمینه رباتیک نیز فعالیت گسترده دارد و فعالیت رباتیک این مجموعه جهت ساخت ربات‌های مخصوص حمل بار می‌باشد. اشنایدر الکتریک برای تمامی مجموعه‌های بزرگ، ربات‌های مخصوص حمل بارهای سنگین را تولید می‌کند. همچنین این مجموعه محصولاتی نظیر ترانسفورماتورها، انواع تجهیزات ضروری جهت ایمنی، محافظ‌های کنترل‌کننده ورودی‌های شدید، سنسورهای مختلف و تکنولوژی‌های RFID نیز دارا می‌باشد که این محصولات تماما، به بخش رباتیک این مجموعه موفق مرتبط می‌شود.

 

نکاتی درباره شرکت اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک یک مجموعه در شهر روی ملزمون فرانسه است که علاوه‌بر فعالیت در زمینه تجهیزات الکتریکی در زمینه توزیع و انتقال انرژی الکتریکی نیز فعال است. این مجموعه در جهت پیشرفت روز افزون خود و بالا بردن میزان سوددهی در برخی از کشورهای جهان نمایندگی فعال ایجاد کرده است که محصولات این نمایندگی‌ها تحت لیسانس این شرکت بوده و کلیه محصولات با نظارت این شرکت تولید می‌شود. در ایران نیز مانند سایر کشورهای دیگر این مجموعه نمایندگی داشته و تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک واقع در لاله‌زار تهران برترین نمایندگی این شرکت در ایران است.

۳برهه زمانی مهم و مرتبط با مجموعه اشنایدر الکتریک

  • آغاز به کار (1836)

در این زمان بیش‌تر تمرکز این مجموعه بر روی صنایع پایه مانند اسلحه، فلز و آهن بود.

  • قرن بیستم

از سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۷ این مجموعه بر روی بخش الکتریسیته تمرکز بیش‌تری داشته و از فعالیت بر روی صنایعی مانند فلزات و کشتی‌سازی فاصله گرفته است.

 

در حال حاضر

نمایندگی تامین تجهیزات آنیل، نمایندگی اشنایدر الکتریک در تهران است که چند سالی است که در حوزه تکنولوژی‌های جدید گام برداشته و این مجموعه در سال ۲۰۱۵ برند Life is on جهت افزایش تاثیرگذاری ثبت نمود و مهم‌تر از آن در سال ۲۰۱۶ مجموعه اشنایدر پا به دنیای اینترنت اشیا گذاشت و هم‌اکنون این شرکت یکی از برترین مجموعه‌ها در این میباشد که این محصولات را وارد میکند.

تامین تجهیزات فنی آنیل بطور مستقیم محصولات را وارد بازار میکند و شما با اصلی ترین کیفیت این محصولات را میتوانید تهیه کنید.

 

جزئی‌ترین زمینه‌های فعالیت مجموعه اشنایدر الکتریک

  • اتوماسیون‌های ساختمان و صنعتی

  • سیستم‌های کنترل

  • کسب‌کارهای کوچک مسکونی

  • اتوماسیون شبکه و توزیع ولتاژ متوسط

  • دسترسی‌های انرژی

  • خنک‌کننده‌ها

  • انرژی‌های خورشیدی

  • تولید زمینه‌های ذخیره انرژی

  • قدرت بحرانی و رک

  • سایر موارد مربوط به قطعات برقی

 

تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک در لاله‌زار تهران برترین نمایندگی اشنایدر در ایران

در میان نمایندگی‌های مختلف شرکت اشنایدر در ایران، تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک در لاله‌زار تهران جزو بهترین نمایندگی‌‌های این شرکت می‌باشد. تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر با بیش‌از ۱۰ سال فعالیت در حوزه تهیه تجهیزات برقی و فروش محصولات به مشتری، یکی از برترین مجموعه‌ها بوده و موفق‌ترین نمایندگی اشنایدر در ایران به‌حساب می‌آید. تجهیزات فنی آنیل در مقایسه با سایر نمایندگی‌های اشنایدر از لحاظ قطعات و ابزارآلات در سطح فوق‌العاده‌ای عمل کرده و تمامی ابزارآلات برقی موردنیاز را در اختیار دارد.

 

 

کلام پایانی

ما در مطالب این‌صفحه درباره تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی اشنایدر الکتریک در لاله‌زار تهران سخن گفتیم و درباره اهداف، محصولات و نمایندگی‌های این مجموعه اطلاعات مناسبی در اختیار شما همراهان گرامی قرار دادیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما عزیزان مفید بوده باشد و به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر تمامی محصولات این مجموعه را مشاهده کنید.

 

ارسال نظر: