تعرفه خدمات تولید محتوا تخصصی در شرکت ها چقدر است؟

کدخبر: 2375655

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها برای فعالیت‌هایی که در زمینه تولید محتوا انجام می‌دهند، تعرفه خدمات تولید محتوا متفاوتی را دریافت می‌کنند. آیا شما هم تا به حال نیاز به استفاده از این شرکت‌ها برای وب سایت خود داشته‎اید؟ ممکن است این اولین بار باشد که نیاز به تولید محتوا برای پلتفرم خود پیدا کرده‌اید و از هزینه‌ها بی خبر هستید. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا تعرفه خدمات تولید محتوا سه شرکت بزرگ در این زمینه را بررسی کنیم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

درباره تعرفه خدمات تولید محتوا بیشتر بدانیم

قبل از اینکه به شرکت‌های برتر در زمینه تولید محتوا و تعرفه‌های آن‌ها بپردازیم، بهتر است بدانیم که تعرفه خدمات تولید محتوا چیست و بر اساس چه مواردی محاسبه می‎شوند. همان‌طور که می‎دانید شرکت‎های تولید محتوای بسیار زیادی در ایران فعالیت می‌کنند که هرکدام از آن‌ها سفارش تولید محتوا را از کارفرماهای مختلف دریافت کرده و آن‌ها را انجام می‌دهند.

با این حال هر کدام از این سفارشات دارای مشخصاتی است که شامل هزینه‌هایی می‎شود. به طور معمول اغلب تولید محتوا به صورت متنی است. این متون ممکن است به صورت‎ها و موضوعات مختلف نوشته شوند. اگر موضوع متن تخصصی باشد یا نیاز به نوشتن در یک زبان دیگر پیدا کند، تعرفه تولید محتوا برای آن بیشتر از یک متن با موضوع معمولی محاسبه می‎شود. هم‎چنین تعداد کاراکترها و کلمات متن نیز بر تعرفه تاثیرگذار هستند.

 بر اساس تخصصی یا عمومی بودن متون هرچقدر تعداد کلمات استفاده شده در آن بیشتر باشد، قیمت محتوای تولید شده نیز بالاتر می‎رود. هم‎چنین سئو متنون نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. گاهی اوقات نیاز است برای یک سفارش تولید محتوا اینفوگرافیک یا عکس نیز تولید شود در این صورت تعرفه تولید محتوا متفاوت می‎شود. در ادامه این متن سه شرکت معروف در این زمینه را از نظر تعرفه بررسی می‌کنیم.

تعرفه خدمات تولید محتوای شرکت کدُ سئو به چه صورت است؟

تعرفه خدمات تولید محتوای شرکت کدُ سئو

شرکت کدُ سئو یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید محتوا است که تمامی سفارش‌های تولید محتوا، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی پورتال، دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، پادکست و تبلیغات در گوگل فعالیت دارد. این سایت خدمات خود را با تعرفه‌ای مناسب در اختیار کسانی که نیاز به تولید محتوا دارند، می‌گذارد.

تعرفه خدمات تولید محتوا یک محتوای فارسی با تعداد کلمات ۷۰۰ کلمه ۴۷،۸۴۰ تومان می‌شود. البته این محتوا به صورت پست وبلاگ و مقاله است که موضوع آن بازاریابی و تبلیغات بوده و لحن آن ادبی و رسمی است. زمان محتوا نیز بر این عدد تاثیر دارد.

 هم‌چنین این شرکت پکیج‌های محتوا را آماده کرده است ‌و افرادی که بیشتر از ۱۰ سفارش محتوا دارند می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. این پلن‌ها به صورت طلایی، اقتصادی، برنزی، نقره‌ای، پلن محتوا ۱، ۲، ۳ و ۴ وجود دارد. شما می‎توانید با مراجعه به سایت کدُ سئو از مشاوره‌های آنلاین این سایت بهره ببرید و محتوای خود را به صورت هوشمندانه سفارش دهید.

 برای شروع سفارش ابتدا باید در سایت عضو شوید. کسانی که آشنایی با سایت ندارند می‎توانند از فیلم‌های آموزشی آپلود شده روی سایت استفاده کنند.

در پلن‌های رنگی استراتژی محتوا رعایت می‌شود اما در اعداد این قابلیت وجود ندارد. هم‌چنین پکیج‌هایی برای محتوای اینستاگرام نیز وجود دارند که تمامی موارد برای اینستاگرام را رعایت می‌کند. این پلن‌ها هم اکنون دارای تخفیف هستند‌ که برای سفارش اول در نظر گرفته شده است‌.

تعرفه خدمات تولید محتوای شرکت نویسش چقدر است؟

تعرفه خدمات تولید محتوای شرکت نویسش

یکی دیگر از شرکت‌های مهم در زمینه تولید محتوا نویسش است. این شرکت تولید محتوای متنی برای وبلاگ، معرفی محصولات و رپرتاژ آگهی را برای کسب‌ و کارها آماده می‌کند. هم‌چنین محتوایی که در این سایت تولید می‌شود بسیار با کیفیت بوده و توسط نویسنده‌های محتوا تخصص بالا نوشته می‌شود.

 تعرفه خدمات تولید محتوا در این سایت برای یک سفارش محتوای ۷۰۰ کلمه‌ای که ۴ تا ۶ روز زمان می‌برد، ۶۲،۸۰۰ تومان است. این محتوا سئو شده به صورت پست وبلاگ و مقاله است و به صورت تحقیق و تالیفی نوشته می‌شود.

شما در نویسش نیز می‌توانید با کلیک بر روی نویسش پلاس بسته محتوایی خود را بسازید که شامل محتواهای بیشتر، استراتژی محتوا، تحلیل کلمات کلیدی و عارضه یابی سایت است. هم‌چنین برای آن ویراستاری نیز در نظر گرفته می‌شود.

سفارش برای تولید محتوا در این سایت با مراجعه به سایت آغاز می‎شود. می‌توانید تعداد محتوای مورد نظر خود را انتخاب کرده و با مشاوره سایت درباره محتوا مشورت کنید.

تعرفه خدمات تولید محتوای شرکت الو محتوا چقدر است؟

شرکت الو محتوا از مجموعه‌های قوی فعال در زمینه تولید محتوا و سئو سایت است که تولید محتوای متنی را در بیشتر زمینه‌ها انجام می‌دهد. این شرکت هم‌چنین خدمات تولید محتوای فوری، سفارش پادکست، دیتا اینتری، طراحی موشن گرافیک، گزارش سایت رقبا و مشاوره سئو را انجام می‌دهد.

تعرفه خدمات تولید محتوا برای یک محتوای ۷۰۰ کلمه فارسی در این سایت ۶۳۰۰۰ تومان است. هم‌چنین این شرکت نیز پلن حرفه‌ای، پیشرفته و پایه دارد که هر کدام دارای تعرفه‌های متفاوت هستند. این پلن‌ها امکان تحویل فوری دارند و مناسب برای مجله‌ها هستند. هم‌چنین الو محتوا برای اینستاگرام نیز محتوا تولید می‌کند که این‌ها نیز دارای پلن هستند‌.

سفارش در الو محتوا نیز در سایت این شرکت انجام می‎شود. شما به عنوان مشتری وارد سایت شده در آن ثبت نام کرده و پلن مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس آن را ثبت کنید.

چطور از تخفیف تعرفه های تولید محتوا اطلاع پیدا کنیم؟

شرکت‌هایی که در بالا معرفی کردیم، گاهی اوقات تخفیفاتی را برای مشتریان اول یا وفادار خود قرار می‌دهند که در آن‎ها محتواها ارزان‌تر از حد معمول خود هستند. برای اطلاع از تخفیف‎ها باید در سایت آن‎ها عضو شوید و خبرنامه را فعال کنید. گاهی فقط با عضویت و ارسال پیامک شما از تخفیف‎های ویژه اطلاع پیدا خواهید کرد.

 البته این سایت‌ها ممکن است برای افرادی که تعداد زیادی محتوا را سفارش می‌دهند، تخفیف در نظر بگیرند که این روی پلن انتخابی به صورت خودکار اعمال می‎شود. با این حال بسیار ضروری است که در سایت این شرکت‌ها ثبت نام را انجام داده و از این طریق سفارش محتوا و سئو را ثبت کنید.

کدام شرکت برای سفارش تولید محتوا مناسب است؟

در بالا مشاهده کردید که سه شرکت مطرح در این زمینه که هر کدام مشتریان زیادی را دارند و در زمینه تولید محتوا و سئو سایت بسیار قدرتمند هستند معرفی کردیم. تعرفه خدمات تولید محتوا برای هر کدام از این شرکت‌ها نیز بیان شد.

این تعرفه بر اساس موارد مختلفی در نظر گرفته می‎شود که برای هر شرکت متفاوت است. با این حال همان‌طور که توجه کردید، شرکت کدُ سئو نسبت به دو مجموعه دیگر هزینه‎های مناسب‌تری را دریافت می‌کند. هم‌چنین این شرکت برای انواع مختلف محتوا در تعداد بالا شرایط ویژه‎ای در نظر گرفته است که شما می‌توانید تخفیف را در این پلن‌ها هم مشاهده کنید.

ممکن است با خود فکر کنید که کیفیت محتواهای تولید شده در کدُ سئو پایین‌تر است، به همین خاطر قیمت کمتر محاسبه می‌شود. با این حال باید گفت که می‌توان نمونه کارها را در وب سایت این شرکت مشاهده کرد و بعد از آن نسبت به سفارش محتوا با خیالی آسوده اقدام کنید. به نمونه کارهای تولید محتوا از طریق گزینه ‌های بالای سایت دسترسی خواهید داشت.

 

برچسب ها : شرکت های تولید محتوا,خدمات تولید محتوا,کدُ سئو,نویسش,الو محتوا

 

ارسال نظر: