بهترین سرمایه گذاری در شمال | ویلا دوبلکس بخریم یا تریبلکس؟

کدخبر: 2375738

شمال را اینگونه در نظر بگیرید: یک ویلای دوبلکس در روستایی شگفت انگیز در تپه های هیرکانی دارید، ماکارونی تازه با دوغ محلی غذای ظهر است، مهمان امروزتان یک دوست دور است و سفره را در بالکن طبقه بالا چیده اید، سر می چرخانید و شمعدانی همسایه،  تصویر شالیزار، دختری که از درخت آویزان است تا تمشک بچیند و پسربچه ای که درحال بردن آلو های وحشی به لب جاده برای فروش است با نگاه به اطراف دستگیرتان می شود. بدین سان خرید نه تنها ویلا دوبلکس که حتی تریبلکس، خواسته ما از شمال است، آیا رؤیای دوری است؟ هرگز، آیا نمی شود رؤیا های هیرکانی خود را زندگی کرد؟ شک نکنید.

سفر به شمال

بیایید کمی به عقب برگردیم، به قبل از ورود به شمال. درست از لحظه ای که سفر به شمال آغازمی شود چه از هراز سفر را استارت بزنیم چه فیروزکوه و چالوس و حتی بزرگراه تهران شمال، زیبایی ها به ترتیب سبز می شوند و هر لحظه تو را متوقف می کنند تا بایستی و بخشی از زیبایی ها را در حافظه موبایت برای همیشه نگه داری. واقعا شمال یک جعبه بزرگ از نایاب ترین مدادرنگی های دنیاست و سرشار از رنگ هایی که نمی دانی چطور و چگونه حاصل شده اند فقط عجیب دلنشین اند و این بزرگ ترین سرمایه و راز خطه شمال است.

ساخت دوبلکس و تریبلکس دقیقا به همین دلیل و با هدف مشاهده واضح تر زیبایی های شمال دائما زو به رشد است، چه سواحل سرخرود هدف باشد چه جنگل چمستان باز هم ساخت ویلا دوبلکس یا تریبلکس می تواند نتیجه لوکس تری به ارمغان بیاورد و عظمت شمال را بیشتر یادآور شود. سرمایه گذاری در شمال می تواند به معنای خرید ویلا در شمال باشد اما ویلا دارای انواع متفاوتی است و از فلت یا یک طبقه تا تریبلکس متفاوت خواهد بود. ترجیح شما چیست؟ تصمیم گیری در این خصوص دشوار است و اول خونه برآن است برای انتخاب راحت تر، اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه دهد. 

گفتنی است، خانه های فلت، دوبلکس، تریبلکس در اشکال و پیکربندی های مختلفی وجود دارند، تفاوت در تعداد خانواده هایی است که سازه برای نگهداری آن ها طراحی شده است و عموما خانه های لوکس در دوبلکس و تریبلکس خلاصه می شود که برای مردم همیشه جذاب است.

دوبلکس

ساخت ویلا دوبلکس

تصور کنید که در مکان ایده آل خود، در یک شهر ساحلی خرید ویلا دوبلکس به شما پیشنهاد شده است می توانید عصر تابستان روی صندلی تراس بنشینید و تلاش موج و شکوه آسمان را از آن بالا ببینی.

یک ویلا دوبلکس یکی از قهرمانان گمنام دنیای دارایی است که اغلب قادر به ایجاد یک سرمایه گذاری قوی با قیمتی بسیار پایین تر از یک جفت ویلای مجزا است. در دوبلکس، دو واحد زیر یک سقف است و هر دو واحد متعلق به یک نفر است، نشیمن و غذاخوری پایین و عموما اتاق ها در طبقه بالا هستند تا حریم خصوصی رعایت شود و از نظر ما خرید ویلا دوبلکس به صرفه جویی در هزینه خرید کمک می کند چون به زمین بسیار کمی نیاز دارد. جذابیت دوبلکس برای خریدار ویلا در شمال زیاد است، فرض کن در جایی که زیبایی لنگر انداخته و پر از سواحل بکر و مناظر دیدنی است با خرید ویلا دوبلکس جادار و مجلل با یک تراس وسیع که رو به منظره دریاست و یک حیاط بزرگ که نشیمن و فضای باز و باربیکیو دارد، می شود بی آن که پایت را از ویلا بیرون بگذاری هر لحظه شاهد تغییرات رنگ آسمان باشی، طبیعت شمال گاهی حتی نیاز به دیدن هم ندارد فقط باید لمسش کرد، همان بوی شرجی و نم درخت که به صورتت می خورد ناخودآگاه چشمانت را می بندی تا برای چند ثانیه هیچ چیز نبینی. به همین دلیل خرید ویلا دوبلکس در شمال پرطمطراق است.

تریبلکس

ویلا تریبلکس

تریبلکس یک واحد مسکونی با سه اقامتگاه یا سه واحد نشیمن مجزاست، یعنی اگر شما یک ویلای تریبلکس خریداری می کنید اما سه خانواده توأمان می توانند در این ویلا زندگی کنند که نشان می دهد اجاره ویلا، درآمد فعال و ایده آلی است. عموما هدف از خرید تریبلکس در شمال، دسترسی به مناظر بی نظیری است که از ارتفاع بهتر دیده می شوند، به همین جهت، تراس بزرگ و مجهز جزء لاینفک ویلا تریبلکس است. نشیمن های اعظم، پنجره های کف تا سقف، نور زیاد و استخر خصوصی برای لذت بردن از طلوع و غروب همواره در تریبلکس ها وجود دارد.

در چه چیزی باید سرمایه گذاری کنید؟

حتی سرمایه‌گذاران املاک نیز این روزها محافظه‌کار‌تر هستند و اغلب به سمت سرمایه‌گذاری ‌هایی با جریان نقدی بیشتر، گرایش پیدا می‌کنند و شاید از نظر شهودی، خرید یک ویلا تریبلکس به جای دوبلکس ارزنده تر باشد. در سمت اجاره، بله، شما با تریبلکس جریان نقدی بیشتری خواهید داشت زیرا تعداد واحدهای بیشتری دارید. اما از آنجایی که قیمت ویلا تریبلکس بالاتر است، آیا واقعاً این نوع محاسبه کار درستی است؟ مهم است که به یاد داشته باشید وضعیت اجاره فعلی کاملاً منعکس کننده روند های بلندمدت نیست با این حال حتی اگر هم چنین باشد، رشد قیمت ها و افزایش ارزش بازار ملک در حال حاضر، مردم را به سمت سرمایه گذاری بر املاک ارزان تر سوق داده است.

از طرفی،  با ویلای تریبلکس، آزادی کمتری برای خلاقیت و خلق ارزش افزوده برای وجود دارد و شما تقریباً برای تعمیرات و ارتقاء ویلا محدود خواهید شد اما باتوجه به نوع طراحی و ساخت دوبلکس، قابلیت پیاده سازی ایده ها بیشتر است. با همه این ها، نوع سرمایه گذاری و نتیجه آن به فاکتور های زیادی از جمله شهر، نوع ملک، لوکیشن، فاصله با دریا و جذابیت های شمال، متراژ، آینده منطقه، نوع سرمایه گذاری های مرسوم در همسایگی ملک و غیره وابسته است دقیقا به همین دلیل است که برخی از سرمایه‌گذاران یک تریبلکس را به جای دوبلکس انتخاب می‌کنند و تعدادی کاملا بالعکس. ما می توانیم به صورت دقیق تر متناسب با تقاضای شما، ارزیابی کرده و با شما همفکری کنیم.

با اول خونه سرمایه گذاری سخت نیست

اگر تصمیم به خرید ویلا دوبلکس یا تریبلکس گرفتید، ما پیشنهادی را به شما ارائه خواهیم داد که  بهترین ارزش قیمتی و یک خرید بدون استرس برای شما خواهد داشت.

 

 

 

ارسال نظر: