هتل ارم قشم، هتلی در مجاورت دریای خلیج فارس

کدخبر: 2375772

 

یکی از مهمترین کارها در سفر، رزرو هتل مناسب و شیک برای اقامت است. با انتخاب هتل مناسب و مجهز در سفر، تمام نیازهای ما به خوبی برطرف می شود و روزهای سفر را با خاطرات خوب و آرامش خاطر پشت سر می گذاریم. جزیره قشم، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است که در جنوب کشور قرار دارد. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید و به فکر رزرو هتل در قشم هستید، در این نوشته با یکی از هتل های لوکس و مجهز قشم آشنا خواهید شد.

هتل ارم قشم، هتلی زیبا و شیک است که در بلوار آزادگان قرار دارد. این هتل در 5 طبقه ساخته شده است و 96 اتاق و سوئیت مختلف دارد. یکی از بزرگترین مزایای هتل ارم، مجاورت هتل با ساحل دریای خلیج فارس است؛ در نتیجه با رزرو هتل ارم قشم، صبح ها با صدای پرندگان دریایی و امواج دریا از خواب بیدار می شوید و هر زمان که خواستید می توانید دریای آبی و زیبای خلیج فارس را از پنجره اتاقتان تماشا کنید. همچنین از هتل ارم قشم، به راحتی به مرکز شهر و مراکز تجاری جزیره قشم دسترسی خواهید داشت و رفت و آمد برایتان راحت تر انجام می شود. بنابراین اگر به دنبال هتلی شیک و تمیز در قشم هستید و می خواهید روزهای سفرتان را با آرامش سپری کنید، هتل ارم قشم گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهد بود. برای رزرو آسان هتل و اقامتگاه، می توانید همین حالا به سایت سفربازی سر بزنید و هتل ارم قشم را خیلی راحت رزرو کنید.

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل ارم قشم

در هتل ارم قشم، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته دبل، اتاق های دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره، واحد دلخواه خود را انتخاب کنید. چشم انداز اتاق های هتل ارم قشم رو به دریا و رو به شهر است و بعضی از اتاق های هتل هم در طبقه همکف و زیر همکف قرار دارند.

یکی از مزایای رزرو هتل ارم قشم، هزینه مناسب اقامت در این هتل است؛ در نتیجه بدون پرداخت هزینه های زیاد، در یکی از تمیزترین هتلهای جزیره قشم اقامت خواهید داشت.

00

کیفیت امکانات رفاهی هتل، موضوع مهمی است که برای رزرو هتل در قشم باید به آن توجه کرد. در ادامه با امکانات رفاهی ارائه شده در هتل ارم قشم آشنا خواهید شد.

امکانات رفاهی هتل ارم قشم

در اتاق ها و سوئیت های هتل ارم قشم، تجهیزاتی مانند مبلمان، یخچال، چای ساز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات و وسایل بهداشتی مانند حوله، دمپایی، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان و سشوار وجود دارد و شما می توانید از این امکانات و تجهیزات در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

خدمات و بخش های جذاب هتل ارم قشم

در هتل ارم قشم، پارک و فضای بازی کودکان وجود دارد. در نتیجه برای سرگرم کردن و بازی با بچه ها می توانید به پارک کودکان هتل بروید. در محوطه هتل ارم هم مسیر مخصوص پیاده روی وجود دارد که در این قسمت از هتل می توانید قدم بزنید و پیاده روی کنید. سالن بیلیارد، یکی دیگر از امکانات تفریحی هتل ارم است که 2 میز بزرگ با 8 بال دارد. شما می توانید به همراه دوستان و عزیزان خود به سالن بیلیارد هتل بروید و بازی کنید.

همچنین مهمانان هتل می توانند برای تجربه آرامش عمیق به اتاق ماساژ بروند و انواع ماساژ ریلکسی را در محیطی آرامش بخش دریافت کنند.

00

 

بخش فروش صنایع دستی و سوغاتی قشم در هتل ارم

یکی از جذاب ترین بخش های هتل ارم قشم، کانتر گردشگری هتل است که انواع صنایع دستی و سوغاتی های جزیره قشم مانند صدف های دریایی، وسایل حصیری، پارچه های رودوزی شده، ادویه های جنوبی و... را عرضه می کند. مهمانان عزیز می توانند به کانتر گردشگری هتل ارم قشم بروند و ضمن آشنایی با صنایع دستی قشم، انواع سوغاتی ها و خوراکی های خوشمزه را تهیه کنند.

سرویس های ارائه شده در هتل ارم قشم

وجود تاکسی سرویس، خودپرداز اختصاصی، پارکینگ، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و بخش خشکشویی از دیگر خدمات ارائه شده در هتل ارم است و شما با رزرو هتل ارم قشم، از تمام این بخش ها و خدمات می توانید استفاده کنید.

پرسنل خوش برخورد و حرفه ای در هتل ارم قشم

یکی از امتیازهای بزرگ هتل ارم قشم، وجود پرسنل خوش برخورد و مسئولیت پذیر این هتل است. از همان لحظه ورود به بخش پذیرش هتل ارم، شاهد برخورد مهربانانه پرسنل هتل خواهید بود و این ارتباط خوب تا انتهای حضور شما در هتل برقرار خواهد بود. برخورد خوب پرسنل هتل ارم قشم به شما احساس آرامش و امنیت می دهد.

وجود گواهی استاندارد خدمات گردشگری در هتل ارم جزیره قشم

هتل ارم قشم، گواهی استاندارد خدمات گردشگری را از سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کرده است و تضمین می کند که مسافران قشم، در این هتل راحتی و آرامش را به معنای واقعی تجربه می کنند. برای رزرو آسان هتل ارم، همین حالا به سایت رزرو اقامتگاه سفربازی مراجعه کنید و این هتل چهارستاره را برای اقامت خود در جزیره زیبای کیش انتخاب کنید.

خوردن خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی ها در هتل ارم قشم

این هتل با داشتن رستوران دو طبقه و کافی شاپ، میزبان خوبی برای پذیرایی از مهمانان در وعده های صبحانه، ناهار و شام است. شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و بین المللی را در رستوران هتل ارم میل کنید و برای نوشیدن انواع قهوه، آبمیوه و خوردن شیک و گلاسه و کیک به کافی شاپ بروید. چشم انداز رستوران و کافی شاپ هتل ارم رو به دریا است و همین موضوع لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند.

همچنین در محوطه هتل ارم نیز سفره خانه سنتی هتل وجود دارد که تنها در فصول پاییز و زمستان فعالیت می کند؛ زیرا هوای قشم در بهار و تابستان بسیار گرم و شرجی می شود. اگر در نیمه دوم سال به جزیره قشم سفر کنید، می توانید روی تخت های داخل محوطه هتل بنشینید و چای یا غذای دلخواه خود را در سفره خانه سنتی هتل ارم نوش جان کنید.

سالن های بیزینسی در هتل ارم قشم

علاوه بر تمام امکانات گفته شده، در هتل ارم قشم سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر با انواع تجهیزات صوتی و تصویری، پرده سفید، باندهای صوتی، میکروفن و... وجود دارد. افرادی که برای انجام کار یا ماموریت به این جزیره سفر می کنند و در هتل ارم قشم اقامت دارند، می توانند از تجهیزات بیزینسی هتل استفاده کنند.

00

موقعیت مکانی عالی هتل ارم قشم

علاوه بر اینها، موقعیت مکانی هتل ارم بسیار عالی است و دسترسی خوبی به مراکز خرید قشم و ساحل دریای خلیج فارس دارد. این هتل در یکی از مناطق جذاب جزیره قشم ساخته شده است. به دلیل موقعیت مکانی خوب این هتل، بازدید از جاذبه های جزیره قشم برای شما راحت تر خواهد بود. همچنین برای گردش راحت در جزیره قشم می توانید از خدمات تاکسی سرویس و آژانس هتل ارم نیز استفاده کنید.

اگر دوست دارید روزهای سفرتان را در هتلی آرام و شیک بگذرانید، هتل ارم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. برای رزرو آسان هتل چهارستاره ارم در جزیره قشم، از سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی اقدام به این کار کنید و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را خیلی سریع رزرو کنید.

 

 

ارسال نظر: