تزئین بالکن با دیوار سبز مصنوعی و فنس چمنی

کدخبر: 2375816

بسیاری از مردم ایران به خرید خانه‌های دارای بالکن علاقه زیادی دارند و پس از خرید خانه با استفاده از دیوار سبز مصنوعی و فنس چمنی، محوطه بالکن را تزئین می‌کنند تا اوقات فراغت خود را در یک فضای دلنشین، آرام و زیبا سپری کنند‌. تزئین بالکن در افزایش طراوت و بهبود روحیه ساکنان خانه تاثیرگذار خواهد بود؛ زیرا بر اساس گفته روانشناس‌ها، رنگ سبز یکی از رنگ‌های آرام بخش است که انرژی‌های منفی را از انسان دور می‌کند. گرین وال مصنوعی و فنس چمن مصنوعی از نظر ظاهری بسیار زیبا و طبیعی هستند. این محصولات تزئینی از تنوع زیادی برخوردارند و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، کیفیت خود را از دست نمی‌دهند‌. از ویژگی‌های دیگر دیوارهای سبز مصنوعی و فنس‌های چمنی، می‌توان به مواردی مانند ماندگاری بالا، تامین امنیت، سازگاری با محیط زیست، قیمت مناسب و مقرون به صرفه و نصب راحت اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌ها و مزایای دیوار سبز مصنوعی و فنس‌ چمنی برای تزئین بالکن صحبت کنیم.چمن مصنوعی دیواری

دیوار سبز مصنوعی چیست و چگونه به تزئین بالکن کمک می‌کند؟

دیوار سبز مصنوعی که با نام گرین وال مصنوعی هم شناخته می‌شود، محصولی از جنس پلی اتیلن است که بعد از ترکیب با رنگ و مواد پایدار کننده، به شکل مذاب در قالب‌هایی به شکل گیاهان ریخته می‌شود و بعد از اتمام مراحل قالب‌گیری، درست شبیه گیاهان طبیعی روی پنل‌هایی با ابعاد متنوع قرار می‌گیرد تا برای نصب روی دیوار مورد استفاده قرار بگیرد. با نصب این دیوار بر روی سطح دیوارهای بالکن، می‌توان محیط این بخش از منازل را سرسبز و دلپذیر کرد. نصب گرین وال مصنوعی روی دیوار بالکن کار بسیار راحتی است و به تخصص بالایی نیاز ندارد. کیفیت مواد اولیه این محصول به حدی بالاست که با قرار گرفتن در مقابل آتش، حرارت بالا، اشعه نور خورشید، باران، برف و باد و غیره به سرعت آتش نمی‌گیرد، تغییر رنگ نمی‌دهد و پوسیده نمی‌شود‌. گرین وال‌ها دارای رنگ‌بندی و طرح‌های متنوعی هستند و افراد طبق سلیقه خود، می‌توانند از بین گل‌ها و بوته‌های مصنوعی زیبا، یک نمونه برای تزئین دیوارهای بالکن خود انتخاب کنند.

جالب است بدانید که دیوارهای سبز مصنوعی، فقط برای تزئین فضای بالکن‌ها کاربرد ندارند؛ بلکه از این محصول می‌توان برای نصب روی دیوارهای موجود در دکوراسیون داخلی بیمارستان‌ها، لابی هتل‌ها، باشگاه‌های ورزشی، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، آپارتمان‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری و تجاری نیز استفاده کرد و از زیبایی‌های آن لذت برد. این دیوارها برخلاف دیوار سبز طبیعی، به آبیاری نیازی ندارند و دیگر نیازی به صرف هزینه‌های زیاد برای لوله‌کشی و آبیاری نیست. عواملی مانند تغییرات آب و هوا، بارش برف و باران در پاییز و زمستان، تابش شدید نور آفتاب در فصل تابستان، آفت‌ها و بیماری‌های گیاهی، عدم وجود کود و تغذیه نامناسب گیاهان، باعث از بین رفتن دیوار سبز طبیعی می‌شود؛ اما با نصب دیوار سبز مصنوعی روی دیوار بالکن، دیگر خیالتان از این نظر راحت است‌. قیمت پایین، ماندگاری بسیار بالا نسبت به گیاهان طبیعی، داشتن قابلیت شستشو و تمیزکاری، وزن سبک، عدم رساندن آسیب به دیوار بالکن هنگام نصب و نصب فوق‌العاده راحت، مواردی هستند که از مهمترین مزایای این دیوار سبز به شمار می‌روند.چمن مصنوعی برای بالکن

چمن مصنوعی برای بالکن چه کاربردی دارد؟

زمانی که دیوارهای بالکن خود را با استفاده از دیوار سبز مصنوعی تزئین می‌کنید، برای مفروش کردن کف بالکن و ایجاد هماهنگی بین دیوارها و کف بالکن نیز، باید از چمن مصنوعی استفاده کنید‌‌. در انتخاب چمن مصنوعی برای بالکن، گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست. از بین چمن‌های مصنوعی پرز کوتاه، پرز متوسط و پرز بلند، می‌توان مناسب‌ترین نمونه را طبق سلیقه خود انتخاب و در کف بالکن نصب کرد. قبل از خرید چمن مصنوعی برای بالکن ، بهتر است که طول و عرض آن را به صورت کاملا دقیق اندازه‌گیری کنید. مراحل نصب چمن مصنوعی در کف بالکن عبارتند از: آماده کردن سطح، اندازه گرفتن مساحت بالکن، انتخاب چمن مصنوعی مورد نظر و چسباندن چمن به کف بالکن. در زمان خرید این محصول برای تزئین بالکن خانه خود، به تراکم چمن، لطافت و نرمی چمن، داشتن قابلیت شستشو و تایید‌های بهداشتی توجه داشته‌باشید. هر چقدر چمن متراکم‌تر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است. هر چه جنس چمن مصنوعی باکیفیت‌تر باشد، از لطافت و نرمی بیشتری برخوردار است و با راه رفتن زیاد روی آن، کیفیتش را از دست نمی‌دهد. چمن‌های مصنوعی به مرور زمان، به دلایل مختلفی از جمله تجمع گرد و غبار موجود در هوا کثیف می‌شوند و باید مورد شستشو قرار بگیرند. چمن‌های باکیفیت بعد از شستشو با آب و شامپوی مخصوص، کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند.

فنس چمنی

فنس چمن مصنوعی چیست و چه کاربردی در تزئین بالکن دارد؟

از ترکیب فنس‌های فولادی و توری‌های حصاری با چمن مصنوعی، محصولی به دست می‌آید که فنس چمن مصنوعی یا فنس چمنی نام دارد. برای جلوگیری از زنگ زدن فنس‌های چمنی، در تولید آن‌ها از پوشش گالوانیزه‌ استفاده می‌شود‌. این محصول برای تزئین نرده‌ها و هم‌چنین دیوارهای بالکن کاربرد دارد. افرادی که در منزل خود کودکان خردسال دارند، برای افزایش ایمنی و جلوگیری از سقوط کودکان از بالکن، نرده‌ها را با استفاده از فنس چمنی پوشش می‌دهند. با این کار هم زیبایی ظاهری بالکن افزایش پیدا می‌کند و هم سطح ایمنی ساختمان بالا می‌رود. هماهنگی بین دیوارهای بالکن، کف بالکن و نرده‌ آن در ایجاد فضایی سبز و آرامش بخش نیز، تاثیر بسیار زیادی دارد. از مهمترین ویژگی‌های فنس‌های چمنی، می‌توان مواردی مانند کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیاد و ماندگاری بالا‌، عدم نیاز به نگهداری و آبیاری، قیمت بسیار مناسب، زیبایی ظاهری، تنوع در رنگ و طراحی گیاهان و غیره را نام برد. در زمان خرید فنس چمن مصنوعی برای نصب در محیط بالکن و روی نرده‌ها، باید به سراغ ابعاد کوچک‌تر این محصول بروید. فنس‌های چمنی درست مانند دیوار سبز مصنوعی قابل شستشو هستند و در مقابل باد، باران، برف و نور آفتاب کیفیت و رنگ خود را از دست نمی‌دهند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره ویژگی‌ها و مزایای دیوار سبز مصنوعی، چمن مصنوعی و فنس چمن مصنوعی در اختیار شما قرار دهیم. با خرید آنلاین این محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و نصب آن‌ها روی دیوارها، کف و نرده بالکن، می‌توانید محیط این بخش از منزل خود را به یک فضای سبز و ایده‌آل تبدیل کنید و با قرار دادن صندلی یا مبلمان در بالکن، از حضور در یک مکان دلنشین در هنگام بیکاری و اوقات فراغت خود لذت ببرید.

 

ارسال نظر: