استعلام خلافی خودرو با کد ملی امکان پذیر است؟

کدخبر: 2375990

افراد زیادی به دنبال اتفاقات روز دنیا و آپشن‌های جدید در صنعت خودروسازی هستند. شاید شما نیز از علاقه‌مندان به این موضوعات هستید و با خودروی خود ماجراجویی‌های زیادی انجام داده‌اید. هزینه سوخت، تعمیر، تعویض روغن، خلافی خودرو و ... افراد زیادی را پس از اینکه صاحب ماشین شده‌اند، به دردسر انداخته است. با افزایش دوربین‌های ثبت جرائم راهنمایی و رانندگی باید بااحتیاط زیادی رانندگی کرد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با استعلام خلافی خودرو با کد ملی آشنا کنیم تا این کار را به راحتی هر چه تمام انجام دهید.

 

4361957

روش‌های دریافت خلافی

یکی از دغدغه‌های رانندگان افزایش میزان خلافی و توقیف شدن خودرو است. همین مسئله باعث می‌شود که هرازگاهی مالکان خودرو استعلام جرائم راهنمایی و رانندگی خود را بگیرند. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند به شیوه دلخواه اقدام کند.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به دنبال ساده‌ترین راه دریافت خلافی می‌باشید، بهتر است با مطالعه این مطلب اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید. در ادامه قصد داریم تا روش‌های مختلف استعلام و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی را به شما معرفی کنیم.

وبسایت راهور

یکی از معتبرترین مراجعی که می‌توانید خلافی خودرو خود را مشاهده کنید، وبسایت راهور است. مزایا و معایبی در این روش وجود دارد که بهتر است باهم این موارد را بررسی کنیم. از مزایای آن می‌توان به امنیت بالا و طرف حساب بودن با خود پلیس راهور اشاره کرد. بدون شک امنیت در فضای مجازی مسئله بسیار مهمی است که کاربران از آن مطلع هستند.

از عیب‌های این روش آفلاین بودن آن است که اطلاعات سایت برای جلوگیری از فعالیت هکرها به صورت هفتگی آپدیت می‌شود. به این ترتیب اگر شما جریمه‌هایی در مدت‌زمان نزدیک داشته‌اید برای شما نشان داده نمی‌شود. اگر می‌خواهید با پرداخت خلافی ماشین خودتان را از پارکینگ دربیاورید، این روش مناسب نیست؛ چراکه پس از 72 ساعت پرداخت شما در سیستم می‌نشیند.

استعلام خلافی خودرو با کد ملی در این روش مقدور نیست و باید از کد 8 رقمی که در پشت کارت ماشین درج شده استفاده نمایید. کد کپچا نیز برای ممانعت از ورود ربات‌ها باید ثبت شود.

کد VIN

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید جرائم راهنمایی و رانندگی خودتان را مشاهده کنید، کمک گرفتن از کد VIN است. برای این کار باید شماره *110# را در گوشی خود بزنید و شماره‌گیری نمایید. در ادامه از شما کد 17 رقمی VIN که هم در کارت ماشین و هم در برگ سبز سند درج شده است، خواسته می‌شود. با ارسال این کد شما می‌توانید استعلام خلافی خود را بگیرید.

این روش نیز چون آفلاین است معایب خاص خود را دارد و افراد زیادی تمایلی به انجام آن ندارند. توصیه ما نیز این است که از روش‌های سریع‌تر و بهتر استفاده نمایید.

4361957

 

دریافت خلافی با پیامک

شاید افرادی هستند که امکان دسترسی به اینترنت ندارند و مایل‌اند از طریق ارسال اطلاعات بتوانند خلافی خودروی خود را به روشی ساده‌تر دریافت نمایند. برای این دسته از عزیزان توصیه می‌کنیم که با ارسال کد 17 رقمی VIN به شماره‌های 1101202020 و 110005151 این کار را انجام دهند.

در این روش اطلاعات تک‌تک جرائم به آن‌ها ارسال نمی‌شود و ممکن است افراد دچار تردید یا اشتباه شوند. البته لازم به ذکر است که از شماره 30005151 نیز می‌توان بهره برد. در دنیای مدرن این روش نیز زیاد دلنشین نیست و معایب بسیار زیادی دارد که خودتان می‌توانید اکثر آن‌ها را شناسایی کنید. به احتمال زیاد دریافت خلافی خودرو با کد ملی برای بسیاری از افراد روش آسان‌تری است و مایل‌اند به این روش اقدام کنند.

دریافت خلافی خودرو با کد ملی

پلیس راهور برای اینکه مالکان خودرو بتوانند به سادگی هر چه تمام خلافی‌های خودروی‌شان را مشاهده کنند، امکان دریافت آن‌ها را با کد ملی فراهم کرده است. برای این کار هر کاربر باید ابتدا در سایت سخا ثبت‌نام کند که کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. توجه کنید که این روزها به کمک مراجع معتبر دیگری مانند تاپ می‌توانید استعلام خلافی خود را با هزینه کمتری نسبت به پلیس +10 بگیرید.

استعلام آنلاین خلافی

با ورود اپلیکیشن‌های پرداخت به بازار افراد زیادی دور روش‌های آفلاین و زمان‎‌بر خط کشیدند و بسیاری از کارهای خود را به این روش انجام دادند. در استعلام جرائم راهنمایی و رانندگی نیز این روش خیلی سریع محبوب شد. توجه داشته باشید که باید برای این کار یک مرجع معتبر بشناسید تا از شر هکرها در امان باشید.

سوپراپلیکیشن تاپ با خدمات ارزنده‌ای که به مشتریان ارائه داده توانسته است در میان اپلیکیشن‌های پرداخت محبوبیت زیادی کسب کند. شما نیز می‌توانید به کمک تاپ به راحت‌ترین شکل ممکن استعلام خلافی‌های خود را بگیرید. لازم به ذکر است در این برنامه با یک‌سوم هزینه‌ای که به پلیس +10 پرداخت می‌کنید، می‌توانید از کل جرائم خود مطلع شوید.

4361957

تاپ و امکانات آن

بانک پارسیان که برترین بانک خصوصی در کشور است برای جلب رضایت مشتریان و خدمت به هم‌وطنان عزیز سوپراپلیکیشن تاپ را به مردم ایران هدیه داده است. در این برنامه که تمام فعالیت‌ها زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود، 73 برنامه کاربردی تعریف شده که کاربران در مواقع نیاز می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

از خدمات ویژه آن می‌توان به استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت اتوماتیک عوارض آزادراهی، خرید شارژ، کارت به کارت، خرید بسته اینترنت، ثبت چک صیادی، رزرو تور و هتل، خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس و ... اشاره کرد. با نصب تاپ می‌توانید زندگی تاپی را تجربه کنید.

جمع بندی

اگر از هزینه سوخت، تعمیر و ... بگذریم، یکی از دغدغه‌های اصلی مالکین خودرو جریمه‌هایی است که گاه‌وبیگاه توسط دوربین‌ها برای پلاک ثبت می‌شوند. برای دریافت خلافی روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. استعلام خلافی خودرو با کد ملی نیز امکان‌پذیر شده است که جزئیات آن در متن آورده شد. برای استعلام و پرداخت خلافی می‌توان از مراجع معتبری مانند تاپ استفاده کرد. با نصب تاپ می‌توانید از 73 سرویس کاربردی آن بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: