رونمایی از هدایای تبلیغاتی 1402

کدخبر: 2376021

یکی از مراکز معتبر در زمینه چاپ و تبلیغات در کشور کانون تبلیغاتی صبح آگهی است که به ارائه جدیدترین هدایای تبلیغاتی مثل تقویم رومیزی، سررسید، ماگ و لیوان تبلیغاتی یا خدمات چاپی مثل ست اداری و مجلات و همچنین طراحی‌های گرافیکی می پردازد. صبح آگهی از زمان تاسیس تا کنون برای تمایز خود با سایر شرکت ها و موسسات رقیب سعی در ارائه محصولات و خدمات جدید به کاربران خود داشته است. برای آنکه زمان طلایی تبلیغات پایان سال را از دست ندهید، صبح آگهی از محصولات تبلیغاتی خود رونمایی کرد. در ادامه به بررسی برخی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی 1402 می‌پردازیم.

سررسید یا سالنامه تبلیغاتی

521

استفاده از سررسید تبلیغاتی در هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۲ از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل این اهمیت و استقبال بالای کاربران از سررسید و تبلیغات موثر برای کسب و کارها می‌باشد. امروزه اکثر مشاغل و کسب و کارها به اهمیت طراحی و چاپ سررسید برای تبلیغات برند خود پی برده اند. سررسیدها انواع متفاوتی دارند که هر کسب و کاری با توجه به سلیقه و بودجه‌ خود می‌تواند یکی از انواع آن را انتخاب کند. جنس جلد سررسید می‌تواند از چرم مصنوعی و طبیعی، ترمو، جیر، گالینگور و ... باشد. با توجه به جنس جلد می‌توان به روش‌های متفاوتی همچون داغی، لیزر، پلاک و... نام برند و لوگو را روی سررسید حک کرد. سررسید اروپایی، وزیری و رقعی سه قطع پرطرفدار در بین سررسیدها هستند. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید سالنامه به سایت صبح آگهی مراجعه کنید.

تقویم رومیزی

521

یکی از مهمترین بخش ها در رونمایی تقویم رومیزی ۱۴۰۲، طراحی‌های متنوع با توجه به شیوه و راهکارهای تبلیغاتی نوین است. قطعا انجام طراحی های جدید تأثیر بسیار بالایی در کیفیت و جذابیت تقویم رومیزی دارد. تمام مراکز فعال در زمینه چاپ تقویم 1402 سعی دارند نیاز مخاطب را شناخته و از طرح و مدل های جدید برای عرضه محصولات خود استفاده کنند. دلیل کاربرد طراحی های جدید و متفاوت، جلب توجه مشتریان و ثبت نام هر برند در ذهن آن‌ها است. یکی از اهداف و کاربردهای مهم  برای چاپ انواع سررسید ، تقویم و سایر هدایای تبلیغاتی، برندسازی است.  انواع مدل های تقویم رومیزی تبلیغاتی ، ست هدیه مدیریتی با طرح های جدید تبلیغاتی جزء کاربردی ترین محصولات می باشند. تقویم‌های رومیزی با توجه به کاربردی که دارند می‌توانند در جنس و سایزهای متنوع تهیه و تولید می‌شوند.

ست هدیه مدیریتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در بین مجموعه‌ها ست مدیریتی 1402 است. ست مدیریتی که هدایای تبلیغاتی لوکسی محسوب می شوند اغلب برای مدیران ارشد خریداری می‌شوند. این ست‌ها  معمولا از چندین هدیه تبلیغاتی لوکس مانند سررسیدچرم، تقویم رومیزی، روان نویس، جاکارتی، جاکلیدی، کیف پول، پاوربانک و … در بسته‌بندی‌های شیک تهیه می‌شود. شما می توانید تعداد هدایای این ست را تغییر دهید که البته این کار باعث تغییر قیمت هدایای تبلیغاتی 1402 می‌شود. به طور کلی این هدیه تبلیغاتی هزینه بالاتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارد و این هدایا بیشتر برای مخاطبان خاص و ویژه در نظر گرفته می شود. شما می‌توانید برای مشاهده و سفارش ست مدیریتی 1402 صبح آگهی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

ماگ و لیوان تبلیغاتی

521

 

ماگ تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان هدیه تبلیغاتی می باشد چرا که برای تمامی افراد قابل استفاده است. این هدیه تبلیغاتی به دلیل قیمت مناسب و فضای کافی برای تبلیغات طرفداران بسیاری دارد. این هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار و کاربردی برای بازاریابی استفاده می‌شود. لیوان‌های تبلیغاتی در صبح آگهی انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه، بودجه، رنگ سازمانی و نوع چاپ انتخابی خود، می‌توانید جنس و سایز لیوان را تغییر دهید. یکی از مهم‌ترین مزایای این هدیه قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آن است.اگر سلیقه‌ی فردی مخاطب را نیز در نظر می‌گیرید می‌توانید از ماگ حرارتی و ماگ هیتردار استفاده کنید. همچنین فلاسک و تراول ماگ نیز یکی دیگر از انواع این هدیه تبلیغاتی پرطرفدار برای سال 1402 می‌باشد.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی جزء محبوب‌ترین و به صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی است که از آن در هدایای سال نو بسیار استفاده می‌شود. این وسیله در طول روز برای یادداشت مورد استفاده قرار گرفته و اغلب افراد یکی از آن‌ها را همراه خود خواهند داشت. خودکارهای تبلیغاتی دارای تنوع زیادی بوده که بسته به سلیقه هر شخص، میزان بودجه، کاربرد، جامعه هدف و ...  می‌توان از انواع پلاستیکی یا فلزی آن انتخاب کرد. نوع پلاستیکی این هدیه تبلیغاتی بیشتر خریداری می‌شود چراکه قیمتی مناسب‌تری دارد. خودکار های فلزی معمولا برای تشکر از مدیران ارشد سازمان‌ها یا کارمندان نمونه یک مجموعه سفارش داده می‌شود و هزینه نهایی آن‌ها هم بیشتر است. برای انتخاب هر کدام، کیفیت بدنه و جوهر آن را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که هر چه عمر هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، تبلیغات شما در مدت زمان بیشتری انجام خواهد گرفت و در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد و همچنین کیفیت هدیه تبلیغاتی باعث رضایت مخاطب از مجموعه‌ی شما می‌شود.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای ارزان قیمت اما پرکاربرد تبلیغاتی در سال 1402 محسوب می‌شود که بسیار کاربردی می‌باشد. این هدیه به عنوان یک بیلبورد متحرک می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید تمام افرادی که آن را می‌بینند، قرار دهد. شما می‌توانید سایر هدایای تبلیغاتی خود را مثل خودکار، تقویم، سررسید و … در ساک دستی تبلیغاتی قرار داده و به مخاطب خود هدیه کنید.

با هدایای تبلیغاتی 1402 صبح آگهی منحصر به فرد باشید

علاوه بر هدایای ذکر شده در این مقاله، می‌توان از هدایای دیگری همچون هدایای دیجیتال، ساعت تبلیغاتی و ... هم بهره برد. انتخاب این هدایا به سلیقه‌ی شخصی و بودجه هر شرکت بستگی دارد. جهت خرید هدیه تبلیغاتی صبح آگهی برای سال نو با بهترین قیمت موجود در بازار ایران و بالاترین کیفیت، می‌توانید درخواست خود را با مشاوران و کارشناسان فروش ما مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مشاوره تلفنی، می‌توانید به وب سایت مجموعه و صفحه هدایای تبلیغاتی صبح آگهی مراجعه کرده و تمامی محصولات را با تمام ویژگی‌ها نیز مشاهده کنید و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنید.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: