بروزترین مرجع رزرو تور

کدخبر: 2376087

تورهای استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی ها برای مسافران ایرانی محسوب می شود و اینکه این تاریخ ها همیشه جزو پرفروش ترین تورهای استانبول می باشد و در نهایت شما علاقه مندان برای کسب اطلاعات کافی از قیمت و رزرو تور استانبول پیشنهاد میکنیم که وارد وبسایت آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان بشوید؛ بی شک این مجموعه توریستی و گردشگری فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و خاطره انگیز را به شما هدیه می دهد. حالا که کم کم دارید به تعطیلات نوروز نزدیک می شوید، هیجان توصیف نشدنی در خود احساس می کنید، چرا که تنها چند ماه تا فرا رسیدن سال نو خورشیدی و بهاری ما ایرانیان باقی مانده است و اگر شما مسافران عزیز هنوز مقصد سفرهای نوروزی خود را انتخاب نکرده ‌اید، این فرصت عالی را از دست ندهید و همین حالا جهت رزرو تور استانبول نوروز اقدام نمایید.

photo_2023-01-09_16-39-03

سفر به استانبول در تمامی فصول سال طرفداران خود را دارد، اما این بازه زمانی بهاری بسیار شلوغ و مملو از گردشگر خواهد شد و بهتر است از همین حالا به فکر کارهای اولیه سفرتان باشید. استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان ایران است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز، فستیوال ‌ها و جشنواره ‌های نوروزی بسیار متنوعی در استانبول برگزار می‌ شود.

اما باید توجه داشته باشید که با افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در هتل‌ های استانبول، اختلاف قیمت تور استانبول نوروز با تور استانبول در دیگر ایام سال، در مواردی به دو برابر هم خواهد رسید! البته این نکته را در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت تنها مختص تورهای استانبول نوروزی نیست! بلکه هزینه خورد و خوراک و خرید سوغاتی هم در ایام عید کمی افزایش پیدا می‌ کند. هزینه قیمت تور استانبول به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت انتخابی شما بستگی دارد. از شهرهای بزرگ ایران به سمت استانبول ایرلاین ‌های ماهان، تابان، ایران ‌ایر، ایران ‌ایرتور، قشم ‌ایر، اطلس ‌جت، پگاسوس، ترکیش و... پرواز دارند. هزینه پرواز با ایرلاین ‌های ایرانی طبیعتا به صرفه ‌تر از هزینه پرواز با ایرلاین‌ های خارجی است. البته که پرواز غیر مستقیم به سمت استانبول نیز داریم که سفر با این پروازها زیاد منطقی به نظر نمی رسد!

بیشتر بخوانید : کدام مناطق گردشگری در تابستان در تور کیش در ایام کرونا باز است؟

 

photo_2023-01-09_16-39-03

 

بهترین زمان برای حضور در استانبول 27 اسفند تا 4 فروردین و پرطرفدارترین برای استفاده از بهترین هتل ‌ها، امکانات و برنامه ‌های جذاب تور استانبول بهار 1402 می باشد. البته باید توجه داشته باشید که تور استانبول نوروزی برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران ‌تر خواهد بود. بنابراین برای کنترل هزینه ها بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید. توجه داشته باشید که اگر هم تا 9 فرورین صبر کنید، از شلوغی و هزینه ‌های تور استانبول به شدت کاسته می شود و می‌ توانید با قیمتی بسیار مناسب  تور استانبول را خریداری نمایید.

در ادامه مهم است بدانید که در خصوص خرید ارزان و به ‌صرفه تور استانبول نامی گشت، باید بگوییم که ساعات پروازی و ایرلاین ‌ها نقش مهمی را ایفا می کنند. در ضمن مهم است بدانید که از تمامی شهرهای ایران به سمت استانبول پروازهای غیر مستقیم نیز وجود دارد! اما نرخ پروازهای غیرمستقیم تقریبا 1.5 برابر قیمت بلیط پروازهای مستقیم برایتان تمام می شود. بنابراین در این حالت پرواز مستقیم برای شما مقرون به صرفه تر و ارزان خواهد بود. نکته بعدی که باید توجه داشته باشید این است که قیمت بلیط ایرلاین‌ های خارجی از هزینه بلیط ایرلاین ‌های ایرانی بیشتر می ‌باشد.

photo_2023-01-09_16-39-03

بعضی از شما مسافران در سفر فکر می کنید که هزینه های سفر در کنار کیفیت خوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما توجه داشته باشید که همیشه یک سفر پر هزینه به معنای یک سفر با کیفیت و مناسب نیست! امکان دارد شما با یک انتخاب درست در تور مسافرتی تان یک مسافرت مقرون به صرفه را تجربه کنید که از یک سفر لاکچری با کیفیت تر باشد. در نهایت این موضوع رابطه مستقیم با انتخاب مقصد، تور مسافرتی شما و آژانس هواپیمایی معتبری است که شما انتخابش می کنید، چرا که شما باید آژانس مسافرتی را انتخاب کنید که با سابقه درخشان، کارکرد متفاوت و ارائه بهترین تورهای مسافرتی با کیفیت بتواند خود را در لیست رقیبان این حرفه ثابت کند. از این رو ما نامی گشت، بهترین مرجع رزرو تور استانبول را به شما مسافران علاقه مند معرفی می کنیم، چرا که این مجموعه بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران توانسته لیستی از بهترین و باکیفیت ترین تورهای مسافرتی خارجی به اقصی نقاط جهان را به متقاضیان خود در پکیج های متنوعی ارائه دهد و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که دارد در زمینه گردشگری و... دارد، همواره در تلاش است تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه نماید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: