محصولات فوراور عوارض دارد یا ندارد: مسئله این است!

کدخبر: 2376142

اگر به دنبال استفاده از محصولات بر پایه آلوئه ورا و مکمل های غذایی سالم بوده باشید، احتمالا نام برند فوراور لیوینگ به گوشتان خورده است. برند فوراور که در کشور ایالات متحده حدود 50 سال پیش متولد شد، با هدف تولید نوشیدنی و مکمل های طبیعی بر پایه آلوئه ورا و عسل تاکنون در بیش از 170 کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد.

سوالی که برای اکثر مشتریان پیش از استفاده از این محصولات پیش می آید این است که عوارض محصولات فوراور آیا حقیقت دارد یا خیر؟ در ادامه مقاله به بررسی این موارد می پردازیم.

محصولات فوراور: گنجینه ای از آلوئه ورا

 

فوراور در ابتدای فعالیت خود با استفاده از دانش و تکنولوژی وسیع به سمت تولید محصولات بر پایه ژل گیاه سحر آمیز آلوئه ورا رفت. پس از مدتی با تحقیق و توسعه روی گیاه آلوئه ورا، اولین نوشیدنی خالص آلوئه ورا با درصد خلوص بیش از 97 درصد را تولید نمود و بعد از آن شروع به ایجاد مزارع کشت و پرورش آلوئه ورا کرد.

تاییدیه های محصولات فوراور

 

از سال 1978 که برند فوراور لیوینگ متولد شد تاکنون، این شرکت موفق به دریافت چندین گواهینامه بین المللی شده است که  وجود این تاییدیه ها تضمین کننده کیفیت بالای این محصولات می باشد. برخی از این گواهینامه های بین المللی شامل موارد زیر می شود:

  • اولین تاییدیه انجمن بین المللی مطالعات آلوئه ورا (IASC)
  • گواهینامه بین المللی کوشر
  • گواهینامه حلال
  • گواهینامه کروئلتی فری
  • فری پارابن و فری گلوتن
  • ایزو 9001،9002 و ایزو 14001
  • گواهینامه بین المللی کوهلر

فوراور تا به امروز محصولات بسیاری در حوزه سلامت و مراقبت شخصی تولید کرده که بر اساس دسته بندی زیر در دسترس هستند:

نوشیدنی های خالص آلوئه ورا

 

521

آلوئه ورا گیاهی باستانی با خواص فوق العاده برای پوست، مو، سم زدایی، سیستم ایمنی، سیستم گوارشی و سیستم عصبی می باشد که با استفاده از شیوه های نوین تولید توسط فوراور تبدیل به نوشیدنی خالص شده است. فوراور علاوه بر تولید محصولی خالص بر پایه آلوئه ورا، نوشیدنی هایی همچون بری نکتار (آلوئه ورا و بری)، فریدام (به همراه ترکیبات مفید برای مفاصل و استخوان ها) و آلوئه هلو (با طعم طبیعی هلو) برای بهبود مشکلات و سم زدایی بدن تولید و عرضه کرده است.

محصولات بر پایه عسل طبیعی

عسل همواره یکی از غذاهای کامل و سرشار از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده است. محصولات بر پایه عسل فوراور شامل فوراور بی پروپولیس (بره موم زنبور عسل)، رویال ژلی (ژل رویال ملکه زنبور عسل)، بی پالن (گرده گل زنبور عسل) و عسل طبیعی زنبور تعذیه شده با گل آلوئه ورا می باشد.

مکمل های طبیعی فوراور

برخی از بهترین محصولات فوراور در این دسته بندی قرار می گیرند. مکمل های غذایی فوراور بر اساس آلوئه ورا، سبزیجات و میوه های طبیعی ساخته شده اند و برای کمک به بهبود بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال مولتی دیلی فوراور که به عنوان بهترین مولتی ویتامین آمریکایی شناخته می شود، بیش از 55 ماده غذایی شامل ویتامین ها، مواد معدنی و املاح  را در خود دارد.

محصولات فوراور برای تناسب اندام

 

کنترل وزن و تناسب اندام یکی از دغدغه های زندگی انسان مدرن شده است. با وجود ساعات کاری زیاد پشت میز، غذا های چرب و پر کالری، عدم تحرک و ورزش مناسب و در کل عادات نامناسب زندگی، تردیدی وجود ندارد که اکثر ما با اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنیم. برخی از مکمل های غذایی طبیعی فوراور مناسب برای افزایش متابولیسم و تناسب اندام می باشند که با روش سالمی می توان به کاهش وزن پرداخت.

محصولات مراقبت شخصی و بهداشتی فوراور

 

اینکه از چه شامپویی استفاده کنیم، خمیر دندان ما چه ترکیباتی باید داشته باشد یا کرم صورت شب با کیفیت استفاده کنیم یا خیر، مستقیما روی زیبایی ظاهر و سلامت بدن ما تاثیر گذار است. محصولات مراقبت شخصی و بهداشتی فوراور که شامل انواع کرم برای مصارف گوناگون، بهداشت دهان و دندان، دئودورانت، ضد آفتاب و ... می باشد، با بالاترین کیفیت ممکن تولید و از مواد طبیعی در آن استفاده شده است.

پرسش مهم: آیا محصولات فوراور عوارض دارند؟

521

معمولا هنگامی که صحبت از عوارض می شود، افراد به فکر دارو و مواد شیمیایی می افتند اما این موضوع به صورت کلی صحیح نیست. برخی از مکمل های غذایی حتی ممکن است باعث بروز حساسیت هایی مانند دل درد، اسهال و حتی لک روی پوست شوند اما آیا محصولات فوراور که ادعای طبیعی بودن دارند هم باعث ایجاد عوارض می شوند؟

طبق نظرات مشتریان متعدد و نمایندگی های محصولات فوراور، تاکنون علائمی از عوارض سنگین پس از مصرف مکمل های غذایی فوراور وجود نداشته است. بیشترین مورد گزارش شده، مربوط به نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا فوراور است که برخی مشتریان اذعان دارند بو و طعم بدی دارد.

ژل آلوئه ورایی که داخل نوشیدنی های طعم دار استفاده می شود اغلب جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ مزیت خاص سلامت محوری برای شما ندارند و آنقدر ترکیبات مصنوعی وارد نوشیدنی شده تا مزه و بوی ژل آلوئه ورا را حس نکنید. به هر حال باید بدانیم که ژل آلوئه ورا مزه و طعم آنچنان خوبی ندارد و اگر برای سلامتی می خواهیم این نوشیدنی را استفاده کنیم، باید آن را بپذیریم.

از طرفی یکی از اصلی ترین عملکرد های این نوشیدنی، سم زدایی و پاکسازی کبد است که به همین دلیل ممکن است تا چند روز به علت برون ریزی سموم بدن، عوارضی را تجربه کنید.

عمده عوارضی که از محصولات فوراور گزارش شده که بعد از چند روز برطرف شده است به شرح زیر می باشد:

  • آلرژی و حساسیت
  • برون ریزی سموم بدن
  • حساسیت احتمالی به خود گیاه آلوئه ورا یا عسل طبیعی

چگونه به عوارض محصولات فوراور دچار نشویم؟

 

اولا باید بدانیم بهترین روش برای دوری از محصولات تقلبی، خرید محصولات برند فوراور از نمایندگی معتبر در ایران با سابقه بالاست. ثانیا محصولی که تحویل می گیرید باید حتما دارای لیبل، پلمپ شده و نشان حک شده عقاب باشد. ثالثا حتما با توجه به نوع بیماری یا مشکلی که داریم، دستور مصرف را دقیقا بر اساس موارد توصیه شده رعایت کنیم تا به نتیجه مدنظر خود برسیم.

 

 

ارسال نظر: