فقط با 30 ماه اقساط صاحب خودرو شوید : طرح فروش اقساطی دیگنیتی

کدخبر: 2376218

شاید شما هم پشت چراغ قرمز یا در کوچه خیابان کراس اوور جذاب چینی، دیگنیتی را دیده باشید و از همراهتان پرسیده باشید: «این ماشین در بازار خودرو الان چقدر قیمت دارد؟!» و پس از شنیدن پاسخ، ذهنی حساب و کتاب کنید که اگر چند سال پس انداز کنید می‌توانید آن را بخرید و در آخر هم بی‌خیال شده باشید و به مسیرتان ادامه دهید. چون طبیعی است که با این وضع تورم، این شرایط درآمدها و بازار نابسامان خودرو که در اثر عوامل بی‌ربط و باربط، دستخوش نوسان میشود، نمی‌توان به این سادگی‌ها ماشین دار شد. اما آیا تاکنون به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دیگنیتی فکر کرده‌اید؟! بله! بله! حق دارید! برخی مجموعه‌ها پراید 200 میلیونی را هم وقتی قسطی می‌فروشند اینقدر اصطلاحا خون خریدار را توی شیشه می‌کنند که مشتری تا آخر عمر به سراغ خرید قسطی نرود. اما اشتباه نکنید. امکان خرید قسطی دیگنیتی با بهترین شرایط هم وجود دارد به شرطی که با چشمان باز مجموعه طرف معامله را انتخاب کنید.به دلیل نوسانات قیمت زیاد در بازار خودرو فعلا برای استان تهران فروش ویژه وجود دارد.

 

آیا دیگنیتی ارزش خرید دارد؟

فارغ از مزایای متعددی که باید برای خودرو برشمرد تا ثابت کرد ارزش خرید دارد یا نه، به قول قدیمی‌ترها باید ببینید دلتان چه می‌گوید! ممکن است جذابیت ظاهری این خودرو به نظر شما خوش نشسته باشد و رویای نشستن پشت فرمان آن را در ذهن بپرورانید، خب! این حق شماست که به دنبال شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بگردید تا بتوانید یکی از خواسته‌هایتان را محقق کنید. ذات بشر، کمالگراست. دوست دارد بهترین‌ها را داشته باشد، بهترین شغل، بهترین درآمد، بهترین خانه، بهترین ماشین. اگر نگوییم دیگنیتی بهترین کراس اوور موجود در جاده‌های ماست، اما باید اعتراف کنیم یکی از بهترین‌هاست.

هرگز با این طرز فکر که این خودرو چینی است و احتمالا یک جای کارش می‌لنگد به مشخصات آن فکر نکنید! خودروسازی چین در دهه اخیر در تعامل با بسیاری از برندهای جهانی قدم‌های بسیار بزرگی برداشته است و دیگنیتی علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر نیز حضور دارد. به غیر از ظاهر مدرن، جذاب، لوکس و قدرتمند، شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی با اقساط بلند مدت شما را صاحب خودرویی می‌کند که شیک بودن ظاهر خود را در کابین نیز به همراه دارد. فضای جادار، طراحی دلچسب، متریال نسبتا باکیفیت و کلیدهای کنترل باعث می‌شود راننده احساس قدرت دلچسبی پشت فرمان دیگنیتی داشته باشد.

 

آیا خرید اقساطی خودروهای گران قیمت در شرایط فعلی جامعه منطقی است؟

اگر گمان می‌کنید استفاده از شرایط قسطی دیگنیتی در شرایط فعلی جامعه منطقی نیست، این بخش را باید با دقت بیشتری بخوانید. به نظر شما چه کسانی به دنبال طرح های خرید اقساطی خودرو فرنام خودرو می‌گردند؟! اکثر قریب به اتفاق شما اکنون پاسخ خواهید داد: کسانی که پول کافی برای خرید نقدی ماشین ندارند. بله، این پاسخ غلط نیست. اما تنها دلیل شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی هم نیست. زیرا کم نیستند افراد متمول و ثروتمندی که می‌توانند نقدا دیگنیتی بخرند اما ترجیح می‌دهند خریدشان را قسطی انجام دهند. چرا؟! واضح است! زیرا مبلغ اقساط دیگنیتی امروز هر چه که باشد طی ماههای آتی با توجه به کاهش ارزش پول، مبلغ قسط ناچیزتر به نظر میرسد. از طرفی ماشین روز به روز گران‌تر می‌شود و این یعنی با حداقل هزینه یک سرمایه گذاری اصولی رقم خورده است. بنابراین به ارایه طرح‌های برای خرید قسطی دیگنیتی از سوی مراکز معتبر به چشم یک فرصت نگاه کنید. در کشور ما با صبوری کردن برای پایین آمدن قیمت‌ها، جز ضرر هیچ چیز عایدتان نخواهد شد. زیرا ارزش پول روز به روز کمتر و قیمت‌ها با شیب تند میل به صعود دارند.

بهترین طرح برای فروش اقساطی دیگنیتی چه شرایطی دارد؟

اگر ادعا کنیم که بسیاری‌ها تا امروز حتی نمی‌دانستند که دیگنیتی را هم می‌توانند قسطی بخرند، سخنی به گزافه نگفته‌ایم. زیرا کمتر مجموعه‌ای وجود دارد که حاضر باشد خودروهای لوکس را به صورت قسطی به فروش برساند. دلیل این قضیه هم واضح است. اولا مردم توان خرید آنچنانی ندارند و اکثرا به دنبال ماشینهای اقتصادی تولید داخل می‌گردند، ثانیا وقتی اوضاع اقتصادی نابسامان باشد، مراکز فروش خودرو هم ترجیح می‌دهند کمتر اعتماد کنند و از عرضه اقساطی ماشین‌های مدرن سرباز می‌زنند. خب! در چنین شرایطی برای شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی باید چه کرد؟! به تبلیغات مجازی و جراید دل بست و با رویای سواری گرفتن از غول جذاب چینی تن به هر معامله‌ای داد؟! مسلما خیر. هیچ عقل سلیمی این روش را انتخاب نمی‌کند. آن هم در چنین شرایط اقتصادی و برای چنین خودرویی که در زمره ماشین‌های گران قیمت هم طبقه بندی می‌شود. بنابراین باید چند نکته را در نظر بگیرید:

 

  • درباره سابقه فروشنده کنکاش کنید

سابقه فروشنده بسیار مهم است. اینکه دیگران او را با چه صفاتی می‌شناسند، چقدر معروف است و به چیز شهرت دارد. برخی مراکز به نام نیک، به رضایت مشتریان، به معاملات موفق و مشتری مداری معروفند. مانند فرنام خودرو. یعنی شما چه از دوست چه از رقیب درباره آن سوال کنید هیچ یک شما را از معامله با این مجموعه نفی نمی‌کنند. منطقی است که برای شرکت در طرحهای فروش اقساطی دیگنیتی سراغ چنین مراکزی بروید. اما برخی دیگر معروفند به عدم تحویل به موقع، به شرایط سخت، به بدعهدی و ... عاقلانه نیست ریسک کنید و در یکی از بزرگترین تصمیمات مالی زندگی‌تان چنین مرکزی را شریک قرار دهید.

  • به دنبال بهترین شرایط اقساطی دیگنیتی باشید

برخی گمان می‌کنند چون شیوه خریدشان قسطی است، پس حق همواره با فروشنده است، یعنی فروشنده حق دارد خودرو را هر وقت خواست به مشتری تحویل دهد، حق دارد رسید در برابر پرداخت‌ها تحویل ندهد، حق دارد مبلغ اقساط را سنگین تعیین کند و اصلا هم مهم نیست کمر خریدار زیر بار این شرایط سفت و سخت بشکند. این طور نیست، طرز فکرتان را عوض کنید. حتی اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی دارید، مجموعه موظف است برای شما بستری مناسب فراهم کند. البته منظور ما از این که «مجموعه» موظف است، مراکزی است که معتبر و شناخته شده هستند و آرامش و رضایت مشتری برایشان مهم است.

  • قیمت اقساطی دیگنیتی باید واقعی باشد

ببینید، عرف بازار بر این منوال است که وقتی قسطی خرید می‌کنید، به ازای مدت زمانی که طول می‌کشد تا پرداختتان را نهایی کنید باید سود بپردازید. چه وام بانکی باشد، چه طلا، چه خانه، چه خودرو همه معاملات از این شرایط تبعیت میکنند. اما این به این مفهوم نیست که هر کس هر چقدر دلش خواست روی قیمت تمام شده اجناس بکشد و با سود کاذب، جیب کوچک خریدار را کوچکتر کند. قیمت اقساطی دیگنیتی باید واقعی باشد، با حاشیه سود استاندارد. حال چگونه بدانید قیمت واقعی است؟ کافی است پیش از معامله از قیمت روز دیگنیتی اطلاع پیدا کنید و سپس با قیمت اعلام شده از سوی مرکز فروش اقساطی دیگنیتی قیاس کنید. به راحتی متوجه خواهید شد که کدام مجموعه معتبر و کدام یک سودجو است.

کلام آخر

اگر خرید قسطی دیگنیتی را از مجموعه‌های معتبر و صاحب نام انجام دهید، با یک تصمیم درست هم وضعیت معیشتی‌تان را ارتقا داده‌اید و هم یک سرمایه گذاری اصولی انجام داده‌اید. کافی است با چشمان باز تصمیم بگیرید و به دنبال بهترین طرح فروش اقساطی دیگنیتی بگردید.

فرنام خودرو یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فروش اقساطی خودرو است که اگرچه نسبت به دیگر رقبایش جوان‌تر است، اما به واسطه ثبت معاملات بسیار و با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته با تجربه و دانش کافی، خدمات فروش اقساطی خودرو را به هموطنان سراسر کشور عرضه کند.

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

تماس با کارشناسان : 02177091218

 

ارسال نظر: