ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن بصورت آنلاین با کافه لیوم

کدخبر: 2379234

هرساله مبلغ زیادی به رهن و کرایه خانه اضافه می‌شود، به همین دلیل دولت برای رفاه حال هموطنان خود و رفع نیاز آن‌ها شرایط وام ودیعه را اجرا کرد. ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن، شرایط مختلفی برای درخواست دارد. برای دریافت وام ودیعه مسکن فرد باید سرپرست خانوار یا متاهل باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ودیعه مسکن به صورت آنلاین شامل کارت ملی سرپرست، کد رهگیری و اجارنامه می‌شود.

اگر در زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن به صورت آنلاین مشکل داشتید، می‌توانید با کارشناسان کافی نت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا تمام مراحل دریافت وام را برای شما در کم‌ترین زمان و بدون حضور انجام دهند.

وام ودیعه مسکن چیست؟

وام ودیعه مسکن ویژه افراد اجاره نشین است. از این وام به منظور کنترل بازار مسکن و کمک به مستاجران استفاده می‌شود. مبلغ وام ودیعه هرسال براساس نرخ تورم و گرانی ودیعه مسکن تعیین می‌شود. مبلغ وام ودیعه مسکن در سال 1403 در تهران برابر با 200 میلیون، مراکز استان‌ها 150 میلیون، کلان شهرهای بالای 200 نفر 100 میلیون و برای شهرستان‌ها 40 میلیون لحاظ شده است. کارمزد وام ودیعه مسکن در سال 1403 برابر با 23 درصد خواهد بود. 19 بانک و 1 موسسه در سال 1403 تسهیلات وام ودیعه مسکن را به متقضیان ارائه می‌دهند. از معتبرترین بانک‌ها می‌توان به مسکن، سپه، تجارت، ملی، صادرات، پارسیان و... اشاره کرد.

Picture1

شرایط لازم برای درخواست وام ودیعه مسکن

برای دریافت وام ودیعه مسکن در سال 1403، مستاجران باید شرایط لازم را داشته باشند. متقاضیان وام ودیعه مسکن، برای ثبت نام در سامانه باید دارای شرایط زیر باشد.

  • فرد متقاضی سرپرست خانوار یا متاهل باشد.
  • متقاضی وام ودیعه مسکن باید اجاره نامه ثبت شده و رسمی که در سامانه معاملات و املاک کشور داشته باشد.
  • تاریخ عقد قرارداد اجارنامه باید تا آخر زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
  • اجاره نامه باید حتما دارای کد رهگیری باشد.
  • متقاضیان باید مدارک خود و ضامنین را طی دو هفته کامل کنند و به بانک معرفی شده تحویل دهند. در صورتی که زمان فرد تمام شود، باید تمام مراحل را دوباره انجام دهد.
  • بانوان بالای سن 35 سال که با خانواده زندگی نمی‌کنند و به صورتی خود سرپرست هستند، مشمول این وام می‌شوند.
  • آقایان که به دلیل طلاق یا فوت همسر مجرد هستند، می‌توانند از این وام برای اجاره منزل استفاده کنند.

مدارک لازم برای دریافت وام ودیعه مسکن

متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن، باید علاوه‌بر اینکه شرایط لازم دریافت وام را داشته باشند، مدارک مورد نیاز را نیز ارائه دهند. مدارک شما بعد از احراز هویت در سایت وام ودیعه ثبت می‌شود. افرادی که قصد دارند در این طرح ودیعه مسکن شرکت کنند، می‌بایست شرایط لازم را داشته باشند و ثبت نام کنند. مدارک مورد نیاز متقضیان وام ودیعه مسکن به شرح زیر است:

  • تصاویر سرپرست خانوار و تمام افراد تحت تکفل وی به صورت اسکن شده
  • تصاویر اسکن شده از کارت ملی تمام افراد تحت تکفل و سرپرست خانوار
  • زنان سرپرست خانوار باید عکس گواهی سرپرست داشته باشند
  • عکس اجارنامه ثبت شده در سامانه معاملات املاک

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن

متقاضیان برای ثبت نام وام ودیعه مسکن کافیست مراحل زیر را به صورت دقیق انجام دهند.

  • ابتدا به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنید.
  • بعد از ثبت نام در سایت tem.mrud.ir، باید مدارک مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنید.
  • زمان بارگزاری مدارک حتما به مشخصات صحیح توجه داشته باشید.
  • پس از بررسی و احراز هویت توسط بانک‌های عامل، وام به متقاضی پرداخت خواهد شد.

ثبت نام وام ودیعه مسکن با کافه لیوم

کافه لیوم یک کافی نت آنلاین است که خدمات متنوعی را به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهد. برای ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن می‌توانید مدارک مورد نیاز برای کارشناسان کافه لیوم ارسال کنید تا تمامی مراحل ثبت نام را به صورت آنلاین و غیر حضوری برای شما انجام دهند. در صورت هرگونه مشکل در رابطه با ثبت نام وام ودیعه مسکن می‌توانید از طریق واتساپ، تلگرام، سروش، روبیکا، بله، ایتا با کارشناسان کافه لیوم ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://cafelium.ir/ مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و افزایش روزافزون قیمت مسکن، دریافت این تسهیلات می‌تواند کمک شایانی به مستاجران در تامین مسکن مورد نیازشان کند. متقاضیانی که قصد دارند از تسهیلات وام ودیعه مسکن استفاده کنند باید شرایط و مدارک مورد نیاز را داشته باشند. از مهم‌ترین شرایط دریافت وام ودیعه فرد متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار باشد.

 

ارسال نظر: