قالیباف ماند، مصری و ذوالنور نواب رئیس مجلس شدند

کدخبر: 2376649

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ادامه ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس یازدهم موافقت و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رییس اول و مجتبی ذوالنور به عنوان نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.

نسیم آنلاین: در جلسه علنی روز سه شنبه ۲ خرداد مجلس شورای اسلامی، چهارمین انتخابات اجلاسیه هیات رئیسه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.  محمدباقر قالیباف، الیاس نادران و فریدون عباسی دوانی به عنوان نامزدهای ریاست مجلس از طرف هیات رئیسه اعلام شدند.

پس از رای گیری که به صورت کاغذی انجام شد، محمدباقر قالیباف با ۲۱۰ رای به عنوان رئیس مجلس برای اجلاسیه چهارم تعیین شد. در جریان انتخابات ریاست مجلس، الیاس نادران ۴۷ رای و فریدون عباسی ۷ رای کسب کردند.

همچنین عبدالرضا مصری، مجتبی ذوالنور و علی نیکزاد نامزد نائب رئیسی مجلس شدند. در پایان عبدالرضا مصری با ۱۵۸ رای و مجتبی ذوالنوری با ۱۵۲ رای از مجموع ۲۷۷ رای اخذ شده به عنوان نائب رئیس اول و دوم مجلس انتخاب شدند.

در پایان محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد آرای نواب رئیس خیلی به هم نزدیک بود و لذا نائب رئیس دوم مجلس با قرعه کشی انتخاب شد.

ارسال نظر: