کاهش هزینه بیمه بدنه ماشین با کمک نصب ردیاب

کدخبر: 2374801

امروزه سارقان خودرو با تجهیزات به روز و راحت‌تر از گذشته خودرو سرقت می‌کنند. نصب دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال هم دیگر کمکی به جلوگیری از سرقت نمی‌کند. اما نصب جی پی اس خودرو این روزها توانسته از آمار رو به افزایش سرقت خودرو و از دست رفتن سرمایه جلوگیری کند.

با این حال بسیاری از مردم با پرداخت بیمه سرقت خودرو که یکی از زیر مجموعه های بیمه بدنه است،  به دنبال برگرداندن بخشی از هزینه‌های سرقت اتومبیل هستند. در این مقاله با برسی مزیت‌ها و معایب بیمه و استفاده از ردیاب چگونگی کاهش هزینه بیمه بدنه ماشین با کمک نصب ردیاب را بررسی می‌کنیم.

5

با ردیاب و شنود، امنیت خودرو را بالا ببرید

امروزه سامانه ردیابی خودرو، یک سیستم پیشرفته برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از سرقت آن به شمار می‌آید. جی پی اس‌ها شاید از نظر قیمت با بهترین دزدگیرها برابر باشند ولی از نظر ردیابی و امنیتی بسیار بالاتر از دزدگیرها هستند. دستگاه‌های ردیاب‌ خودرو از طریق ماهواره‌ها و جی پی اس اقدام به ردیابی موقعیت اتومبیل می‌کنند.

با نصب جی پی اس خودرو می‌توانید از ضربه و صدا‌های داخل کابین خودرو مطلع شده و حتی در صورت به سرقت رفتن، ماشین را در هر نقطه‌ای خاموش کنید. برحسب کارایی و نیازی که به ردیاب دارید، می‌توانید از محصولات مختلفی که در بازار وجود دارند انتخاب کنید. از جمله ردیاب‌ها می‌توان به جی پی اس نظامی، شخصی، آهنربایی اشاره کرد.

نصب و استفاده از ردیاب خودرو چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه به کاهش هزینه بیمه بدنه ماشین با کمک نصب ردیاب بپردازیم، ابتدا باید مزایای ردیاب اتومبیل را بررسی کنیم. نصب جی پی اس خودرو یکی از کارآمدترین روش‌ها برای جلوگیری از سرقت آن است. از مزیت‌های ردیاب‌ها می‌توان به نصب آسان و کوچک بودن آن‌ها اشاره کرد. کوچک بودن ردیاب‌ها به آن‌ها امکان می‌دهد به راحتی در جاهایی از ماشین مخفی و نصب شده تا سارقان قادر به پیدا کردن دستگاه جی پی اس مخفی نباشند.

همچنین بهترین جی پی اس‌های اتومبیل قادر به ثبت کلیه مسیرها حرکت هستند و در صورت خارج شدن از محدوده تعریف شده پیامی را به مالک خودرو ارسال می‌کنند. از دیگر مزایای ردیاب و شنود خودرو، شنیدن صدا داخل اتاق ماشین و خاموش کردن در هر زمان است.

 

5

بیمه بدنه و پوشش سرقت خودرو  

در زمان خریداری بیمه بدنه خودرو می‌توانید بیمه سرقت یکی از سه پوشش زیر مجموعه بیمه بدنه را نیز خریداری کنید. البته برای خرید بیمه سرقت باید هزینه اضافی نسبت به بیمه بدنه خودرو و متناسب با قیمت خودرو خود بپردازید. بیمه بدنه خودرو بر خلاف ردیاب موتور سیکلت و خودرو قادر به محافظت از وسیله نقلیه شما نیست و بعد از حدود سه ماه هزینه سرقت را به شما پرداخت می‌کند.

نحوه پرداخت خسارت در بیمه بدنه

اگر خودرو شما بیمه بدنه داشته باشد و با تمامی اقدامات امنیتی از قبیل دزدگیر و قفل پدال و فرمان به سرقت برود. در یک بازه زمانی سه ماهه و به فاصله 45 روز، باید در دو مرتبه در روزنامه به سرقت رفتن خودرو را آگاهی کنید. در صورت پیدا نشدن خودرو بعد از سه ماه باید سند خودرو را به نام شرکت بیمه کنید تا 80 درصد از ارزش ماشین را به شما پرداخت کنند. 20 درصد باقی مانده از ارزش خودرو تحت عنوان فرانشیز از شما کم می‌شود.

مقایسه کلی ردیاب و بیمه بدنه  

یکی از معایب پوشش سرقت بیمه بدنه، دریافت 80 درصد از ارزش خودرو سرقت شده بعد از حداقل سه ماه است. ولی با نصب ردیاب در خودرو می‌توانید آن را در زمان‌کمتر به همراهی پلیس پیدا کنید. باکمک جی پی اس‌های آهنربایی، نظامی و کوچک می‌توانید هزینه کمتری برای بیمه بدنه خودرو پرداخت کنید. در ادامه به سه مورد از مزیت‌های ردیاب نسبت به بیمه بدنه خودرو اشاره می‌کنیم:

قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه

هزینه خرید بهترین جی پی اس خودرو در ایران با هزینه یک سال بیمه بدنه اتومبیل برابر است. اما شما برای خرید یک ردیاب و شنود خودرو فقط یک بار پول پرداخت می‌کنید در حالی که برای پوشش سرقت باید هر سال پرداختی داشته باشید.

امنیت بیشتر و جلوگیری از سرقت

با نصب بهترین جی پی اس خودرو ‌می‌توانید بعد از به سرقت رفتن آن، موقعیت را به پلیس گزارش دهید و خودرو را در سرعت زیر 30 کیلومتر خاموش کنید. همچنین در صورت ضربه به خودرو از موقعیت اتومبیل خود و صدا‌های داخل کابین مطلع شوید. در حالی که با بیمه بدنه باید حداقل سه ماه منتظر 80 درصد ارزش خودرو خود باشید.

امکانات متعدد جی پی اس خودرو

جی پی اس‌ها بر خلاف بیمه بدنه به شرکت بیمه وابسته نیستند و در صورت به سرقت رفتن در مدت زمان کمی موقعیت خودرو شما را اطلاع می‌دهند. همچنین ردیاب‌ها می‌توانند با قابلیت شنود شما را از اتفاقات داخل کابین مطلع کنند. همچنین با قابلیت تنظیم سرعت و محدوده جغرافیایی، شما را از سرعت غیر مجاز و محدود غیر مجاز آگاه کنند. بعضی از جی پی اس‌ها بدون سیم کارت و بعضی بدون سیم‌کشی در ماشین شما نصب می‌شوند.

5

 

ایران رهیاب، قدیمی‌ترین و بهترین مرکز فروش انواع ردیاب در ایران

در این مقاله درباره کاهش هزینه بیمه بدنه ماشین با کمک نصب ردیاب صحبت کردیم. با توجه به مزیت بالا جی پی اس‌ها نسبت به بیمه بدنه و پوشش سرقت خودرو توصیه می‌کنیم برای بالا بردن امنیت خودرو خود حتما بهترین ردیاب را بر روی خودرو خود نصب کنید تا احتمال سرقت خودرو را به صفر برسانید.

ایران رهیاب یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های ردیاب در ایران است. ایران رهیاب با کمک متخصصان مجرب و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، بهترین و باکیفیت‌ترین ردیاب‌ها را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت انواع ردیاب می‌توانید از طریق شماره‌های22410328- 021 و 22171062 -021  با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. 

 

 

ارسال نظر: