قیمت میلگرد زاگرس | نمودار قیمت میلگرد زاگرس

کدخبر: 2374977

قیمت میلگرد زاگرس و نمودار آن را در آهن پویا ببینید. آهن پویا به عنوان یک مرجع معتبر برای خرید، فروش و استعلام به روزترین قیمت ها مابین خریداران فولاد و میلگرد شناخته می شود که طی سال های فعالیت خود اعتماد فعالان بازار فولاد را به خوبی به خود جلب کرده است. شما می توانید قبل از هر اقدامی با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره رایگان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

میلگرد زاگرس یکی از انواع میلگردهای باکیفیت در بازار فولاد است. با توجه به نوسانات قیمت میلگرد، لازم است که قبل از خرید این محصول، از قیمت روز میلگرد زاگرس اطلاع داشته باشید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن خرید کنید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد بررسی نمودار قیمت میلگرد زاگرس صحبت کنیم و کمی هم به ویژگی و استانداردهای این میلگرد اشاره‌ای داشته باشیم.

00

 

ویژگی‌ها و استانداردهای میلگرد زاگرس

میلگرد زاگرس در دسته بهترین میلگردهای تولیدی در ایران است که برای بسیاری از پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های غرب و جنوب غرب بهترین گزینه است. به طور کلی، کارخانه صبا فولاد زاگرس میلگردهای خود را در دو گرید A3 و A4 مطابق با استانداردهای ملی ایران در سایز 8 تا 32 تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کند. این میلگرد با استفاده از تکنولوژی زیمنس آلمان ساخته شده و کیفیت آن به صورتی است که برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از بین تمامی سایزهای میلگرد زاگرس، میلگرد 14، 16 و 18 بیشترین کاربرد را در ساختمان‌سازی دارد. جهت اطلاع از قیمت میلگرد زاگرس 16 به سایت آهن پویا مراجعه نمائید.

نمودار قیمت میلگرد زاگرس

همان‌طور که می‌دانید، قیمت مقاطع فولادی همیشه با نوساناتی همراه است؛ به همین دلیل استعلام قیمت قبل از خرید مسئله مهمی است که باید در نظر گرفته شود. شما قبل از هرخریدی باید با توجه به بودجه موردنظری که دارید، نوع پروژه، موقعیت جغرافیایی پروژه و... را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید میلگرد موردنیاز خود را با بهترین قیمت تهیه کنید که در این مسیر می توانید از کارشناسان آهن پویا کمک بگیرید.

میلگرد زاگرس همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، یکی از بهترین میلگردهای بازار است که خریداران زیادی دارد و و درست به همین دلیل، دنبال کردن قیمت آن موضوع مهمی است.  بنابراین ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد نمودار قیمت میلگرد زاگرس صحبت کنیم تا شما بتوانید با بررسی روند قیمت‌ها در این نمودار، در بهترین زمان ممکن خرید کنید. با توجه به نمودارهای زیر می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت میلگرد زاگرس طی این چند وقت اخیر، نوسانات زیادی داشته است. 

00

همان‌طور که اشاره کردیم، میلگرد 16 زاگرس معمولا بیشترین کاربرد را در حوزه ساختمانی دارد. از این نوع میلگرد معمولا برای استحکام سقف یا ستون‌های بتنی استفاده می‌شود.در بین تمامی سایزهای میلگرد زاگرس، این سایز معمولا بیشترین نوسانات قیمت را تجربه کرده است، اما این کارخانه سعی بر این دارد که قیمت را در حد متعادل نگه دارد. در ایران کارخانه‌های تولیدی میلگرد زیاد هستند اما شما سعی کنید قبل از بررسی هر برندی، به سراغ میلگرد زاگرس بروید، روند قیمت‌های این محصول را بررسی کنید تا بتوانید در نهایت یک خرید مطمئن داشته باشید. ان کار باعث می‌شود که شما دید بهتری به سایزهای مختلف این میلگرد داشته باشید و اگر قرار است هزینه کنید، بهترین نوع میلگرد را با کیفیت بالا سفارش دهید.

 

در جدول زیر می‌توانید نمودار قیمت میلگرد زاگرس را در سایزهای مختلف مشاهده کنید:

نمودار قیمت میلگرد 14 زاگرس

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، روند قیمتی میلگرد 14 زاگرس طی این چند روز تقریبا روند کاهشی را طی کرده است با اینکه در اواسط فروردین ماه، روند نسبتا افزایشی داشت.

اگر برای پروژه خود قرار است میلگرد 14 زاگرس را بخرید، بهترین موقعیت این است که الان در این بازده قیمتی خرید کنید.

00

نمودار قیمت میلگرد 18 زاگرس

 

00

 

نمودار قیمت میلگرد 20 زاگرس

00

 

با توجه به همه موارد گفته شده می‌توان به این نتجه رسید که روند قیمتی میلگرد زاگرس طی این مدتی که گذشت، تقریبا روند ثابت و کاهشی را طی کرده است و تمام تلاش تولیدکنندگان این محصول بر این است که قیمت‌ها را در حد اعتدال نگه دارند تا مشتریان بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند. شما عزیزان اگر قرار است که برای پروژه خود میلگرد زاگرس را خریداری کنید، می‌توانید انتخاب خوب و به صرفه‌ای داشته باشید. برای خرید میلگرد زاگرس در سایزهای مختلف می‌توانید با کارشناسان آهن پویا تماس بگیرد و با دریافت راهنمایی‌های لازم بهترین و به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشید.

 

ارسال نظر: