انواع دستگاه بلوک زنی در بتن سرمد

کدخبر: 2375184

دستگاه بلوک زنی یکی از مهم ترین محصولات تولیدی بتن سرمد می باشد. شاید وقت آن رسیده که برای افزایش کیفیت ساخت، انعطاف پذیری و بهبود عملکرد در ساخت و ساز از بلوک های سیمانی استفاده کنید. با خرید دستگاه بلوک زنی از بتن سرمد سپاهان به راحتی می توانید از تمامی این مزایا بهره مند شوید. کارخانه بتن ماشین صفاهان با بیش از 20 سال سابقه کار در عرصه صنعت در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی با تکیه بر تجربه و تخصص خود در این زمینه توانسته است علاوه بر تولید ماشین آلات ساختمانی، در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی طبق سفارش مشتریان جهت استفاده در صنایع مختلف نیز فعالیت نماید.

این دستگاه ها به مرور زمان از تولید کننده های کوچک با بلوک زن دستی یا نیمه اتوماتیک به حالت کاملا خودکار تکمیل پیدا کرده اند که این پیشرفت موجب استقبال بالا از دستگاه بلوک زن شد. تنها کافی است که دستگاه بلوک ساز با تکنولوژی بالا را خریداری کنید که هزینه های واحد بلوک سازی را کاهش دهید و انواع بلوک با کیفیت و دقت بالا، وزن پایین و کمترین میزان آسیب دیدگی تولید کنید. همچنین پروژه های طولانی را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا نمایید.

اگر همچنان برای خرید این محصول تردید دارید، ما را در این متن همراهی کنید که با انواع دستگاه بلوک ساز، بهترین آن و در نهایت مقایسه انواع آن آشنا شوید.

00

 

انواع دستگاه بلوک زنی تولیدی بتن سرمد

زمانی شما خریدی مطمئن خواهید داشت که ماشین مناسب و سازگار با نیازهایتان را خریداری کنید. دستگاه بلوک زنی در سه نوع وجود دارد که دسته بندی آن بر اساس روند اتوماسیون ساخت بلوک ها صورت می گیرد.

  • دستگاه بلوک زنی دستی تخم گذار: این دستگاه هیدرولیک روی چرخ است که به صورت اتوماتیک بلوک زنی می‌ کند. روند کار این دستگاه به این گونه است که ابتدا بلوکی را روی زمین می گذارد و سپس به جلو حرکت می کند. برای تولید انواع مختلف بلوک تنها کافی است که انواع قالب بتنی و گیرش قوچ را در دستگاه قرار دهید.
  • دستگاه بلوک بتنی تو خالی: این دستگاه نیز تخمگذار هیدرولیکی است که بلوک های بتنی تو خالی تولید می کند. در ابتدا بلوکی را روی کف بتنی می گذارد، سپس همانند مرغی تخمگذار بلوک های بعدی را نیز تولید می کند. برای ساخت بلوک هایی با کیفیت ثابت تنها کافی است که انواع قالب و قوچ بتن را ثابت نگه دارید.
  • دستگاه بلوک بتنی اتوماتیک: دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برای تولید بلوک متحرک بتنی با کارایی بالا کاربرد دارد. همچنین قابلیت تولید انبوه بلوک را نیز دارد. ساخت بلوک به وسیله این دستگاه به صورت تخم گذاری صورت می گیرد که مواد خام را به صورت اتوماتیک به بتن تبدیل می کند.
  • دستگاه ساخت بلوک زنی نیمه اتوماتیک: این دستگاه نیز بلوک های جامد تولید می کند و روند کار آن به صورت هیدرولیکی است. دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک به صورت تخمگذاری کار می کند و بلوکی را تولید و به سمت جلو حرکت خواهد کرد.

00

بهترین دستگاه بلوک زنی

شرکت بتن سرمد با سی سال سابقه در زمینه تولید و ارائه انواع ماشین‌های صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد. مهمترین مزیت این شرکت به کارگیری پیشرفته‌ ترین به روزترین مکانسیم های طراحی و تولید از مرحله طراحی تا ساخت ماشین آلات ساختمانی و صنعتی است.

شرکت بتن سرمد انواع ماشین آلات مورد نیاز شما از جمله دستگاه بلوک زن را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود ماشین آلات متنوع مناسب با میزان سرمایه و انتظارات شما عرضه می کند. تنها کافی است که محصولات و قیمت این شرکت را با سایر شرکت ها مقایسه کنید که با اطمینان خرید داشته باشید.

جالب است بدانید که بهترین برندهای دستگاه بلوک زنی در اختیار این شرکت است که تمامی آن‌ها کد کالا دارند. همچنین برند و مشخصات محصول مشخص است.

مقایسه دستگاههای بلوک زنی

دستگاه های بلوک زنی در انواع معرفی شده در متن فوق طراحی و تولید می شود که هر یک از آن ها با توجه به نوع پروژه کاربرد دارد. مهمترین تفاوت این دستگاه در نحوه تولید، سرعت و هزینه تمام شده آن است. دستگاه بلوک ساز دستی همان طور که از نامش مشخص است به صورت کاملا دستی بلوک را تهیه می کند. در حالی که مدل اتوماتیک آن به صورت خودکار بلوک ها را تولید می کند.

کلام آخر

شرکت افراز بتن با ارائه بهترین برندهای دستگاه های بتن زنی در تلاش است که نیاز شما را در زمینه ساخت و ساز برطرف کند. تنها کافی است که به این شرکت مراجعه نمایید و پس از مقایسه محصولات متنوع آن بهترین برند و دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: