سرامیک طرح پارکت | خرید و قیمت سرامیک طرح پارکت و چوب در کاشیران

کدخبر: 2375185

کاشیران یکی از برگترین عرضه کنندگان انواع کاشی و سرامیک به خصوص محصولات سرامیک طرح پارکت و طرح چوب در کشور است. کاشیران علاوه بر ارائه انواع کاشی و سرامیک به بازار مصرف در زمینه تولید و انتشار مقالات و محتواهای مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک، بسیار فعال عمل کرده و از پیشتازان در این زمینه است.

00

یکی از شیک ترین و زیباترین نوع از کف پوش هایی که در محیط خانه  و مراکز اداری و تجاری به کار می رود پارکت است. پارکت نوعی کفپوش از جنس چوب است و بخاطر ویژگی منحصر به فردش، محبوبیت زیادی دارد. طرح چوبی پارکت ها نمایی دلنشین به فضای خانه می بخشد و محیط طبیعت را برای ساکنان خانه تداعی می کند. علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا در خانه از دیگر دلایلی که افراد اقدام به خرید پارکت می کنند، جلوگیری پارکت از ورود سرما به درون خانه است. به خصوص برای خانه هایی که در طبقه اول یک آپارتمان قرار دارند بسیار مهم است که کفشان گرم نگه داشته شود.  به دلیل قیمت زیاد پارکت بسیاری از افراد ترجیح می دهند از گزینه های دیگری برای پوشاندن کف منزلشان استفاده کنند. به همین خاطر شرکت های تولید کننده سرامیک، سرامیک هایی با طرح پارکت تولید کرده اند تا کسانی که ظاهر پارکت را می پسندند اما نمی توانند آن را خریداری کنند آن را جایگزین پارکت کنند. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت سرامیک طرح چوب با کارشناسان فروش کاشیران تماس بگیرید.

 

خرید سرامیک طرح پارکت و چوب

خرید سرامیک با طرح پارکت انتخابی به صرفه است و خود سرامیک نیز از مزایای زیادی برخوردار است که باعث می شود جایگزین کردن آن با پارکت فکر بدی نباشد. در واقع سرامیک ها استحکام زیادی نسبت به پارکت دارند. آن ها دیرتر آسیب دیده یا خراب می شوند. علاوه بر آن برخلاف پارکت، سرامیک ها در برابر آب آسیب پذیر نیستند و پس از تماس با آب خراب نمی شوند. سرامیک ها را راحت تر می توان تمیز کرد این بخاطر ویژگی جنس آن ها است. گرچه ممکن است سرامیک در اثر ضربه راحت تر آسیب ببیند اما به طور کلی می توان آن را با کم ترین قیمت ممکن خریداری کرد و از آن برای مدت طولانی استفاده نمود. همانطور که پارکت های اصل در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند، سرامیک های طرح پارکت نیز از این قابلیت برخوردار هستند بنابراین لازم نیست که از بابت خرید سرامیک طرح پارکت نگران باشید چرا که انواع مختلفی از آن ها مطابق با سلیقه های مختلف در بازار وجود دارد.

00

با خرید این نوع سرامیک می توانید دکوراسیون خانه خود را طبق سلیقه خود ترتیب دهید. سرامیک های طرح پارکت در محیط های اداری و قسمت های مختلف خانه چون پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و حمام یا دستشویی قابل استفاده هستند. در صورتی که قصد خرید و کسب آگاهی بیشتر از انواع سرامیک ها یا قصد خرید آن ها را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت کاشیران مراجعه کرده و از مدل های متنوع کاشی و سرامیک دیدن نمایید.

 

قیمت سرامیک طرح پارکت

شرکت کاشیران از معتبرترین و بزرگترین شرکت های ارائه کننده کاشی و سرامیک در ایران است همچنین شرکت کاشیران اولین فروشگاه اینترنتی برای فروش انواع سرامیک در سراسر ایران است که سابقه کاری قابل توجهی نیز دارد. شرکت کاشیران سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت خود را در انواع مات، براق، روشن، تیره و ... عرضه می کند. هنگام خرید از شرکت کاشیران خیالتان از بابت طرح و رنگ محصول راحت خواهد بود چرا که محصولات کاشیران در تنوع بسیار زیادی در فروشگاه موجود هستند. قیمت انواع سرامیک های طرح پارکت در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار خواهد داشت. این موارد به ابعاد، برند، رنگ و مدل انتخابی بستگی دارد.

00

 

همچنین میزان سفارش شما در قیمت نهایی که باید پرداخت کنید، بسیار اثر گذار است. برخی از مدل های سرامیک طرح پارکت و چوب عرضه شده در کاشیران به شرح زیر است:

  • پارکیا Parkia - سرامیک پارکیا 20x120 A - کاشی ایفا سرام EEFA CERAM
  • مندنسون Mendenson - سرامیک مندنسون 29.5x120 - کاشی ایفا سرام EEFA CERAM
  • ایووک Evoke - سرامیک ایووک گردویی اسپشیال p1019 20120 - سرامیک پالرمو
  • زئوس A3 - مدل کارشده سرامیک - ایفا سرام EEFA CERAM
  • روژان تیره - کاشی روژان - کاشی ایفا سرام EEFA CERAM
  • طوسی Dark Gray - سرامیک طوسی تیره 20120 - کاشی ایفا سرام EEFA CERAM

 

شما عزیزان می توانید محصولات فوق و دیگر مدل ها و طرح های سرامیک طرح چوب و پارکت را در دسته بندی های مجزا در فروشگاه کاشی و سرامیک کاشیران مشاهده و مطابق سلیقه خود محصول مورد نظر را به راحتی ثبت سفارش کنید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: