از کدام برندها برای آرایش چشم استفاده کنیم؟

کدخبر: 2375199

زیبایی چشم‌ها، زیبایی آرایش را چندین برابر می‌کند. بنابراین محصولاتی که برای میکاپ چشم استفاده می‌کنید، باید کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشند و باعث حساسیت چشم و پلک نشوند. همچنین در صورتی که قیمت لوازم آرایش اصل مناسب باشد، باعث می‌شود تا در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید. در این صورت بهتر است از کدام برندها برای آرایش چشم استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی با برندهای باکیفیت موجود در ایران، ادامه مقاله را از دست ندهید.

ویژگی‌های مهم برندهای باکیفیت برای آرایش چشم چیست؟

چشم انسان نیاز به مراقبت ویژه دارد. بنابراین شما نمی‌توانید هر گونه محصول آرایشی و بهداشتی را به چشمتان بزنید. بنابراین پیش از معرفی برندهای معروف آرایش چشم ایرانی و خارجی، توصیه می‌کنیم به ویژگی‌های مهم برندهای باکیفیت برای آرایش چشم توجه داشته باشید تا چشمتان دچار حساسیت، قرمزی، خارش و مشکلات دیگر نشود.

پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم هرگز سراغ محصولات تقلبی یا به اصطلاح فیک در بازار نروید. یکی از ویژگی‌های این محصولات تقلبی، قیمت پایین آن‌ها است تا مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. با این حال بهتر است بدانید که این محصولات از ترکیبات غیراستاندارد، در شرایط نامناسبی تهیه و تولید می‌شوند که ممکن است برای چشم، پوست و به طور کلی سلامت انسان مضر باشند.

بنابراین توصیه می‌‌کنیم محصولات آرایشیی به ‌خصوص لوازم آرایش برای میکاپ چشم را از فروشگاه‌ها یا سایت‌های معتبری مثل موتن رو تهیه کنید. سایت‌هایی که سال‌ها است اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده‌اند، ضمانت و اصالت محصولات و برندها را تضمین می‌کنند که این یک ویژگی مهم و قابل توجه خواهد بود.

نکته‌ی دومی که باید به آن توجه کنید، کیفیت و میزان ماندگاری لوازم آرایش برای میکاپ چشم است. در صورتی که این لوازم آرایش پس از ساعتی زیر چشم بریزند، به سادگی با تعریق پاک شوند، پیگمنت (رنگدانه) مناسبی نداشته باشند یا ماندگاری کوتاهی داشته باشند، مناسب نخواهند بود. شما می‌توانید با تحقیقات مختصری، مثل مطالعه نظرات مشتریان و کاربران، از تجربه خرید و میزان رضایت آن‌ها بهره‌مند شوید و بهترین خرید را تجربه کنید.

با این حال اگر زمان کافی برای بررسی همه محصولات آرایشی، برندها و نظرات کاربران ندارید، توصیه می‌‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید. احتمالا برایتان سوال است که از کدام برندها برای آرایش چشم استفاده کنیم؟ در ادامه به معرفی برندهای لوازم آرایش اصل و استاندارد برای میکاپ چشم می‌پردازیم تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنید و میکاپ‌تان از همیشه زیباتر و چشمگیرتر باشد.

بهترین برند ریمل

00

یک ریمل خوب و باکیفیت باعث زیباتر و چشمگیرتر شدن چشم‌ها می‌شود. در واقع ریمل یک میکاپ ساده یا غلیظ را کامل می‌کند و باعث بازتر، درشت‌تر و کشیدن‌تر شدن چشم‌ها می‌شود. اما تمام این ویژگی‌ها به کیفیت ریمل نیز بستگی دارد. البته بهتر است بدانید که کیفیت بالای ریمل به معنای گران قیمت بودن آن نیست.

خوشبختانه در ایران، برندهای ریمل متنوع و متعددی موجود است. اما در میان این برندها، بهترین برند ریمل کدام است؟ با توجه به تجربه مردم در تمام این سال‌ها و میزان فروشی که مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌ها دارند، برند ریمل بل، با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، توجه بسیاری را از گذشته تا به امروز به خود جلب کرده است.

شما می‌توانید ریمل بل اصل را از سایت موتن رو به سادگی تهیه کنید. اما ویژگی‌های این ریمل چیست که نه تنها در تمام این سال‌ها از میزان فروش و طرفدارانش کم نشده، بلکه روز به روز به آن افزوده می‌شود؟ همان طور که می‌دانید، برند بِل یک برند قدیمی محصول کشور آلمان است.

ریمل بل اصل مناسب افرادی است که می‌خواهند مژه‌هایشان را پر حجم و بلند کنند. این ریمل با یک تا دو بار استفاده، به سادگی مژه‌ها را بلند و جذاب می‌کند. از ویژگی‌های مهم ریمل بل، دانه دانه کردن مژه‌ها است. در واقع فرچه این ریمل به گونه‌ای ظریف طراحی شده که مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند و در عین حال پرپشت و پرحجم می‌کند. همچنین در صورتی که پلک و چشمان حساسی دارید، خرید ریمل بل انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که ترکیبات این ریمل ضد حساسیت است.

بهترین برند سایه چشم

سایه چشم، یکی از کاربردی‌تری محصول آرایشی است که فرم چشم‌ها را کشیده، گرد، بزرگ‌تر و جذاب‌تر می‌کند. سایه چشم در هر مدل آرایش روز و شب کاربرد دارد. اما در صورتی سایه چشم میکاپ را زیباتر می‌‌کند که از برند خوب و استانداردی استفاده شده باشد. بنابراین بهترین برند سایه چشم کدام است؟

یکی از برندهایی که آرایش چشم را جذاب می‌کند و قیمت مناسبی نیز دارد، سایه revolution است. این سایه چشم ساخت کشور انگلیس است و شما می‌توانید انواع سایه اصل رولوشن را از سایت موتن رو تهیه کنید. سایه revolution پیگمنت یا رنگدانه قابل توجهی و کم‌ نظیری دارد. به بیان دیگر رنگدانه این سایه به اندازه‌ای است که با یک بار کشیدن، روی پلک پررنگ و ثابت خواهد بود و تغییر رنگ نخواهد داد.

همچنین سایه رولوشن تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید در تنها از یک پالت، از رنگ‌های مات و براق متنوعی استفاده کنید. تفاوتی ندارد که شما در میکاپ کردن تازه کار یا حرفه‌ای هستید، این پالت سایه تمام نیاز شما را در انواع مدل میکاپ برآورده می‌کند.

بهترین برند خط چشم

00

به نظر می‌رسد بعد از ریمل و رژلب، خط چشم پرطرفدارترین محصول آرایشی باشد. چرا که خط چشم به چشم‌ها حالت می‌بخشد و باعث زیباتر شدن چشم‌ها می‌شود. شاید تصور کنید بهترین برند خط چشم یک برند خارجی گران قیمت است.

اما در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و یک برند باکیفیت تهیه کنید، خط چشم my یک انتخاب مناسب خواهد بود. برند ایرانی مای، سعی کرده تا بهترین کیفیت را با قیمت بسیاری مناسب در اختیار مشتریان قرار دهید.

بنابراین خیالتان از ماندگاری و پیگمنت خط چشم مای راحت باشد. قلم خط چشم my به گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید انواع خط چشم را به سادگی بکشید. بنابراین شما می‌توانید انواع خط چشم مُد روز دنیا مثل خط چشم گربه‌ای، خط چشم روباهی، خط چشم گرافیکی، خط چشم نازک و خط چشم ضخیم را با قلم خط چشم مای به راحتی بکشید.

 

ارسال نظر: