آموزش طراحی استوری اینستاگرام

کدخبر: 2375187

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کسب و کار ها اینترنتی شده اند. در واقع مهم ترین زمینه برای پیشرفت کسب و کار های دیجیتالی صفحه اینستاگرام است. کسب و کار های فعال در اینستاگرام توانسته اند در این برهه‌ی زمانی که کرونا همه ی کسب و کارهای فیزیکی را به تعطیلی کشانده بود رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشند. اما مهم ترین نکته ای که در حال حاضر مورد توجه قرار می گیرد این است که کسب و کار های مختلف اعم از فروشگاهی و یا خدماتی می توانند با طراحی استوری در اینستاگرام مخاطبان زیادی جذب کنند و از سوی دیگر با به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات خود برای سایر کاربران به معرفی و تبلیغ کسب و کار خود بپردازند.

در حقیقت امروزه طراحی استوری اینستاگرام مد نظر علاقه مندان  به داشتن کسب و کار اینترنتی و پیشرفت در این زمینه قرار گرفته است. استودیو رایان طرح یکی از شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و توانسته خدماتی نظیر طراحی پست اینستاگرام و طراحی لوگو   موشن و طراحی استوری و طراحی سایت ارائه دهد. همانطور که می دانید استوری مناسب می تواند به پیشرفته کسب و کار شما کمک بسیار زیادی کند و مخاطبان زیادی را وارد پیج کاری تان کند.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام

به دلایل مختلفی طراحی پست و استوری اینستاگرام نظر افراد قرار گرفته است. زیرا تنها چیزی که می تواند کاربران شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام را به سمت کسب و کارتان جذب کند تبلیغات مناسب با کسب و کار تان است. استوری یک گزینه مناسب برای به اشتراک گذاشتن محصولات شما برای کاربرانی است که با اراده خود پیج کاری تان را فالو کرده اند. باید توجه باشید که برای داشتن استوری مناسب باید به طراحان ماهر مراجعه کنید و ازشان بخواهید تا استوری مناسب با کسب و کارتان را با توجه به اصول و قوانین مربوط به این عرصه برایتان طراحی کنند. در حقیقت این روش یکی از روش های خلاقانه‌ای است که برای تبلیغ کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سفارش طراحی سایت و استوری اینستاگرام به دارندگان پیج و سایت کاری این امکان را می دهد تا با داشتن سایت و استوری مناسب کاربران زیادی را وارد کسب و کارشان کنند و از این طریق محصولات و خدمات خود را به راحتی به فروش بگذارند. زیرا امروزه داشتن فعالیت مستمر در اینستاگرام برای جذب فالوور بسیار موثر است و به طبع برای داشتن فعالیت باید استوری مناسب داشته باشید.

طراحی پست اینستاگرام

مزایای طراحی استوری اینستاگرام

 اگر شما برای کسب و کار خود ارزش قائل شده و به سراغ افراد معتبر در زمینه طراحی پست و استوری اینستاگرام بروید به مزایای منحصر به فرد آن دست می یابید. در این قسمت می خواهیم در مورد مزایای طراحی استوری اینستاگرام مطالبی برای شما عزیزان ارائه دهیم تا در مورد اهمیت مراجعه به شرکت معتبر در این زمینه آگاه شوید. در وهله نخست اگر شما به سراغ افراد متبحر و ماهر بروید زیرا می توانید مخاطبان زیادی کسب کنید.چرا که یکی از مهمترین عناصری که در اینستاگرام به کاربران کمک می کند تا بتوانند به جذب دنبال کننده بپردازند استوری است.

پس می توان گفت که طراحی استوری اینستاگرام برای شما عزیزان یک فرصت مناسبی است که می توان با استفاده از آن به رشد کسب و کار پرداخت. علاوه بر این از دیگر مزایای آن این است که با طراحی استوری مناسب برای صفحه‌ ی کاری تان دیگر نگران هزینه تبلیغات سرم سام آور نخواهید بود. چرا که استودیو رایان طرح از افراد ماهر و مجرب و متخصص در این عرصه کمک می گیرد و برای مشتریان استوری طراحی می کند که با استفاده از آن بتوانند مخاطبان زیادی جذب کنند.

اطلاعاتی در مورد سفارش طراحی استوری اینستاگرام

برای سفارش طراحی استوری اینستاگرام همواره باید یک سری از نکات را سرلوحه کار خود قرار دهید تا در این زمینه موفق عمل کنید. به عنوان مثال در ابتدا باید به سراغ افراد معتبر و متبحر بروید و از شرکتی که قرار است طراحی را به آن بسپارید اطلاعات زیادی کسب کنید. زیرا بسیاری از افراد سودجو هستند که با نام های مستعار مبلغی از مشتریان می گیرند اما هیچ خدماتی برایشان ارائه نمی دهند. همچنین می‌توانید با استفاده از این خدمات پیج خود را از سایر رقبای خود متمایز کنید. و پیج خود را به یک پیج پر بازده و پرمخاطب تبدیل کنید.

زیرا زمانی که فالوور های پیجتان بالا رود قدرت بیشتری برای تبلیغات دارید چرا که می‌ توانید با استفاده از استوری و پست و فعالیت مستمر اینستاگرام محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتر معرفی کنید. اضافه کنیم که عملیات طراحی استوری اینستاگرام به صورت کامل های اینترنتی و غیر حضوری است در واقع شما می توانید با سفارش طراحی استوری به صورت حضوری قدم های بلندی را به سوی موفقیت بردارید. در واقع می توانید با سفارش از استودیو رایان طرح پشتیبانی آن در ارتباط باشید و از مشاوره های آن استفاده کنید.

روش طراحی استوری اینستاگرام

  • از استوری های شلوغ بپرهیزید.
  • از تکنیک های جدید استفاده کنید.
  • عناصر متحرک را در استوری بکار ببرید.
  • از مخاطب نظر بخواهید و به فعالیت وادارش کنید.
  • از تصاویر جذاب غافل نشوید.

یکی از مهمترین نکاتی که برای طراحی استوری اینستا باید به آن توجه شود این است که به هیچ عنوان از استوری های شروع و در هم ریخته استفاده نکنید. همچنین سعی کنید از تکنیک هایی استفاده کنید که موحب جذب مخاطب شود و از طرح ها و رنگ های یکپارچه استفاده کنید.  شما می‌ توانید از رنگ صورتی برای حاشیه ها بک گراند استوری استفاده کنید و آن را به عنوان رنگ اصلی صفحه خود انتخاب کنید. همچنین باید توجه کنید برای اینکه استوری شما جذاب شود می توانید از تصاویری که برای مخاطب جذاب است و مخاطب ترغیب را می کند تا شما را مجدد نگاه کند استفاده کنید.

در واقع روش‌های زیادی برای جذب مخاطب وجود دارد که در طراحی استوری اینستاگرام مورد نظرقرار می‌ گیرد. اما نکته‌ای که در این بین اهمیت بسیار بالایی دارد این است که باید با مراجعه به شرکت های معتبر در این زمینه به طراحی استوری بپردازید. رایان طرح یکی از شرکت هایی است که در زمینه های مختلف فعالیت دارد. در حقیقت اگر قصد شما طراحی سایت و یا طراحی لوگو موشن و یا طراحی پست اینستاگرام است می توانید به این استودیو مراجعه کنید.

طراحی پست اینستاگرام

چگونه باید در مورد ثبت سفارش اطلاع حاصل کنیم؟

از طریق راه های ارتباطی مختلف مانند واتساپ و پشتیبانی سایت می توانید به این امکان دست یابید.

چگونه فابل هایی که سفارش داده ایم به دستمان می رسد؟

ازطریق پنل کاربری که برایتان طراحی شده است یا از طریق واتساپ

روند طراحی سفارش چگونه انجام می گیرد؟

این کار ها کاملا غیر حضوری و آنلاین انجام می گیرد.

جمع بندی

امروز استوری یکی از مهمترین عناصری است که می‌ تواند برای جذب مخاطب موثر عمل کند. اگر شما به طور روزانه و مستمر در صفحه اینستاگرام خود فعالیت داشته باشید و پست و استوری بگذارید در کمترین زمان می توانید به فالوور های زیادی دست پیدا کنید. برای این کار بهتر است ابتدا به سراغ افرادی که در این زمینه مشهور هستند بروید. رایان طرح یک مجموعه‌ای است که به طراحی لوگو موشن و طراحی پست اینستاگرام می پردازد. البته این استودیو در زمینه طراحی استوری فعالیت دارد و به همین جهت کار شما برای فعالیت در اینستاگرام با استفاده از طراحان این مجموعه راحت می شود.

 

ارسال نظر: