چطور بازید سایت را بالا ببریم؟

کدخبر: 2375189

برای اینکه سایت شما به بازدید و رتبه قابل قبولی برسد، باید یک سری نرفندها و اصول را رعایت کنید. در این مطلب با هم نحوه افزایش بازدید سایت را یاد می‌گیریم. شما با این تکنیک‌های ساده و اصولی در مدت زمان قابل قبولی قادر به افزایش بازدید سایت و کسب درآمد بالا خواهید شد. با ما همراه باشید.

چطور برای سایت بازدید تهیه کنیم؟

۱. سئو و بهینه سازی

اگ به شما بگوییم که سئو یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای سایت شما محسوب می‌شود به هیچ وجه اشتباه نکرده‌ایم! شما با کمک سئو آرام آرام وارد موتورهای جستجو خواهید شد و در رتبه‌های مختلف قرار خواهید گرفت. اگر بتوانید سئو را به خوبی در سایت‌تان پیاده کنید حتما وارد نتایج اول می‌شوید و در نتیجه شاهد افزایش بازدید سایت خواهید بود.

در صورتی که نیاز به مشاوره سئو دارید می‌توانید از خدمات رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ نت بازده استفاده کنید.

۲. خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. در این روش فقط کافیست یک محتوا حاوی تبلیغات غیرمستقیم بنویسید و آن را در سایت‌های پر بازدید و معروف منتشر کنید. فراموش نکنید که رپورتاژ آگهی به صورت دائمی در سایت مقصد باقی می‌ماند.

اگر خودتان نمی‌توانید رپورتاژ آگهی بنوویسید؛ به راحتی و با کم‌ترین هزینه ممکن می‌توانید اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید. این روش مخاطبان زیادی را روانه سایت شما خواهد کرد.

۳. خرید سوشیال سیگنال

اگر سایت تازه تأسیسی دارید می‌توانید اقدام به خرید سوشیال سیگنال کنید؛ سوشیال سیگنال به معنی این است که سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی محبوبی مثل پینترست و اینستاگرام تبلیغ می‌کنند. البته که هر سوشیال سیگنالی قابل توجه نیست و باید اقدام به خرید سوشیال سیگنالی کنید که از تکنیک کلاه سفید سئو استفاده می‌کنند و نقش فوق العاده‌ای در افزایش بازدید صفحات سایت شما ایفا می‌کنند.

۴. تولید محتوای جدید و باکیفیت

محتوا پادشاه است ولی نه هر محتوایی! شما باید خلاقیت داشته باشید و شروع به تولید محتوای باکیفیت و جدید کنید. منظور از محتوای جدید این است که مطالب را کپی نکنید و شروع به ایجاد محتوای منحصربه فرد کنید.

محتوا انواع مختلفی از جمله: محتوای متنی، محتوای صوتی، محتوای ویدیویی، اینفوگرافیک و... دارد و شما بر اساس توانایی و مهارت‌های خود می‌توانید از آنها بهره ببرید.

هر چقدر که موفق به تولید محتوای ایده آل کنید در نتیجه شاهد افزایش بازدید سایت خواهید بود.

۵. فعالیت در لینکدین

اگر فکر می‌کنید که از لینکدین فقط برای پیدا کردن شغل و ارتباط با هم صنفی‌ها استفاده می‌کنند باید بگوییم که سخت در اشتباهید! لینکدین امروزه پا را فراتر گذاشته و تبدی به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای شده است. شما می‌توانید شروع به بازاریابی با لینکدین کنید و در نتیجه بازدید سایت‌تان را به طرز غیرقابل باوری افزایش دهید.

۶. بازاریابی ایمیلی

شما هم فکر می‌کنید ایمیل این روزها قدیمی شده است؟ ولی باید به شما بگوییم که اینطور نیست و استفاده از ایمیل برای افزایش بازدید سایت یکی از انواع روش های هوشمندانه محسوب می‌شود. اگر تا به امروز این کار را امتحان نکرده‌اید بهتر است از همین الان آن را شروع کنید! برای این کار فقط کافیست استراتژی ایجاد کمپین ایمیل مارکتینگ را یاد بگیرید و شروع به ترغیب مخاطبان برای بازدید از سایت‌تان کنید. اگر از سایت وردپرسی استفاده می‌کنید برای افزایش بارگذاری صفحات‌تان از انواع مختلف افزونه سرعت می‌توانید استفاده کنید.

۷. افزایش بارگذاری سرعت صفحات سایت

افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت یکی از بهترین تکنیک‌ها برای جلب توجه افراد است. از آنجایی که هیچ فردی این روزها صبور نیست و دوست دارد همه چیز را سریع به دست آورد باید روش‌هایی را برای افزایش لود یا بارگذاری صفحات سایت‌تان به کار بگیرید و در ۵ ثانیه اول صفحات را برای مخاطبان بارگذاری کنید. با این کار کاربران وقت بیشتری را در سایت شما می‌گذارنند و کمتر سراغ رقبا می‌روند. 

۸. کامنت مارکتینگ

تمامی کامنت‌ها و دیدگاه‌هایی که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌بینید یک نوع تولیدمحتوا محسوب می‌شوند. چه بهتر که از این فرصت استفاده کنید و در نقاط مختلف شروع به نوشتن کامنت و ترغیب افراد برای مشاهده از سایت‌تان کنید. این روش شاید به چشم نیاید ولی اگر از آن استفاده کنید حتما شاهد معجزات خواهید بود.

۹. محتواهای قدیمی سایت را به روزرسانی کنید

هر ایده یا تفکر قدیمی را باید به روزرسانی کرد! محتواها و مطالب قدیمی سایت‌ شما نیز از این مسئله نمی‌توانند قسر در روند و بهتر است آنها را به صورت مرتب و بر اساس آپدیت جدید الگوریتم های گوگل به روز رسانی کنید. این روش باعث می‌شود که بازدید صفحات شما افزایش پیدا کرده و اعتبار شما در میان موتورهای جستجو افزایش پیدا کند.

 

۱۰. از اینفوگرافیک استفاده کنید

یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌ها برای انتقال سریع اطلاعات، اینفوگرافیک است. این روش سالهای بسیار زیادی است که توانسته باعث افزایش و جذب بازدید به صورت ۱۰۰٪ طبیعی و مستقیم شود.

از آنجایی که بسیاری از افراد با دیدن عکس‌ها سرگرم می‌شوند، شما از این فرصت می‌توانید برای انتقال اطلاعات و محتواهای مفید سایت‌تان استفاده کنید و به مرور افراد را ترغیب کنید که از سایت شما بیشتر دیدن کنند.

سعی کنید اینفوگرافیک‌های خلاقانه و خارق ‌العاده مختص به خودتان بسازید و توجه افراد را به خود جلب کنید.

 

۱۱. از اکسما و استراکچر دیتا استفاده کنید

این موارد به تنهایی نمی‌توانند بازدید سایت را افزایش دهند ولی ربات‌های موتورهای جستجو به راحتی می‌توانند صفحات سایت شما را پیدا کنند و به صورت فهرست در آورند. اگر از اسکیما استفاده کنید نرخ کلیک را نیز افزایش خواهید داد.

۱۲. از کلمات کلیدی بلند و طولانی غافل نشوید

استفاده از کلمات کلیدی طولانی در بعضی محتواها معجزه می‌کند! چرا که رقابت در آنها کمتر از کلمات کلیدی کوتاه است و شما از این طریق می‌توانید بازدیدهای واقعی و طبیعی زیادی را به دست بیاورید.

کلمات کلیدی طولانی را می‌توانید با کمک ابزارهای سئو به دست آورید.

۱۳. نسخه موبایل سایت را جدی بگیرید

این روزها کاربران بسیار زیادی سعی می‌کنند نیازهای خود را با گوشی هوشمند خود رفع کنند. در نتیجه حتما باید نسخه موبایل سایت خود را به شدت تقویت کنید. استفاده از انواع قالب‌های ریسپانسیو و واکنش‌گرا می‌تواند در این کار به شما کمک کند و باعث افزایش موفقیت‌تان شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی روش‌های افزایش بازدید سایت و در نتیجه بالا بردن نرخ کلیک، بپردازیم. شما می‌توانید با روش‌های گفته شده به مرور زمان شاهد افزایش کاربران سایت‌تان باشید و درآمد خود را افزایش دهید. اگر این مطلب برایتان مفید بود آن را برای دوستان‌تان هم بفرستید.

نوبت شماست

چه ترفندهایی برای نحوه افزایش بازدید سایت امتحان کرده‌اید؟ آیا ترفندهایی که ما گفتیم برایتان مفید بود؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظر: