مراکز معتبر فروش اسپیس فریم در تهران

کدخبر: 2375232

مراکز مختلفی در تهران وجود دارد که سازه‌های اسپیس فریم را برای فروش و اجاره به شما تحویل می‌دهند. قبل از هر اقدامی جهت فروش و اجاره این محصولات باید از کیفیت ساخت آن آگاه شویم. اینکه یک محصول با کیفیت در این حوزه چه مزیایی دارد. برای تهیه اسپیس فریم کوثر به لینک قبل مراجعه کنید.

  • جنس فلز: سبکی فلز مورد استفاده در اسپیس فریم یکی از نشانه‌های مرغوب بودن آن است.
  • ضخامت لوله‌ها: قطر لوله‌های مورد استفاده در اسپیس فریم‌ها با توجه به کاربرد آنها متفاوت است. هرچه قطر آنها بزرگتر باشد دوام و باربری آنها بیشتر خواهد بود. ضخامت لوله‌های مورد استفاده از قطر 0.8 میلی متر تا 1.5 میلی متر متفاوت است.
  • تعداد رکاب‌ها: تعداد مقطع‌های عرضی مورد استفاده در اسپیس فریم یا به اصطلاح رکاب‌های آن در استحکام آن تاثیرگذار خواهد بود. هرچه تعداد آنها بیشتر باشد استحکام آنها بیشتر خواهد بود.
  • نحوه جوش خوردگی: جوش خوردگی یکی از عواملی است که کیفیت اسپیس فریم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. جوش خوردگی اسپیس فریم باید عمق کافی داشته باشد، پیوستگی داشته باشد و عاری از هرگون پستی و بلندی باشد.
  • آبکاری: آبکاری و گالوانیزه کردن لوله‌های اسپیس فریم برای جلوگیری از زنگ زدگی و فرسایش این لوله‌ها انجام می‌گیرد. در نظر داشته باشید پس از فرایند جوشکاری، اگر به صورت اصولی انجام نگیرد، ممکن است به سطح گالوانیزه شده آسیب وارد شود و دوام آن کاهش یابد. پس قبل از خرید حتما کیفیت گالوانیزه شدن لوله‌ها را مورد بررسی قرار دهید.
  • ابعاد: به صورت کلی اسپیس فریم‌ها به صورت مدولار در دو شکل منحنی و صاف تهیه می‌گردند. این دو شکل در ابعاد مختلفی در بازار موجود است. شکل منحنی با قطر یک تا سه متر مناسب و ابعاد مناسب اسپیس فریم صاف بین نیم تا چهار متر است. سطح مقطع آنها باید پانزده سانتی متر مربع باشد.

00

قبل از اقدام به خرید حتما موارد بالا را در نظر داشته باشید. مراکزی معتبر خواهند بود که کیفیت ارائه محصول آنها شرایط ذکر شده در بالا را داشته باشد.

مراکزی که در تهران فروش اسپیس فریم را انجام می‌دهند و کیفیت محصول آنها تایید شده است عبارتند از:

  • اسپیس فریم پیام
  • رادسینار اسپیس فریم
  • اسپیس سازان
  • اسپیس کاران
  • شرکت سازه پایا

کاربرد های اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم‌ها در موارد مختلفی کاربرد دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

کاربرد اسپیس فریم در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی

یکی از پردکاربردترین موارد استفاده اسپیس فریم‌ها در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی است. در گذشته‌های نچندان دور برای ایجاد غرفه‌ها از داربست استفاده می‌شد. برای خرید غرفه اسپیس کوثر لینک قبل را کلیک کنید.پس از ایجاد اسپیس فریم‌ها داربست‌ها به دلیل سنگین بودن، سختی نسب، از لحاظ بصری زمخت و نازیبا بودن اقبال کمتری برای استفاده داشتند. اسپیس فریم‌ها به دلیل ویژگی‌هایی از قبیل سبک بودن، زیبا بودن، امکان اجرا طرح‌های مختلف، قابلیت رد شدن تاسیسات برقی، نصب سریع مورد توجه بیشتری قرار گرفت.

کاربرد اسپیس فریم در ساخت صحنه‌های نمایش

صحنه‌های نمایش اغلب نیازمند سازه‌های سبک هستند. از اسپیس فریم‌ها به دو روش می‌توانیم در صحنه‌های نمایش استفاده کنیم. استفاده از آنها در ساخت کف صحنه یکی از مرسومترین روش‌هاست. با استفاده اسپیس فریم‌ها ساره کف ساخته می‌شود بعد از به وسیله تخته‌های چوبی به کفسازی پرداخته می‌شود و نهایتا روی کفسازی چوبی را به وسیله موکت‌ها می‌پوشانیم.

کاربرد اسپیس فریم‌ در ساخت سردر ورودی

ایجاد سردر ورودی بدون به کار بردن اسپیس فریم هزینه بر و زمان بر است. با استفاده از این سازه می‌توانیم بدون صرف هزینه و زمان زیاد یک سر در سبک و موقت برای ورودی خود طراحی کنیم.

ساخت سالن و سوله‌های بزرگ با استفاده از اسپیس فریم

با استفاده از اسپیس فریم‌ها می‌توانیم یک فضای بزرگ و کاربردی جهت برگذاری مراسمات مثل کنسرت‌ها، مراسمات مذهبی و رویدادهای پر جمعیت داشته باشیم.

ایجاد سایبان و پارکینگ توسط اسپیس فریم

اگر خواهان ایجاد یک پارکینگ با سرعت بالا و قابل جابه جایی هستید می‌توانید از اسپیس فریم‌ها استفاده کنید. این سازه به دلیل استحکام و ایستایی بالای خود می‌تواند در نقش سایبان و پارکینگ ظاهر شود.

استفاده از اسپیس فریم برای قاب‌های تبلیغاتی

حتما شما نیز با بنرهای تبلیغاتی آشنایی دارید. این بنرها در ابعاد بزرگ چاپ می‌شوند. اسپیس فریم‌ها توانایی نگهداری این بنرها را به عنوان قاب دارا هستند.

آیا اجاره اسپیس فریم به صرفه است؟

پاسخ به این سوال در گرو این است که شما برخی از امور و نحوه استفاده از این سازه را برای خودتان مشخص کنید. برای اجاره اسپیس کوثر لینک قبل را کلیک کنید.

اولین مطلب که برای این موضوع باید در نظر داشته باشید این است چه متراژ فضایی را با استفاده از اسپیس فریم می‌خواهید پوشش دهید. برآورد میزان مورد نیاز از اسپیس فریم شما این موضوع را مشخص می‌کنید که در صورت خرید بعد از استفاده به چه میزان فضایی برای انبار کردن آن نیاز دارید. آیا هزینه انبار داری برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت در غیر این صورت می‌توانید بعد تعدادی اسپیس فریم را در مدتی محود اجرا کرده و پس از آن تحویل دهید.

00

مورد دوم که باید در نظر داشته باشید طول مدت مورد استفاده از اسپیس فریم‌ها و همچنین تعداد بارهای مورد نیاز به این سازه است. در صورتی که مدت زمان زیادی به استفاده از اسپیس فریم‌ها نیاز دارید خرید اسپیس فریم‌ها ممکن است مقرون به صرفه‌تر از اجاره آنها باشد ولی در استفاده کوتاه مدت اجاره کردن آنها صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

 

 

 

ارسال نظر: