ظروف پلاستیکی اروندپلاست

کدخبر: 2375674

اروند پلاست با دارا بودن چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع بطری سفید کننده،بطری پت،گالن ۴ لیتری،ظروف آرایشی،فروش ظروف بهداشتی،ظرف مایع دستشویی،گالن مایع ظرفشویی،بطری کتابی،بطری ادویه،خرید ظرف ادویه،ظرف سس،بطری اسپری،ظرف شامپو مفتخر به کسب بیشترین رضایتمندی از سوی مشتریان شده است در ادامه میتوان به بررسی تمام موارد پیرامون محصولات تولیدی توسط اروند پلاست پرداخت :

 بطری کتابی

بطری پت  و کتابی در این قسمت به بررسی انواع بطری کتابی پرداخته می شود و اینکه این بطری تولیدی توسط اروند پلاست دارای چه کاربردهایی می باشد .

تمام بطری هایی که امروزه در بازار وجود دارند همگی دارای کاربردهای متفاوتی می باشند که هر شخصی متناسب با کاربرد محصول خود می تواند یک نمونه از بطری کتابی را انتخاب نماید که در نمونه های فروش بطری توسط اروند پلاست عرضه می شود ،بطری های کتابی از جمله پرطرفدارترین بطری ها محسوب می گردند که هر شخصی متناسب با نوع کاربرد محصولات خود می تواند یک نمونه از آنها انتخاب نماید بطری های کتابی می تواند ۲۵۰ سی سی ، ۵۰۰ سی سی،۲۰۰۰ سی سی،۱۰۰۰ سی سی و یا ۴۰۰۰ سی سی باشد .

ظرف شامپو

ظرف مایع دستشویی و شامپو که امروزه بسیار کاربرد دارد و تمام تولید کنندگان شامپو به نوعی پس از تولید شامپو جهت عرضه محصولات خود می بایست از ظرف شامپو استفاده نمایند ،انواع ظرف شامپو می تواند شامل مواردی همچون ، ظرف شامپو هتلی، گلرنگ ، ۲۵۰ گرمی ، ۴۰۰ گرمی ، طرح کارتون و … باشد .

۳ بطری اسپری

بطری اسپری نیز دارای کاربردهای مختلفی در زمینه های پزشکی بهداشتی و آرایشی می باشد که متناسب با نوع کاربرد محتوی درون آن می توان یک نمونه از بطری اسپری را انتخاب نمود ، انواع بطری اسپری در حجم های مختلف یافت می شود که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود :

 

بطری اسپری ۱۰۰ سی سی :

این بطری اسپری دارای دهانه ۱۸ میلی متر می باشد و گنجایش آن نیز دارای حجم ۱۰۰ سی سی است ، جنس آن نیز از نوع پلی اتیلن می باشد و همچنین دارای پمپ اسپری با کیفیت مرغوب نیز می باشد .

بطری اسپری ۱۲۰ سی سی :

این بطری نیز دارای دهانه ۲۰ میلی متر می باشد و ظرفیت آن نیز ۱۲۰ سی سی است ، جنس این بطری نیز از نوع پلی اتیلن می باشد که بسیار مرغوب بوده و همچنین می توان بدین گونه مطرح نمود که تمام بطری های اسپری دارای پمپ اسپری با کیفیت عالی هستند .

بطری اسپری ۲۵۰ سی سی :

دهانه این بطری ۲۰ میلی متر و دارای حجم ۲۵۰ سی سی است .

بطری اسپری ۳۰ سی سی :

این بطری نیز دارای دهانه ۲۰ میلی متر است و حجم نگهداری آن ۳۰ سی سی نیز می باشد .

بطری اسپری ۳۰ سی سی با پمپ رقیق پاش نازل دار :

این بطری ها دارای پمپ اسپری نازل دار نیز می باشد که دارای سایز های ۱۸ ۲۰ ۲۴ می باشد ،دهانه این بطری نیز ۲۰ میلی متر است .

بطری اسپری ۳۰ سی سی با اسپری بینی :

این بطری نیز مانند بطری اسپری های دیگر می باشد با این تفاوت که دارای اسپری بینی نیز می باشد و دارای پمپ اسپری بینی در سایزهای ۱۸ و ۲۰ می باشد و جنس این بطری ها نیز از نوع پلی اتیلن می باشد که بسیار با کیفیت بوده و این بطری ها در زمینه های پزشکی و دارویی بسیار کاربرد دارند .

۴) ظرف سس :

تولید کننده های بطری پت علاوه بر تولید نمودن انواع بطری ها ظرف های متنوع و متفاوتی از جمله ظرف سس را نیز با مواد اولیه پت تولید می نمایند که دارای کیفیت بسیار مطلوب و مرغوبی می باشند که دارای انواعی به سرح دیل می باشند :

ظرف سس عروسکی ،ظرف سس مایونز، ظرف یاگالن سس ۸ کیلویی، ظرف سس خرسی،ظرف سس موشکی ، که تمام مشتریان محترم می توانند بسته به کاربرد محصول مورد نظر بک نمونه از ظرف سس های مد نظر خود را انتخاب نمایند .

۵) بطری ادویه :

خرید ظرف ادویه  جهت بسته بندی انواع ادویه ها از بطری ادویه و خرید ظرف ادویه استفاده می نماییم به گونه ای که بسته به نوع ادویه می توان از انواع آن استفاده نمود که بطری ادویه می تواند دارای درب با سوراخ های ریز و یا درشت باشد که جهت نگهداری ادویه های ریز می توان از بطری ادویه با سوراخ های ریز و یا برای ادویه های درشت تر می توان از بطری ادویه با درب با سوراخ های درشت تر استفاده نمود که جهت استفاده از ادویه به مشکل خاصی برخورد ننماییم .

قیمت بطری نیز با توجه به اینکه در نوسانات ارزی می تواند دارای تغییراتی شود و همچنین قیمت پریفرم نیز در آن وابسته می باشد بنابراین می بایست جهت اخذ قیمت بطری با کارشناسان اروند پلاست تماس حاصل نمایید .

 

ارسال نظر: