یدک مارکت، استارت آپ فروش لوازم یدکی خودرو

کدخبر: 2375682

کارایی و عملکرد مناسب اتومبیل به قطعات به کار برده شده در آن بستگی دارد. در واقع لوازم خودرو تضمین‌کننده سلامت خودرو و افزایش طول عمر آن هستند. به همین علت نیاز است تا در زمان بروز خرابی یا وارد شدن آسیب به ماشین، در خرید و تعویض قطعه دقت به خرج دهید. فروش لوازم یدکی خودرو اصل همراه با ضمانت از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه لوازم اتومبیل به شمار می‌رود.

00

لوازم یدکی خودرو

قطعات خودرو که از مهم‌ترین ابزار برای به راه افتادن ماشین به حساب می‌آیند، در اثر استفاده مکرر از اتومبیل، وارد شدن ضربه در هنگام تصادف، بروز خرابی و... نیاز به تعویض دارند. از طرفی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های دارندگان ماشین، خرید لوازم یدکی خودرو اصل و با کیفیت است تا علاوه بر تضمین سلامت خودرو در کارایی و عملکرد آن اختلال ایجاد نکند.

تعداد بسیاری از لوازم خودرو در بازار با کیفیت و برند‌های تولید‌کننده مختلف عرضه می‌شوند. با توجه به بالا بودن تنوع محصولات لازم است تا در هنگام خرید قطعات خودرو به اصل بودن آن‌ها توجه داشته باشید. با وجود تحریم‌ها و عدم وارد کردن لوازم یدکی اتومبیل از کشور‌های سازنده خودرو‌ها به داخل کشورمان، نبود نظارت کافی بر قیمت قطعات خودرو، افزایش تعداد فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش لوازم یدکی خودرو می‌کنند و همچنین گرانی و قیمت‌های سرسام‌آور این محصولات، شاهد این هستیم که افراد بسیاری به استفاده از لوازم بی‌کیفیت و ارزان قیمت روی آورده‌اند.

به عنوان مثال با توجه به استقبال افراد به خرید خودرو‌های چینی، تهیه قطعات خودرو جک به صورت حضوری کاری سخت و دشوار است. نبود فروشگاه‌های مناسب در محل سکونت افراد موجب می‌شود که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت و تهیه کنند.

00

نکات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین

خرید لوازم یدکی خودرو تقلبی با قیمت پایین موجب می‌شود تا علاوه بر وارد شدن آسیب به سایر قطعات و کاهش طول عمر آن‌ها، در نهایت به ماشین آسیب جدی وارد شود که در این صورت نیاز است هزینه بالاتری را برای تعمیر پرداخت کنید.

به همین علت نیاز است تا در هنگام خرید علاوه بر توجه به قیمت قطعات خودرو، نکات دیگر را نیز در نظر داشته باشید. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

۱. شناسایی خودروی خود

از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قطعه خریداری شده، شناسایی خودرو است. شما می‌توانید با کمک دفترچه ماشین خود، تمامی مشخصات فنی و داخلی آن را مطالعه کرده و متناسب با نیاز آن، قطعه یا لوازم یدکی مورد نظر را خریداری کنید. اگر به بازار قطعات خودرو مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد تعداد بسیاری از معاملات فروش لوازم یدکی خودرو بر اساس مشخصات وسایل نقلیه انجام می‌شود.

در صورت نداشتن هیچ گونه اطلاعات درباره ماشین می‌توانید با کمک کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، قطعه مورد نظر را پیدا و خریداری کنید.

۲. بررسی ضمانت اصالت کالا

با توجه به وجود لوازم یدکی خودرو متنوع در بازار، تشخیص آنکه کدام یک اصل و با کیفیت بالا هستند کاری سخت و دشوار خواهد بود. از سوی دیگر با گران قیمت بودن محصولات نیاز است تا اصالت کالا مورد بررسی قرار داده شود.

00

. دقت به گیربکس خودرو

گیربکس در هر خودرو بسته به مدل آن می‌تواند در نوع دستی و اتوماتیک وجود داشته باشد که هر کدام قطعه ویژه خود را نیاز دارند. به عنوان مثال در هنگام خرید لوازم برلیانس لازم است تا گیربکس آن را بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است عملکرد مناسبی بر روی خودرو نداشته باشد. در صورتی که نمی‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید بهتر است با کمک کارشناسان فروشگاه آنلاین، اقدام به خرید کنید.

۴. یادداشت شماره قطعه

در برخی موارد نیاز است تا قطعه آسیب دیده مانند فیلتر روغن یا فیلتر هوا به صورت دوره‌ای سالانه یا شش ماه یک‌بار تعویض شوند. برای راحتی کار می‌توانید شماره قطعه را نوشته تا در خرید‌های بعدی خود دچار مشکل نشوید. به ویژه در خرید‌های اینترنتی به دلیل آنکه دسترسی کافی به قطعه و مشاهده آن ندارید می‌توانید با استفاده از شماره آن، خرید آسان‌تری داشته باشید.

۵. سلامت فیزیکی قطعات

یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو دقت در سلامت فیزیکی و بسته‌بندی آن است تا کمترین میزان نقص و مشکل را نداشته باشد. نکته‌ای که در این حالت اتفاق می‌افتد، توجه به زمان خرید و استفاده از قطعه مورد نظر است. در برخی موارد شما محصولی را خریداری می‌کنید و در زمان دیگری می‌خواهید آن را به کار ببندید در این موقع در صورت بروز مشکل نمی‌توانید کالا را مرجوع کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود پس از خرید، قطعه را از نظر کیفیت ظاهری و سلامت فیزیکی بررسی کنید.

۶. بررسی عملکرد خودرو

فروش لوازم یدکی خودرو بر اساس میزان عملکرد آن انجام می‌شود. اینکه وسیله نقلیه شما در رده ماشین‌های معمولی قرار می‌گیرد یا خودرو‌های خارجی در هنگام خرید قطعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. قطعات خودرو‌های با عملکرد بالا مانند مرسدس بنز با هدف افزایش قدرت و کنترل بهتر اتومبیل طراحی و تولید می‌شوند. در نتیجه نیاز است تا از مراکز معتبر و نمایندگی‌های مخصوص آن‌ها، لوازم یدکی را با خیال آسوده از اصل بودن و کیفیت بالا خریداری کنید.

00

 

۷. توجه به خدمات پس از فروش

در صورت خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو نیاز است تا تمامی مزایا و ویژگی‌های فروشگاه آنلاین را مورد بررسی قرار دهید. آیا امکان برقراری تماس با کارشناسان جهت دریافت مشاوره خرید را دارد؟ خدمات پس از فروش قابل توجهی دارد؟ تمامی این موارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک خرید مطمئن و آسان را انجام دهید.

۸. بررسی قیمت قطعات خودرو

قیمت فروش لوازم یدکی خودرو از جمله مهم‌ترین فاکتور‌ها در هنگام خرید به شمار می‌رود. متناسب بودن کیفیت قطعه با توجه به قیمت آن می‌تواند تأثیر به سزایی در روند خرید شما با توجه به بودجه داشته باشد. بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، مقدار سرمایه خود برای این کار را لحاظ کرده تا بتوانید با انتخاب فروشگاه‌های معتبر اقدام به تهیه محصول مورد نیاز خود داشته باشید.

جمع‌بندی

با توجه به بازار فروش لوازم یدکی خودرو در کشورمان و همچنین نگرانی دارندگان وسیله نقلیه از میزان کیفیت و قیمت مناسب محصولات، نیاز است تا در هنگام خرید قطعات خودرو علاوه بر ارزیابی قیمت آن‌ها به برخی نکات دیگر به خصوص در خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی توجه داشته باشید تا با مشکل تقلبی بودن قطعات مواجه نشوید. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، یدک مارکت شرایطی را فراهم کرده تا ضمن بررسی محصول بتوانید قطعه مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: